Wél pr0n.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:16 schreef Eightball het volgende:
Eigenlijk heeft Mo dubbel straf gekregen: Canal+ zendt geen snuff-movies uit.
ik neem de moeite niet eens meer iets van die clown te lezenquote:
Zie er niets zieligs in:quote:
Ja maar daar vindt ie niks aan.quote:
Wel grappig dat dit in Mo B's geval gebeurd is maar dat de AIVD er geen tijd/zin in had om hem te laten schaduwen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:13 schreef sizzler het volgende:
Ik hoop dat de moslimgemeenschap hier net zo op reageert als in Londen bij de aanslagen. Dat ze deze daad niet alleen veroordelen, maar dat de imams dat ook meenemen in de toespraken en oproepen waakzaam te zijn voor extremisme. De eerste die aan de bel moeten trekken als iemand radicaliseert zijn familie en vrienden. Als die dat niet doen zijn ze medeverantwoordelijk.
Wat is dat nou voor een volstrekt nutteloos idee dat in de krant te zetten.quote:
Nee, daarom zat ie ook in allerlei safehouses. Beetje makkelijk lullen achteraf.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:20 schreef R@b het volgende:
[..]
Zie er niets zieligs in:
''Ik hecht er ten slotte erg aan je te vertellen dat ik me nooit heb en nooit zal laten beïnvloeden door dreigementen van wie dan ook. Dus ook niet door die van jou en andere radicale moslims. Jullie waanzin zal het nooit winnen. ''
quote:
Wat is dit voor een argumentatie.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, daarom zat ie ook in allerlei safehouses. Beetje makkelijk lullen achteraf.
Maar goed, verder niet zo belangrijk.
Volkomen begrijpelijk hoor. Maar dat 'jullie doen me niks' toontje is wel erg ongepast.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is dit voor een argumentatie.
Hij is doorgegaan op de ingeslagen weg, alleen wel met bescherming, welke waarschijnlijk niet geheel onterecht is.
Nee, hij heeft hem in de krant gezet, het is een open brief. Kortom, stemmetjes proberen te winnen over het lijk van van Gogh.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:22 schreef kLowJow het volgende:
Heeft Wilders die brief trouwens ook echt naar Mohammed verstuurd?
Eh nee hoor, hij zegt dat hij zich niet laat beinvloeden, en dat klopt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk hoor. Maar dat 'jullie doen me niks' toontje is wel erg ongepast.
My point exactly. Uitgerekend vandaag natuurlijk. net alsof Mo nu per se de krant zou lezenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, hij heeft hem in de krant gezet, het is een open brief. Kortom, stemmetjes proberen te winnen over het lijk van van Gogh.![]()
Alsof er nooit open brieven worden geschreven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
maar waarom die brief niet gewoon alleen naar Mo sturen?
Mohammed B. deed het toch ook?quote:wat hebben wij nou weer met zo'n stoer propaganda-praatje te maken?.
Weer van die bullshit argumentatie.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, hij heeft hem in de krant gezet, het is een open brief. Kortom, stemmetjes proberen te winnen over het lijk van van Gogh.![]()
Hij laat tenminste weer van zich horen op deze belangrijke dag. De rest van politiek Nederland hoopt alweer zo vlug mogelijk te kunnen pappen en nathouden zodat ze weer zo snel mogelijk rustig verder kunnen slapen.quote:
Hij mag van mij alles. Het komt alleen erg zielig en zwak op me overquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Alsof er nooit open brieven worden geschreven.Waarom mag Wilders dat niet doen?
quote:Mohammed B. deed het toch ook?
Ja maar als Wilders het doet is het populistisch! Een politicus die zegt wat het volk wil is immers een populist, vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Alsof er nooit open brieven worden geschreven.Waarom mag Wilders dat niet doen?
[..]
Mohammed B. deed het toch ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |