abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29139481
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, hij heeft hem in de krant gezet, het is een open brief. Kortom, stemmetjes proberen te winnen over het lijk van van Gogh.
Dat is JOUW invalshoek, ik meen me te herrineren dat Mohammed in zijn open brief óók specifiek Wilders vernoemde, Wilders staat geheel in zijn recht en wil Mohammed blijkbaar een schop nageven, maar om alles wat Wilders doet nu negatief uit te leggen vind ik erg kortzichtig.
Yeah baby Yeah!
pi_29139486
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is er aan die brief van Wilders? Ik mag die man voor geen meter, maar ik vind die brief getuigen van beschaving en weldenkendheid.
Publiciteit scoren over de rug van een dood iemand vind ik best triest...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juli 2005 @ 13:29:47 #53
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29139500
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hij mag van mij alles. Het komt alleen erg zielig en zwak op me over
Misschien zegt dat meer over de struisvogelpolitiek van velen.
pi_29139505
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:

Die prikte hem in de buik van van Gogh, Wilders zet 'm in het NRC.

Mijn definitie wie van de twee er nu zielig is, is blijkbaar een andere dan die van jou.
Damn, die Wilders schrijft dan wel verdomd langzaam, als ik zolang op een antwoord moest wachten dan hoefde het voor mij niet meer.

Jij noemt het woord zielig, ik niet, ik noem het een publiciteitsstunt om Wilders' tanende populariteit op te krikken.
pi_29139543
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:13 schreef sizzler het volgende:
Ik hoop dat de moslimgemeenschap hier net zo op reageert als in Londen bij de aanslagen. Dat ze deze daad niet alleen veroordelen, maar dat de imams dat ook meenemen in de toespraken en oproepen waakzaam te zijn voor extremisme. De eerste die aan de bel moeten trekken als iemand radicaliseert zijn familie en vrienden. Als die dat niet doen zijn ze medeverantwoordelijk.
Eigenlijk belachelijk dat we die mensen daar nog op aan moetens turen, maar het zou wel een beslissende slag kunnen zijn in de strijd tegn het terrorisme inderdaad, ik ben zeer blij als ALLE in Nederland werkzame immams aan deze oproep gehoor geven.

Goed voorbeeld doet volgen..
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:31:18 #56
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29139544
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Misschien zegt dat meer over de struisvogelpolitiek van velen.
Ontkennen dat dit een publiciteitsstunt is noem ik pas echt het betere struisvogelwerk .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_29139547
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:27 schreef Posdnous het volgende:

[..]

My point exactly. Uitgerekend vandaag natuurlijk. net alsof Mo nu per se de krant zou lezen .

Walgelijk, maar ik verwacht ook niks anders van hem.
Mwoah, als Wilders uit het niets zou komen met zijn brief dan had ik je gelijk gegeven, maar hij heeft ook een brief van Mohammed gekregen. Bovendien moest hij schuilen voor een onzichtbare terreurdreiging die nu een gezicht heeft gekregen. Logisch dat je daar op reageert. Zeker als het een zaak is die "het volk" aangaan lijkt me het niet meer dan logisch dat op een publiekelijke manier te doen. De overige politici zullen zich er ook wel in het openbaar over uitspreken. Niks mis mee toch?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_29139548
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Integendeel, het is de plicht van de politiek om op een moment als dit een statement af te geven waar ze voor staan. Vooralsnog is Wilders de enige.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juli 2005 @ 13:31:47 #59
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29139556
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Damn, die Wilders schrijft dan wel verdomd langzaam, als ik zolang op een antwoord moest wachten dan hoefde het voor mij niet meer.
Misschien denkt hij gewoon na, in tegenstelling tot veel reacties welke hier maar zo snel mogelijk geplaatst worden om Wilders vooral vor slappe zak, populist en zielig uit te maken.
quote:
Jij noemt het woord zielig, ik niet,
Ah, we gaan weer kommaneuken. Posdnous laten we maar even buiten beschouwing.

Discussie afgelopen
pi_29139571
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is niet wat ik in die brief lees.
pi_29139577
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:31 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ontkennen dat dit een publiciteitsstunt is noem ik pas echt het betere struisvogelwerk .
Je kunt het op meerdere punten uitleggen, één ervan is dat het hem in elk geval wel publiciteit oplevert, maar iemand die vrijwel dagelijks bedreigingen binnenkrijgt wil van zich afbijten, dat zou jij ook doen..
Yeah baby Yeah!
pi_29139589
Z'n verdiende loon!
pi_29139592
Ik vind het voor Wilders-begrippen een nette brief. Geen overdreven stemmingmakerij.
A mind with a heart of it's own
pi_29139598
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef Elgigante het volgende:

Dat is JOUW invalshoek, ik meen me te herrineren dat Mohammed in zijn open brief óók specifiek Wilders vernoemde, Wilders staat geheel in zijn recht en wil Mohammed blijkbaar een schop nageven, maar om alles wat Wilders doet nu negatief uit te leggen vind ik erg kortzichtig.
Ligt eraan wat je negatief noemt natuurlijk, Wilders probeert te scoren met deze brief die 8 maanden na dato komt, da's zijn recht natuurlijk, net als ik het een publiciteitsstunt mag noemen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juli 2005 @ 13:33:17 #65
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29139610
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:31 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Je hebt een nieuwe smiley ontdekt he?
Maar ik noem het 'niet vergeten'. Zoals de gevestigde kliek al jaren probeert.
pi_29139631
Ach ja bij elk bericht over Wilders, incl. bedreigingen, zijn er weer van die malloten die schreeuwen dat hij het doet om publiciteit te krijgen. Ik kan alleen maar lachen om die stupiditeit eigenlijk.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29139644
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik in die brief lees.
Een open brief is altijd bedoeld om de publiciteit te zoeken, en hij doet het op de dag dat het vonnis van de moordenaar van van Gogh bekend wordt gemaakt, daarmee linkt hij dus moedwillig zijn brief aan van Gogh. Ik denk dat iedereen ook wel snapt dat hij daarmee zieltjes probeert te winnen.

Overigens is het op zich wel een goede statement, maar hoe Wilders er gebruik van maakt vind ik persoonlijk walgelijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29139650
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:

Misschien denkt hij gewoon na, in tegenstelling tot veel reacties welke hier maar zo snel mogelijk geplaatst worden om Wilders vooral vor slappe zak, populist en zielig uit te maken.
Ok, dus hij schrijft wel snel maar denkt heel langzaam (8 maanden) na? Mooi, da's ook weer opgelost.

Als jij nu echt meent dat de timing van deze brief niet uitgerekend is op maximaal effect voor Wilders dan ben je toch wel erg naief, denk ik
pi_29139655
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:27 schreef Posdnous het volgende:

[..]

net alsof Mo nu per se de krant zou lezen .

Walgelijk, maar ik verwacht ook niks anders van hem.
Zielig ventje ben je toch...

Als je de maatschappelijke discussie zonder vooringenomenheid gevolgd had en ook de randzaken omtrend Wilders had je kunnen beseffen dat dit een open brief is, weliswaar geschreven aan Mohammed, maar gericht tegen drgelijk gedachtegoed.

Gedachtegoed dat niet compleet verdwenen is uit Nederland met de veroordeling van Mohammed...
Yeah baby Yeah!
pi_29139663
Natuurlijk is het een publiciteitsstunt. Wilde hij Mohammed B. iets duidelijk maken, dan had hij hém wel geschreven. Wilde hij een antwoord geven, dan had hij dat eerder kunnen doen en hoefde dat niet toevallig op déze dag. Hij doet maar, hij mag, maar dat hij het juist nu doet en juist via een open brief, maakt al duidelijk dat hij zoveel mogelijk aandacht wil krijgen voor zijn brief.
pi_29139671
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:23 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee, daarom zat ie ook in allerlei safehouses. Beetje makkelijk lullen achteraf.

Maar goed, verder niet zo belangrijk.
Dat is een te gemakkelijke en te goedkope beargumentatie: Hij is namelijk wel door gegaan met waar hij mee bezig was, maar wel beschermd. ( niet dat het wil zeggen dat ik het met hem eens was, maar ik hoef niet zo nodig in zijn schoenen te staan)
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juli 2005 @ 13:35:59 #72
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29139699
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, dus hij schrijft wel snel maar denkt heel langzaam (8 maanden) na? Mooi, da's ook weer opgelost.

Als jij nu echt meent dat de timing van deze brief niet uitgerekend is op maximaal effect voor Wilders dan ben je toch wel erg naief, denk ik
Goh, en al zijn tussentijdse uitingen dan?
ALLES wat Wilders zegt is een publiciteitsstunt zeker?
pi_29139707
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:32 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind het voor Wilders-begrippen een nette brief. Geen overdreven stemmingmakerij.
Ik vind het ook een statement waar ik achter sta, maar het tijdstip is triest van hem.
pi_29139710
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je negatief noemt natuurlijk, Wilders probeert te scoren met deze brief die 8 maanden na dato komt, da's zijn recht natuurlijk, net als ik het een publiciteitsstunt mag noemen
Dus jij vindt dat een politicus die de strijd tegen het moslimfundamentalisme hoog in het vaandel heeft staan, op een dag als deze niet van zich mag laten horen?

Of als Balkenende vanavond in het NOS Journaal reageert; is dat dan ook een publiciteitsstunt?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:36:38 #75
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_29139723
Het is wel mooi dat hij is opgepakt en niet als een martelaar is gestorven. Een levenslange gevangenisstraf zal ook hij wel berouwen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')