quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 14:32 schreef Bus watcher het volgende:
14.27 Gert Jan : Kan dat hek weer dicht ? We hebben last van de buren.
Bijna altijd mogen de bewoners zelf mensen kiezen, als er slechts een beperkt aantal mensen deel mag nemen aan de battle. Dit zijn voornamelijk Frank, GJ, Pascal, Coos en Andries (de mannen dus).
Kelly, Diane, Danielle, Tania, Sandy en Precilla heb ik nog bijna nooit acties zien ondernemen tijdens een battle, het is net alsof ze mee doen voor spek en bonen.
Ik vind dat hun ook wel eens mogen battlen!!!
Ja maar ethel daar zijn de dames toch zelf bij?
Maar oke, zou wel een leuke optie zijn.
quote:Tuurlijk zijn ze daar zelf bij, maar zelf hebben ze er waarschijnlijk ook niet veel moeite mee dat ze bijna nooit mee hoeven te battlen, ik heb daar moeite mee
Op woensdag 24 oktober 2001 14:51 schreef itsme het volgende:
(even andries mode aan) Ik vind dat zij ook eens mogen battelen.(andries mode af)Ja maar ethel daar zijn de dames toch zelf bij?
Maar oke, zou wel een leuke optie zijn.
Ik wil ook zien hoe de dames reageren als zij er de schuld van krijgen dat ze door haar hebben verloren
En ik ben benieuwd hoe ze het doen. Frank heeft door het spelen van de vele battles geleerd, hij kan nu al iets beterder tegen zijn verlies. Maar van de dames weten we niet eens hoe ze reageren als ze zelf hebben verloren!
Ik reageer hier, in commentaren op de streamverslagen, op een opmerking van jou die jij voor mij hebt geplaatst in de streamverslagen, omdat ze het hier hoort.
Commentaar op mij hoort niet in het topic van de streamverslagen zelf
Het betreft je commentaar op mijn gebruik van 4 kots-smilies over het duimgebruik van Diane.
Ten eerste heb ik dit keurig tussen haakjes gezet (en dan mag het), ten tweede: ik wordt gewoon kotsziek van haar duimgebruik, het is voor mij heel irritant om daar uren naar te moeten kijken, hier wordt ik zo gefrustreerd van dat ik daarom (netjes tussen haakjes) een kotssmilie plaats.
Op zich gebruik ik weinig smilies in de streamverslagen en doe ik mijn best om de verslagen zo objectief mogelijk te maken. Daarom vind ik het onterecht dat jij over zo'n kleinigheid valt. Ik irriteer me veel vaker en ook aan vele bewoners, dit houdt ik meestal keurig voor me, maar af en toe moet ik toch even iets kwijt.
Vind je dit heel erg vervelend, dan lees je voortaan mijn deel van de verslagen maar niet meer.
Wellicht reageer ik wat overdreven, kan zijn dat dit komt omdat ik moe ben. Maar als ik de godganzenacht zit te streamen, een paar uurtjes slaap, en dan weer vrolijk verder ga, dan vind ik het niet leuk als er gevallen wordt over een kots-smilie (die overigens in mijn ogen zeer terecht is)
Dussss, bij deze nog 1 keer een kotssmilie voor diane der duimgebruik
quote:Ik weet dat ik me hier niet mee mag bemoeien omdat het iets is tussen Ethel en itsme.
Op woensdag 24 oktober 2001 15:54 schreef Ethel het volgende:Wellicht reageer ik wat overdreven, kan zijn dat dit komt omdat ik moe ben. Maar als ik de godganzenacht zit te streamen, een paar uurtjes slaap, en dan weer vrolijk verder ga, dan vind ik het niet leuk als er gevallen wordt over een kots-smilie (die overigens in mijn ogen zeer terecht is)
De laatste alinea sprak mij echter zeer aan. Ik ben hardstikke blij met de streamers die de hele nacht doorgaan en vind dan ook dat we deze streamers moeten koesteren. Zelf stream ik ook regelmatig en ben het met Ethel eens, als de streamverslagen van een bepaalde streamer je niet aan staan, sla ze dan over en onthoud je verder van commentaar.
I have spoken
quote:En terecht...
Op woensdag 24 oktober 2001 16:02 schreef femalehunter het volgende:[..]
Ik weet dat ik me hier niet mee mag bemoeien omdat het iets is tussen Ethel en itsme.
De laatste alinea sprak mij echter zeer aan. Ik ben hardstikke blij met de streamers die de hele nacht doorgaan en vind dan ook dat we deze streamers moeten koesteren. Zelf stream ik ook regelmatig en ben het met Ethel eens, als de streamverslagen van een bepaalde streamer je niet aan staan, sla ze dan over en onthoud je verder van commentaar.
I have spoken
Ze roept alleen de hele tijd: voorzichtig!
Verder zit ze constant aan haar haar te frummelen; en net riep ze: voorzichtig, m'n nagel!!
Wat een muts is het toch.
Sandy is fantastisch; denkt als enige vrouw goed mee
NU in ieder geval BATTLE, TOP!!
quote:Bij mij functioneren ze ook niet meer
Op woensdag 24 oktober 2001 22:07 schreef Moesta het volgende:
Heeft er nog iemand meer problemen met de streams???
Ik krijg ze niet geopend. krijg steeds ongeldige naam
Kan iemand mij daarom vertellen hoe de battle is afgelopen en de hierbij behorende zoetsappige details???
quote:Nog steeds zul je bedoelen
Op woensdag 24 oktober 2001 22:16 schreef the shining het volgende:
Bij mij doet alleen stream 2 het maar daar heb je ook nix aan
Volgens mij zit team Danielle nu weer in rijk, kan dat?
quote:sorry, ik volgde het op het laatst niet helemaal meer..
Op woensdag 24 oktober 2001 22:19 schreef Moesta het volgende:[..]
Nog steeds zul je bedoelen
Volgens mij hebben ze nog geen uitslag
quote:FAQ2 van Fok! en daar narrowband 2.. das de enige die het bij mij doet..
Op woensdag 24 oktober 2001 22:28 schreef Barb het volgende:
Mensen, waar haal ik de postzegel stream vandaan, die schijnt het nog wel te doen.
quote:Gewoon op de BB site klik op live streams en dan komt tie vanzelf
Op woensdag 24 oktober 2001 22:28 schreef Barb het volgende:
Mensen, waar haal ik de postzegel stream vandaan, die schijnt het nog wel te doen.
quote:Wat denk je ,Big-Brother draait het scenario wel zo, dat Anfries z,n verjaardag in rijk kan vieren hoor
Op woensdag 24 oktober 2001 22:28 schreef the shining het volgende:
Ze stonden net te springen in Rijk.. ze hebben gewonnen zeker?
quote:En om klokslag 12 uur een battle als kadootje
[b]
Wat denk je ,Big-Brother draait het scenario wel zo, dat Anfries z,n verjaardag in rijk kan vieren hoor
Ben zo benieuwd of ze dit in Rijk kunnen vieren.
Maar ja, geen dronken taferelen door alle battles; da's dan wel weer jammer
Eerst liep hij de hele tijd rondjes en later leek het of hij iets aan het slopen was.
Even later leek hij herhaaldelijk met dingen naar een ander te gooien.
Of was dat nog een battle?
Iemand iets er uit op kunnen maken?
Dit ivm eventuele manipulatie enzo?
[Dit bericht is gewijzigd door kajafas op 25-10-2001 00:23]
quote:Het lijkt juist wel of BB er alles aan gedaan heeft om Andries NIET in rijk te laten zitten op het moment dat het 00:00 uur werd. Vlak daarvoor begon er een battle.... met natuurlijk op z'n minst een 50/50 kans dat Andries naar arm zou moeten verhuizen. Gelukkig is dat niet gebeurd!
Op woensdag 24 oktober 2001 22:33 schreef FarahDibah het volgende:
Wat denk je ,Big-Brother draait het scenario wel zo, dat Anfries z,n verjaardag in rijk kan vieren hoor
quote:Ik schreef over Coos
Op donderdag 25 oktober 2001 00:20 schreef APK het volgende:
Magics schreef in de streamverslagen dat Frank zeer boos leek.
Zelf zag ik dat ook. (Op de postzegelstreams).Eerst liep hij de hele tijd rondjes en later leek het of hij iets aan het slopen was.
Even later leek hij herhaaldelijk met dingen naar een ander te gooien.Of was dat nog een battle?
Iemand iets er uit op kunnen maken?
quote:Ik denk dat je gelijk hebt. Veel wordt geregisseerd.
Op donderdag 25 oktober 2001 00:22 schreef kajafas het volgende:
wilde BB gewoon niet dat iemand dit live zou zien of ben ik dan paranoia?Dit ivm eventuele manipulatie enzo?
quote:Oops, klopt ja. Sorry
Op donderdag 25 oktober 2001 00:23 schreef Magics het volgende:[..]
Ik schreef over Coos
Heeft iemand anders dat gooi en smijtwerk gezien?
Andries heeft een gitaar gekregen....
Nou maar hopen dat hij dat ding morgen weer in moet leveren.
Dit in verband met die Bianca Castafiori in zijn team.
Het zullen je buren maar zijn
(en dan nu een battle, Ed naar Rijk en laat even zien hoe Jimmy Hendrix dat vroeger deed, met zo'n gitaartje tegen de muur )
quote:wat flauw zeg
Op donderdag 25 oktober 2001 00:48 schreef Dr.Java het volgende:
voor het eerst idd niet erg dat er geen geluid is
(Zag net Tania ook heel even de gitaar vast houden)Het zullen je buren maar zijn
(en dan nu een battle, Ed naar Rijk en laat even zien hoe Jimmy Hendrix dat vroeger deed, met zo'n gitaartje tegen de muur
)
quote:nee maar Jimmy Hendrix wel
Op donderdag 25 oktober 2001 00:54 schreef kavu het volgende:[..]
wat flauw zeg
heb jij ooit andries gitaar horen spelen ??
quote:oh god, grapjes over Andries mogen nu ook niet meer, Kavu?
Op donderdag 25 oktober 2001 00:54 schreef kavu het volgende:[..]
wat flauw zeg
heb jij ooit andries gitaar horen spelen ??
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 00:57 schreef Nyrem het volgende:[..]
nee maar Jimmy Hendrix wel
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Java op 25-10-2001 00:59]
quote:Brilliant!
Op donderdag 25 oktober 2001 00:48 schreef Dr.Java het volgende:(en dan nu een battle, Ed naar Rijk en laat even zien hoe Jimmy Hendrix dat vroeger deed, met zo'n gitaartje tegen de muur
)
quote:hier het antwoord van de officiele bb-site :
Op donderdag 25 oktober 2001 00:28 schreef APK het volgende:[..]
Oops, klopt ja. Sorry
.
Ik dacht zelf te zien dat het die andere (pleuris) kale was.
Ook omdat het leek dat hij bij dat boze rondjes lopen steeds in de buurt van GJ kwam die geloof ik ook niet mee mocht doen.Heeft iemand anders dat gooi en smijtwerk gezien?
"Maar niet meteen. Big Brother wil dat ze nog even allemaal op de Battlefield blijven. Dit geeft Coos de gelegenheid zijn kwaadheid te spuien. “We zijn gemanipuleerd”, zegt hij. “Gert-Jan was de enige man die nog niet aan de kant had gestaan, maar eerst moesten we daar strootjes voor trekken. En nu beslissen ze gewoon dat Kelly wel mee moet doen en Gert-Jan niet
"
ohoo das inderdaad niet eerlijk nee !!
quote:kom eens een keer met een goede grap (geef eerlijk toe dat deze veels te makkelijk en flauw was) .. ik denk dat weinige kunnen tippen aan jimmy hendrix qua gitaarspel
Op donderdag 25 oktober 2001 00:58 schreef Dr.Java het volgende:[..]
oh god, grapjes over Andries mogen nu ook niet meer, Kavu?
truste jochie
[..]
![]()
![]()
quote:Als je het eerlijk bekijkt klopt dit in de verste verte niet.De hele dag moesten ze strootjes trekken, en met de battle net voor 00.00 uur beslist BB wie er niet mee mag doen
Op donderdag 25 oktober 2001 02:44 schreef Magics het volgende:[..]
hier het antwoord van de officiele bb-site :
"Maar niet meteen. Big Brother wil dat ze nog even allemaal op de Battlefield blijven. Dit geeft Coos de gelegenheid zijn kwaadheid te spuien. “We zijn gemanipuleerd”, zegt hij. “Gert-Jan was de enige man die nog niet aan de kant had gestaan, maar eerst moesten we daar strootjes voor trekken. En nu beslissen ze gewoon dat Kelly wel mee moet doen en Gert-Jan niet
"ohoo das inderdaad niet eerlijk nee !!
quote:Wat dacht je van 3 mannetjes en 3 vrouwtjes in ieder team. Lijkt me toch wel eerlijk.
Op donderdag 25 oktober 2001 07:45 schreef FarahDibah het volgende:[..]
Als je het eerlijk bekijkt klopt dit in de verste verte niet.De hele dag moesten ze strootjes trekken, en met de battle net voor 00.00 uur beslist BB wie er niet mee mag doen
Kijk Kelly is zwakker dan Gert-Jan,en dat weet BB natuurlijk ook wel!! Stel je voor dat Team Pascal had gewonnen dan had Andries in arm het begin van zijn verjaardag moeten vieren
en dat kan natuurlijk niet he
By The Way ik herinner me nu dat Pascal zijn verjaardag wel is begonnen in arm.Ow .......dan zal BB het wel zo manouvreren dat Pascal vanavond in Rijk zit
quote:Ik vrees dat er in jouw ogen geen leuke grappen ten koste van je oogappeltje gemaakt kunnen worden...
Op donderdag 25 oktober 2001 04:28 schreef kavu het volgende:[..]
kom eens een keer met een goede grap
We hadden al een Starmaker-wannabe in huis en nu komt er nog eentje bij...
BACK IN BUSINESS!!!!!!!
quote:4 kotsmileys.;)
Op woensdag 24 oktober 2001 15:54 schreef Ethel het volgende:
Beste itsme,Knip
Wellicht reageer ik wat overdreven, kan zijn dat dit komt omdat ik moe ben. Maar als ik de godganzenacht zit te streamen, een paar uurtjes slaap, en dan weer vrolijk verder ga, dan vind ik het niet leuk als er gevallen wordt over een kots-smilie (die overigens in mijn ogen zeer terecht is)Dussss, bij deze nog 1 keer een kotssmilie voor diane der duimgebruik
quote:Ahaaaa, je zus van 30 duimt ook, dat verklaart je felle reactie ....
Op donderdag 25 oktober 2001 14:37 schreef itsme het volgende:[..]
4 kotsmileys.;)
Ach ik vind je reactie inderdaad wat overtrokken.
Mijn zus van 30 duimt ook, so wat?
We hebben het hier al eens over gehad trouwens. het was al de 2 de keer dat je helemaal gek werd van haar duizmuigen. wat is dit toch Ethel?
Waar komt dit vandaan?
Heeft dit met vroeger te maken?
greetz Itsme
Ik irriteer me er gewoon aan, want ik vind dit niet kunnen voor een vrouw van dertig, ik vind het gewoon raar. Maar ik heb zelf vroeger nooit geduimd, dussssss. Trouwens, verder heb ik ook een prima jeugd gehad, dus daar heeft het niet mee te maken, maak je maar geen zorgen hoor. Diep graven heeft geen zin. Beetje raar dat als iemand zich aan een gewoonte van een bewoner ergert dat dat meteen een diepere betekenis moet hebben volgens jou. Maar ja, ieder zijn eigen visie. Jij ergert je toch ook wel eens ergens aan? (buiten dan het gebruik van een kots-smiley van mij). Je moet er ook niet een te grote issue van maken, al die stresss.... das nie goed voor je hoor , en we hebben al genoeg stress door het slecht functioneren van de streams
quote:Beetje jammer dat je inhoudelijk niet reageert, is dat omdat je geen fatsoenlijk weerwoord hebt ??
Op donderdag 25 oktober 2001 14:46 schreef itsme het volgende:
liefje het was een grapje. koest in je mand
Het enige wat je kan is cynisch reageren,
Geef nie hoor, zo hebben we allemaal onze zwakheden...
En voor Diane haar duimgebruik dan nog maar een keer:
Ook nog even een ode aan Diane:
quote:Afbeelding: *LOL*
Op donderdag 25 oktober 2001 15:10 schreef Pjederdy het volgende:
Kom kom dames, geen ruzie maken.
Geef elkaar nou maar een kusje
En dan is alles weer goed.Ook nog even een ode aan Diane:
En maak je geen zorgen Pjederdy, we hebben geen echte ruzie hoor, tenminste, ik zie het als leuk geouwehoer en kan er zeker om lachen, ik denk dat itsme dat ook heeft. Zo niet, tja.. nog niets aan de hand.
Dan hierbij voor itsme een kusje :
quote:Maar wees nou toch wel allemaal eerlijk, dat ziet er toch niet uit???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 25 oktober 2001 15:10 schreef Pjederdy het volgende:
quote:..dat dacht ik al...
Op donderdag 25 oktober 2001 15:24 schreef itsme het volgende:
ach ik vind het wel iets liefs hebben
of zetten ze gewoon geluid/camera uit zoals het normaal is als er iemand naar de dagboek-kamer komt ?
(hoe was dat dus geregeld bij de eerste estafette ?)
15 jaar presentator TopPop?
Kelly: De man van Patricia Paay, Adam Curry....
Wat is de helft van een derde?
Pris: twee zesde?
- Tania vond ik eerst een giga doos en ze irriteerde me mateloos, maar (hoe fantastisch ik deze actie van BB ook vind qua sensatie van de mededeling dat zij weg moest), ik vond het wel erg zielig voor haar, ik had oprecht met haar te doen.
- Diane vond ik ook eerst nix, maar ook haar oprechte emoties raakten me een beetje. Zij vond het echt erg dat Tania weg moest en de manier waarop het ging. Ondanks dat zette ze door. Ik begin wat meer respect voor haar te krijgen.
- Kelly. Eerst vond ik haar wel leuk en grappig, maar nu vind ik het echt een egoistisch kreng. Ik vind het not-done, als ze hoort dat Tania weg is, en iedereen is geschokt, dat ze keihard blert dat ze ohhh zo blij is dat dit betekent dat zij mag blijven. Bah, van mij mag ze nu weg. Ze presteert helemaal nix, en is alleen maar met haar uiterlijk bezig (nog veel meer dan de ECHTE vrouwen).
- Andries vond ik de laatste tijd wat minder worden omdat hij achterbaks werd en slecht tegen zijn verlies kon, maar hij heeft de rol als vervangende captain goed opgepakt en ook hij reageerde goed/normaal. Andries heeft weer een plusje verdient.
- Precilla vond ik al nix, maar nu helemaal niet meer. Ik schrok gewoon hoe zij reageerde tegen leo toen ze in het nieuwe team zat. Sorry hoor, maar ik vond haar reactie echt heel eng. Nu zit ze te huilen. Volgens mij realiseert ze zich nu pas dat niemand haar leuk vindt, wat ze overigens geheel aan zichzelf te danken heeft. Ze toont trouwens totaal geen emotie dat Tania weg is, het interesseert haar gewoon geen bal. Frank wel.
-Frank wordt steeds leuker. Oke, hij heeft zijn nukken, maar hij is wel puur en oprecht.
Nou, dat was mijn mening even, naar aanleiding van wat ik gezien heb vandaag in de streams en in de live-uitzending!
quote:vind je het gek dat ze het zwaar heeft .. eerst wordt ze afgeserveerd door haar team en moet ze naar een team waar ze helemaal niet naartoe wil (ze was daar vorige week donderdag heel duidelijk in!!)
Op donderdag 25 oktober 2001 23:06 schreef Moesta het volgende:
Pris zit te snikken daadrdoor kan ik haar niet zo goed verstaan maar volgens mij hoorde ik toch wel degelijk IK WIL NAAR HUIS Er heerst toch echt een ik wil naar huis virus in het team van Daan
quote:Dus daar was jij ook al achter. En geloof me, met ons zeer velen.
- Kelly. Eerst vond ik haar wel leuk en grappig, maar nu vind ik het echt een egoistisch kreng. Ik vind het not-done, als ze hoort dat Tania weg is, en iedereen is geschokt, dat ze keihard blert dat ze ohhh zo blij is dat dit betekent dat zij mag blijven. Bah, van mij mag ze nu weg. Ze presteert helemaal nix, en is alleen maar met haar uiterlijk bezig (nog veel meer dan de ECHTE vrouwen).
quote:Nee hoor. btw, bij mijn weten had ze ook niks met Tania. Ik zou er ook niet rouwig om zijn iig. Tja, tis wel een beetje ongepast idd om meteen te roepen YESSS!
Op donderdag 25 oktober 2001 23:25 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dus daar was jij ook al achter. En geloof me, met ons zeer velen.
quote:Ja en dan zal yorin haar weg laten gaan?????
Op donderdag 25 oktober 2001 23:42 schreef reppaz het volgende:
Kelly zal BB niet winnen want vanaf nu zal er ge-nomineerd
worden en aangezien ze nou niet dat je zegt geweldig mee-battled zal ze wel weggestemd worden door haar teamgenoten.![]()
I don't think so
quote:Weet je nog wat er met Bart gebeurde in BB1 die IEDERE keer genomineerd werd door zijn medebewoners??
Op donderdag 25 oktober 2001 23:42 schreef reppaz het volgende:
Kelly zal BB niet winnen want vanaf nu zal er ge-nomineerd
worden en aangezien ze nou niet dat je zegt geweldig mee-battled zal ze wel weggestemd worden door haar teamgenoten.![]()
quote:My point exactly!!!
Op donderdag 25 oktober 2001 23:44 schreef scanman01 het volgende:[..]
Weet je nog wat er met Bart gebeurde in BB1 die IEDERE keer henomineerd werd door zijn medebewoners??
quote:Dat ze nu al breekt verbaast me eik wel, had gedacht dat ze wat harder zou zijn. Maar ze heeft zich inmiddels al weer gerevangeerd zoals ik haar nu hoor op de streams.
Op donderdag 25 oktober 2001 23:03 schreef Ethel het volgende:
- Precilla vond ik al nix, maar nu helemaal niet meer. Ik schrok gewoon hoe zij reageerde tegen leo toen ze in het nieuwe team zat. Sorry hoor, maar ik vond haar reactie echt heel eng. Nu zit ze te huilen. Volgens mij realiseert ze zich nu pas dat niemand haar leuk vindt, wat ze overigens geheel aan zichzelf te danken heeft. Ze toont trouwens totaal geen emotie dat Tania weg is, het interesseert haar gewoon geen bal. Frank wel.
O R D E !!
quote:Mee eens. Maar nu ze zich zo heeft laten kennen is ze haar geloofwaardigheid volledig verloren, gnagna!
Op donderdag 25 oktober 2001 23:47 schreef fokje het volgende:[..]
Dat ze nu al breekt verbaast me eik wel, had gedacht dat ze wat harder zou zijn. Maar ze heeft zich inmiddels al weer gerevangeerd zoals ik haar nu hoor op de streams.
Ik vind het wel leuk hoor, al die botsingen die komen gaan .
quote:Ook voor Kavu
Op donderdag 25 oktober 2001 22:53 schreef kavu het volgende:
de verjaardag van andries is echt een sof als je het vergelijkt met dat van pascal .. sommige zeggen dat andries de favoriet bij yorin is maar dat is dus echt niet zo .. zij verdienen het ook om in rijk te zitten want ze hebben de marathon gewonnen
quote:Ik vind het gewoon niet handig.Als ik aan het verslagen ben heb ik gelijk een opmerking over.
Op donderdag 25 oktober 2001 23:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben het helemaal met Loedertje eens. Voor al dat off-topic geklep hebben we speciaal dít topic geopend. Hou er nou eens een beetje rekening mee, mensen!
Maar wat Myr zegt daar ben ik het mee eens. Streamverslagen maken gebeurt op vrijwillige basis en het moet voor de streamer ook leuk blijven. Daarom vind ik wel dat een toelichting, mits tussen aanhalingstekens, toegestaan moet zijn. Dit verduidelijkt ook vaak de sfeer die er in het huis heerst, de bedoeling van hetgeen een bewoner zegt, en het is grappig om te lezen. Ook voor de volledigheid van de verslagen moet een opmerking tussen aanhalingstekens toegestaan zijn. De streamer kan dan toch zijn mening gedeeltelijk kwijt, en kan gewoon verder gaan met streamen. Als de streamer eerst naar de commentaren moet gaan, voor een korte mededeling, dan kan degene op dat moment niet verder streamen en daardoor wordt de volledigheid van de streamverslagen tekort gedaan. Let wel, ik heb het hier over kleine commentaren of toelichtingen tussen aanhalingstekens.
quote:Ok dan
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:46 schreef Ethel het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat echte en lange commentaren in de commentaren op.. moeten staan.Maar wat Myr zegt daar ben ik het mee eens. Streamverslagen maken gebeurt op vrijwillige basis en het moet voor de streamer ook leuk blijven. Daarom vind ik wel dat een toelichting, mits tussen aanhalingstekens, toegestaan moet zijn. Dit verduidelijkt ook vaak de sfeer die er in het huis heerst, de bedoeling van hetgeen een bewoner zegt, en het is grappig om te lezen. Ook voor de volledigheid van de verslagen moet een opmerking tussen aanhalingstekens toegestaan zijn. De streamer kan dan toch zijn mening gedeeltelijk kwijt, en kan gewoon verder gaan met streamen. Als de streamer eerst naar de commentaren moet gaan, voor een korte mededeling, dan kan degene op dat moment niet verder streamen en daardoor wordt de volledigheid van de streamverslagen tekort gedaan. Let wel, ik heb het hier over kleine commentaren of toelichtingen tussen aanhalingstekens.
quote:Mee eens, het is alleen erg irritant als iemand achter elke regel een eigen mening plaatst, that's all
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:46 schreef Ethel het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat echte en lange commentaren in de commentaren op.. moeten staan.Maar wat Myr zegt daar ben ik het mee eens. Streamverslagen maken gebeurt op vrijwillige basis en het moet voor de streamer ook leuk blijven. Daarom vind ik wel dat een toelichting, mits tussen aanhalingstekens, toegestaan moet zijn. Dit verduidelijkt ook vaak de sfeer die er in het huis heerst, de bedoeling van hetgeen een bewoner zegt, en het is grappig om te lezen. Ook voor de volledigheid van de verslagen moet een opmerking tussen aanhalingstekens toegestaan zijn. De streamer kan dan toch zijn mening gedeeltelijk kwijt, en kan gewoon verder gaan met streamen. Als de streamer eerst naar de commentaren moet gaan, voor een korte mededeling, dan kan degene op dat moment niet verder streamen en daardoor wordt de volledigheid van de streamverslagen tekort gedaan. Let wel, ik heb het hier over kleine commentaren of toelichtingen tussen aanhalingstekens.
quote:Goh, eindelijk iemand die het wist! t'Heeft even geduurd, maar goed. Elle zal toch niet zo beroemd zijn als ik dacht.
Op vrijdag 26 oktober 2001 01:12 schreef Jappie het volgende:
Priscella vertelt ondertussen dat het goede antwoord op de vraag: "welk model wordt ook wel de body genoemd" Elle MC Pherson is.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-10-2001 01:33]
quote:Myr, ik weet niet hoelang je al in Nederland bent, maar ik wil je complimenteren met je Nederlands (mondeling weet ik niet, maar schrijven is nog moeilijker), aangezien het een van de moeilijkste talen is. En meid, ik kijk juist uit naar jouw streamverslagen. En ook al gooi je er af toe je eigen mening er eens tussendoor, dat vind ik juist het leuke aan de streamverslagen van jou. (Niemand kan objectief zijn, zelfs Scanman01 niet, die ik ook erg veel lof wil toe zwaaien. Dank voor alle uren die ik niet kan volgen, maar dankzij jou toch voor een groot deel wel, en natuurlijk de rest van de streamers ook
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:18 schreef Myr het volgende:[..]
Ik vind het gewoon niet handig.Als ik aan het verslagen ben heb ik gelijk een opmerking over.
Ik moet me anders alles herinneren;ik vind het gewoon minder spontaan en dus minder sterk uitkomen.
Ik zal dus mijn personnlijke opmerkingen tussen hakjes voorlopig doen maar vraag me niet om allen puur saaie bescrhijving van feiten te doen.Dat doet ik niet mee en na! (Ik heb opeens zo'n déjà-entendu (gehoord) gevoel,zo'n Frank's uitspraak...Zo,dat is erg!!!)"ik laat me niet naar rechts of naar links sturen,ik ben geen randdebiel,kom op zeg...Fuck it!"
Oh shit ik zit in topic "commentaren" dat opmerking hier boven hoefde eigenlijk helemaal niet tussen hakjes...
Pergrijn
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 01:33 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Myr, ik weet niet hoelang je al in Nederland bent, maar ik wil je complimenteren met je Nederlands (mondeling weet ik niet, maar schrijven is nog moeilijker), aangezien het een van de moeilijkste talen is. En meid, ik kijk juist uit naar jouw streamverslagen. En ook al gooi je er af toe je eigen mening er eens tussendoor, dat vind ik juist het leuke aan de streamverslagen van jou. (Niemand kan objectief zijn, zelfs Scanman01 niet, die ik ook erg veel lof wil toe zwaaien. Dank voor alle uren die ik niet kan volgen, maar dankzij jou toch voor een groot deel wel, en natuurlijk de rest van de streamers ook
![]()
).
Ga alsjeblieft allen zo door, want jullie zorgen er voor dat ik naast studeren ook nog afleiding heb. Dank Myr en jullie allen!!!!!![]()
![]()
Peregrijn
quote:Ik denk dat een aantal streamers ook een 48 uurs battle achter de rug hebben en soms in een 'Frank' terecht komen
Op donderdag 25 oktober 2001 23:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben het helemaal met Loedertje eens. Voor al dat off-topic geklep hebben we speciaal dít topic geopend. Hou er nou eens een beetje rekening mee, mensen!
Wat jammer.....
Ik vind dit trouwens de beste BB tot nu toe.
BB1 was geweldig omdat het allemaal nieuw was, BB2 leuk maar een beetje nikszeggend achteraf, maar nu gebeurd er lekker weer van alles.
Met iedereen is wel iets aan de hand. Maar ook weer niet te erg.
Goede casting in mijn optiek.
Beetje jammer van BB dat we alle gesprekken konden horen, BEHALVE die van Frank en Leo, .... (en dat zijn nou juist volgens mij de leukste gesprekken geweest).
Jeetje zeg, ben helemaal verbaasd dat het daadwerkelijk ging gebeuren. Wie heeft het ook gezien??
Andries kan er dus weer 1 op zijn lijste zetten!! haha
quote:Ik was net aan het oefenen om een printscreen te krijgen die heb ik dus van a en d maar hoe krijg ik die hier?? op fok
Op vrijdag 26 oktober 2001 19:52 schreef RB-tje het volgende:
heeft iemand printscreens van de taferelen tussen A & D
quote:[img]url[/img]
Op vrijdag 26 oktober 2001 20:02 schreef Moesta het volgende:[..]
Ik was net aan het oefenen om een printscreen te krijgen die heb ik dus van a en d maar hoe krijg ik die hier?? op fok
[afbeelding]
[/quote]
??? hokus pokus kan ik hem iemand mailen?
quote:Hap! hap! hap!
Op vrijdag 26 oktober 2001 19:52 schreef kavu het volgende:
gaat verder ook niemand aan lijkt mij
quote:??? hokus pokus kan ik hem iemand mailen?
Op vrijdag 26 oktober 2001 20:07 schreef Moesta het volgende:
[..]
quote:Dank Prediker voor de ondersteuning, ook voor het bevestigen van de beelden, maar gelukkig hebben meerdere mensen het gezien.
Op vrijdag 26 oktober 2001 20:15 schreef Prediker het volgende:
Andries en Diane lagen te zoenen, werden een paar keer gestoord, en moesten komen eten. Ze deden, begrijpelijk, steeds alsof er niets aan de hand was en dat werd genoteerd door Ethel. Vervolgens wordt onze gewaardeerde streamverslaggeefster onmiddellijk (en off topic) terecht gewezen. Drie keer raden door wie:
[..]Hap! hap! hap!
Ik las de opmerking van Kavu ook, en kreeg een grote neiging om te reageren, om 2 redenen:
A. Zijn opmerking was off topic
B. Ik bracht het volgens mij gewoon objectief, ik gaf zelf geen oordeel.
Wat Andries toen dacht weet ik niet, maar ik dacht dat zij beiden maar beter wat minder met Diane moeten zoenen.
Sorry reageer beetje erg laat. Je hebt mail
quote:Okee, hier is je screenshot
Op vrijdag 26 oktober 2001 20:42 schreef Moesta het volgende:
Sorry reageer beetje erg laat. Je hebt mail
quote:Veelzeggend trouwens dat 'slet' een woord is slaande op een vrouw die veel jongens in korte tijd 'verslindt'. Het heeft een zeer negatieve bijklank. Voor jongens is er hooguit het woord 'meidengek', wat helemaal niet negatief is.
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:05 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Andries is echt wel de huis-slet
quote:Vind het nou niet bepaald stoer om ieder meisje in je omgeving - hoe ze er ook uit ziet - te attackeren. Hij stijgt in ieder geval niet in mijn achting.
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:18 schreef scanman01 het volgende:[..]
Veelzeggend trouwens dat 'slet' een woord is slaande op een vrouw die veel jongens in korte tijd 'verslindt'. Het heeft een zeer negatieve bijklank. Voor jongens is er hooguit het woord 'meidengek', wat helemaal niet negatief is.
Andries doet waar veel jongens en mannen jaloers op zullen zijn. Hij heeft zo ongeveer met iedere vrijgezelle meid in het huis gezoend. En op dit forum wordt door sommige personen getracht er een negatieve draai aan te geven door het woord 'slet' te gebruiken. Zeer merkwaardig allemaal!
quote:We kunnen nu gaan discussieren over wie zich schuldig heeft gemaakt aan dat 'attackeren' (zoals jij dat noemt), helemaal in het geval Kelly en Audrey, maar dat lijkt me al wel uitgesproken.
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:24 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Vind het nou niet bepaald stoer om ieder meisje in je omgeving - hoe ze er ook uit ziet - te attackeren. Hij stijgt in ieder geval niet in mijn achting.
quote:Ja Cynix, ik weet dat je Diane niet geweldig vindt (en met jou velen), maar ik vind nou eenmaal dat ze wel wat heeft.... en zou een nachtje met haar niet uit de weg gaan!
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:33 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben iig op de één of andere manier niet jaloers op Andries. Diane... brrrr.
quote:Ja Scan leef je eens lekker uit!!
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:36 schreef Cynix ® het volgende:
Moet kunnen. Have fun.
Maar wel leuk hoor, hij brengt de gesprekken wel op gang!
quote:Ik denk dat Coos probeert zijn reputatie bij zijn huisgenoten te verbeteren nu de nominaties er aankomen.
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:14 schreef Ethel het volgende:
Coos is wel heel erg veel aan het woord vanavond!!Maar wel leuk hoor, hij brengt de gesprekken wel op gang!
Ik heb helaas niet alles kunnen volgen, vanwege de stuit(er)ende non-performance van Fok!
Mits hummie tenminste consequent is (heb nie al teveel vertrouwen daarin )
quote:Ik vind het toch wel een verschil als je iets van jezelf naar de andere kant gooit (Stom, je bent het dan kwijt), of wanneer je iets van de andere kant naar je toe haalt en het oppakt en ergens voor gebruikt.
Op zaterdag 27 oktober 2001 05:09 schreef Bus watcher het volgende:
Als Hummie consequent is krijgen ze geen sanctie. Andries kreeg immers ook geen sanctie voor het pannedeksel dat hij in rijk deponeerde.
Als ik Hummie was, liet ik ze meteen van kant wisselen.
[Dit bericht is gewijzigd door Emphyrio op 27-10-2001 16:39]
quote:Wat een onsamenhangend zootje inderdaad, het is dat Gertjan de boel nog een beetje redde, maar anders had Coos misschien nog wel kans gezien om de boel af te schieten.
Op zaterdag 27 oktober 2001 19:41 schreef scanman01 het volgende:
De motie van uitdaging bij team Pascal is wel een beetje een aanfluiting aan het worden. Niemand komt er goed uit z'n woorden en het is zo onsamenhangend als de pest. De mensen die dit team zo slim vonden, worden nu toch wel even met de neus op de feiten gedrukt. Maar goed, het werd wel tijd dat er iets gebeurde.
hiep hiep voor Gert
quote:Wat dacht je van Pascal? Zijn gezicht stond op onweer! Hij baalt natuurlijk als een stekker, vooral omdat volgende week bij de nominaties de captain een doorslaggevende stem heeft!
Op zaterdag 27 oktober 2001 19:51 schreef bunnyma het volgende:
En wat is Coos een slechte verliezer.
quote:[Andries mode on] Dat is een pleonasme. [Andries mode off]
Op donderdag 25 oktober 2001 10:00 schreef CJ het volgende:We hadden al een Starmaker-wannabe in huis en nu komt er nog eentje bij...
iedereen staat zeker te swingen in diverse discotheken.....
fijn weekend verder allemaal,
Greetz Creno
quote:Volgens mij heeft FOK vele uren plat gelegen.. vandaar dat je er niets over leest!
Op zondag 28 oktober 2001 02:44 schreef creno het volgende:
jeetje, is er zo weinig gebeurd tussen 20.00u en 1.00u
er is bijna niets van terug te lezen in de verslagen....
quote:Als dit geen leuke tv oplevert dan weet ik het niet meer. Ik heb het gemist, maar denk dat ik in een deuk had gelegen!
Op zondag 28 oktober 2001 02:37 schreef kavu het volgende:
er was een leuk slapstick moment een paar uur geleden in de slaapkamer van arm .. zowel frank als andries zijn de hand van diane aan het strelen (denken ze) en op een gegeven moment zegt frank "he van wie is die hand" "die is van mij antwoord andries" heel arm ligt in de deuk omdat zowel frank als andries al 10 minuten elkaars handen aan het strelen waren terwijl ze beide dachten dat het diane's hand was (ze hadden het allebei echt niet door)
Is het niet handig om een topic aan te maken waarin, vooral kort en bondig, de highlights worden genoemd (evt met links naar de streamverslagen). Ik merk dat ik, en misschien met mij anderen, niet altijd zin heb om de eindeloze gesprekken na te lezen als ik een keer een dagje niet heb gekeken. Maar ik wil wel op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in het huis (bv dat sandy nu captian is).
Voelt een van de streamslagers hier misschien iets voor?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf gisteren de moed een beetje opgaf en na regelmatige pogingen contact te maken uiteindelijk maar offline gegaan ben.
GJ was in mijn ogen weer meesterlijk, die jongen kan goede discussie voeren zeg!! Coos en Pascal lieten zichzelf wel errug kennen!
<<Pascal: jullie hebben het samen besproken en Coos erbuiten gelaten, dat had je niet moeten doen.
Sandy; ja, maar jij mocht het niet weten en Coos zou meteen naar jou toerennen.>>
Hij is blijkbaar vergeten hoe het ging toen GJ afgezet werdt.
Wat een glupoos!
Of wil iemand anders het even overnemen, krijg nu echt een beetje last van mijn armen/handen/polsen door het vele typen. Wil wel af en toe samenvattingen maken, maar ff rusti voor mijn lieflijke armpjes.
Ik hoop echt dat Yorin al die fragmentjes uitzend (achter elkaar met flash back). Als ze dat dan terug zien (a.s. donderdagavond misschien al voor 1 van 2) voelen ze zich nog idioter. Zeker omdat ze beide zo overtuigd zijn van hun eigen intelligentie.
quote:LOL... Dat had ik dus gemist en maakt het inderdaad nog veel leuker! Ik hoop idd dat ze dat ook duidelijk in de uitzending laten zien!
Op maandag 29 oktober 2001 00:06 schreef Mickel het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze de captainwissel op tv gaan brengen.
Ik zag vandaag op tv dat Coos en Paskal bedacht hadden dat zij alle twee op Kelly gingen stemmen, zodat de uitslag 3-3 werd en er dus geen nieuwe captain kon komen.
Helaas hadden ze er niet aan gedacht dat Kelly ook voor Sandy kon kiezen..................gna gna
quote:Jammer ik had die twee zo graag op hun bek zien gaan.
Op maandag 29 oktober 2001 00:14 schreef Jappie het volgende:
Het spijt me het te moeten mededelen jongens, maar wat op TV te zien was, was maar een gedeelte van dat gesprek.
Wel weer leuk gedaan trouwens van BB maar de waarheid is dat ze aan het eind van dat gesprek er zelf ook achter kwamen dat ze zoals Pascal dat noemde:"sowieso de lul waren"
Hoe treffend Cynix.
Zeg Cynix, wie heeft jou eigenlijk verboden om je, meestal spitsvondige, one liners zoals je die in vorige BB versies had, te posten. (retorische vraag)
Als Mod ben je te ernstig bezig. [frank mode] Tieft het van je af. [frank mode/] Je cynische kijk wordt dus node gemist Cynix. Ik moest daar vaak om lachen.
Tegenwoordig laat ik me in Feedback soms lekker gaan,
quote:Hij had vandaag wel een leuke anders:
Op maandag 29 oktober 2001 01:01 schreef Coos het volgende:
Zeg Cynix, wie heeft jou eigenlijk verboden om je, meestal spitsvondige, one liners zoals je die in vorige BB versies had, te posten. (retorische vraag)
Als Mod ben je te ernstig bezig. [frank mode] Tieft het van je af. [frank mode/] Je cynische kijk wordt dus node gemist Cynix. Ik moest daar vaak om lachen.
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 18:38 schreef Cynix ® het volgende:
Andries krijgt trouwens 500 piek van mij als ik 'm twee eieren in z'n hol mag schoppen.
Dit zou betekenen dat Kelly al 2 stemmen heeft, wat haar wel eens de eerste nominatie zou kunnen gaan opleveren!
(BELLEN!!!!)
quote:Ik was het weer helemaal aan het uitleggen, maar heb me toch maar weer bedacht.... Als je vindt dat ik te veel meningen (ik zie het als observaties) geef en meer behoefte hebt aan verlagen zonder interpretaties erbij waardoor je er helemaal geen touw meer aan vast kunt knopen, nogmaals.... dan raad ik je aan mijn verslagen over te slaan.
Op maandag 29 oktober 2001 13:49 schreef itsme het volgende:
Trouwens, wat een verschillende interpretaties van deze ruzie.
De een zegt dat Gert Jan de discussie onder controle heeft en het goed doet en scanman (tja) dat Gert Jan dom doet.
wat is het nu?
Trouwens, die 'tja' was weer erg leuk. Dank je! Sorry dat ik als GJ fan toch wel eerlijk kan schrijven hoe een discussie verloopt.
quote:Dat slaat dan in ieder geval niet op mij, dat scheelt. Als je denkt van wel, moet je toch nog eens nalezen wat ik schrijf in de verslagen van bv vanmorgen!
Ik vind oke een beetje je mening laten blijken maar soms is het hele streamverslag meer een mening van iemand dan een verslag. Jammer.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 29-10-2001 16:47]
quote:Ik hoor ook de discussie tussen Coos en GJ. Voor mij is het duidelijk dat GJ een beetje overspannen op Coos reageert. Hij luistert ook niet goed.
Op maandag 29 oktober 2001 16:27 schreef Claudia_x het volgende:
GJ en Coos in de slaapkamer. Het zit Coos dwars dat GJ dat over z'n collega's heeft gezegd. Coos zegt dat hij het gevoel heeft dat GJ hem wantrouwt. Volgens GJ is dit geen kwestie van denken, want GJ heeft het hem ronduit verteld (dat hij Coos wantrouwt).
Dat was trouwens ook de oorzaak van de ruzie vanochtend. GJ vond vannacht een namaakdrol (van ontbijtkoek gemakt) op de wc-bril. Dit was een (kinderachtig) grapje van Pascal, om de dames te laten schrikken, maar GJ, gebukt onder de zware verantoordelijkheid van het schoonhouden van het toilet, en met schuldgevopel omdat hij dat al twee dagen niet gedaan had, vatte het direct op als kritiek op hem. Om hem er op te wijzen dat hij de wc moet schoonhouden. Smorgens vroeg hij wie de drol had neergelegd, en vroeg ook of Coos ermee te maken had. Toen Coos nee zei, geloofde GJ het niet, omdat, zo zegt GJ nu, Coos al eerder tegen hem gelogen had over het "Frank looser"-grapje.
GJ's overspannenheid blijkt vooral uit het volgende:
Ten eerste, als je zo'n (flauw) grapje maakt, dan is het ontkennen van medeverantwoordelijkheid onderdeel van dat grapje.
Ten tweede, Coos ontkende destijds gezegd te hebben dat hij er niet aan meegewerkt heeft, hij heeft alleen ontkend dat hij "looser" geschreven heeft. Ook flauw, maar nu wil GJ, als hij uit het huis komt, bij de regie gaan vragen om dat gesprek aan hem te laten zien, en als dan blijkt dat Coos gelijk heeft, dan wil GJ zijn excuses aan Coos aanbieden.
De heren hebben het op initiatief van Coos bijgelegd, maar ik geloof niet dat de spanning weg is.
Overigens wil ik Coos niet vrijpleiten va nde ruzie, want die begon direct weer van, "niet naar doen tegen mij, want ik kan dat beter" en "donder op" (de citaten zijn niet letterlijk).
(Ik ga dit stukje bij nader inzien maar eens kruisposten naar het GJ topic.)
Ja dat zou ie wel willen dat half mens - half schaapspersoon! Dat is de enige waar ie zijn leuter nog niet ingehangen heeft (en Daan niet, maar die staat redelijk stevig in haar schoenen). Ik geef toe, Sandy is de knapste vd dames maar ik hoop dat het niet zover komt en Sandy voor straf Andries in zijn kont laat neuken door Ed!
Ik walg echt van die achterbakse Andries!
Na vanavond vind ik het een echt ENG mannetje.
Pascal is heel anders; gaat voor Sandy toch proberen met Kelly te praten
quote:Ik zit nu ook naar Gj en Coos te luisteren en ik kan niet meer kiezen wie het grootste kots gehalte heeft Coos of PKwal
Op maandag 29 oktober 2001 23:58 schreef CartWOman het volgende:
Coos is nog veeeeel erger; en dat komt omdat deze man gevoelloos is. Hij geeft toe dat íe dominant is, thuis ook. Hij heeft een hekel aan huilende mensen, kan ook niet troosten, het doet hem niets.Na vanavond vind ik het een echt ENG mannetje.
Pascal is heel anders; gaat voor Sandy toch proberen met Kelly te praten
Zonder jullie is BB toch een stuk minder, zelf werk ik op onmogelijke tijden en verheug me altijd enorm,........vanavond was het weer top!
Ben meer een lezer dan een poster, but you lot always make my day.
Ehhhhhh, Scanman, heb jij wel een bed?
quote:hoe bedoel je ook???
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:44 schreef Tokus het volgende:
en pascal wordt er ook compleet uitgeluld door Gertjan hahaha
[Dit bericht is gewijzigd door Vermaledijde_Snoodaard op 30-10-2001 00:54]
Beetje jammer dat Kelly en Sandy nu laf gedrag vertonen en niet eens voor GJ opkomen maar hem juist afvallen! Misselijk en laf van de dames!!
Maar coos en pascal zijn nog misselijker
quote:zal wel in de familie zitten
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:54 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
Het valt me opeens op hoe erg de stemmen van Pascal en Coos op elkaar lijken. Kan door een slechte verbinding komen, maar toch.
quote:INDERDAAD, ik wordt hier blind van woede, ik zou zo graag dat huis inlopen en PAscal op z`n smoeltje rammen en Coosje nog harder AR&*^@!*&^GRRR
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:54 schreef Ethel het volgende:
Ohh wat zijn Coos en Pascal gemeen tegen GJ, ik vind het echt walgelijk!! Ze doen zo denigrerend.Beetje jammer dat Kelly en Sandy nu laf gedrag vertonen en niet eens voor GJ opkomen maar hem juist afvallen! Misselijk en laf van de dames!!
quote:Heb hetzelfde gevoel, ik vind dit gedrag van Coos en Pascal echt misselijk hoe ze hem lopen te etteren. Ik vind het echt gewoon zielig voor GJ, dit heeft hij niet verdiend! Hij probeerde de dames zo goed te helpen, en nu... nu laten ze hem stikken, valt me vies van de dames tegen hoor! Erg laf hun gedrag!
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:56 schreef Magics het volgende:[..]
INDERDAAD, ik wordt hier blind van woede, ik zou zo graag dat huis inlopen en PAscal op z`n smoeltje rammen en Coosje nog harder AR&*^@!*&^GRRR
STOER HOOR !! DOM KONIJN!!! MET KUTPIEPSTEMGELUID BAH BAH
Het is jammer dat hij de discussies maar aan wilt blijven gaan, terwijl hij gedronken heeft. Dan is hij zeker niet op z'n sterks (wie wel?)
quote:Niets mer aan toe te voegen
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:54 schreef Ethel het volgende:
Ohh wat zijn Coos en Pascal gemeen tegen GJ, ik vind het echt walgelijk!! Ze doen zo denigrerend.Beetje jammer dat Kelly en Sandy nu laf gedrag vertonen en niet eens voor GJ opkomen maar hem juist afvallen! Misselijk en laf van de dames!!
quote:Gadverdamme ik heb het met die 2 ook helemaal gehad
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:58 schreef Magics het volgende:
Gadverdamme, echt triest die Coos, maar pascal dan weer NOG triester omdat ie Coos zo napraatvan : " Kom GertJan lekker naar bedje toe"STOER HOOR !! DOM KONIJN!!! MET KUTPIEPSTEMGELUID BAH BAH
quote:Lieve ethel, ik vindt dat je wat Pascal betreft volkomen gelijk hebt, maar ik heb Coos nog niets onzinnigs horen zeggen!
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:58 schreef Ethel het volgende:[..]
Heb hetzelfde gevoel, ik vind dit gedrag van Coos en Pascal echt misselijk hoe ze hem lopen te etteren. Ik vind het echt gewoon zielig voor GJ, dit heeft hij niet verdiend! Hij probeerde de dames zo goed te helpen, en nu... nu laten ze hem stikken, valt me vies van de dames tegen hoor! Erg laf hun gedrag!
quote:Beste Japie, Coos doet heel erg denigrerend tegen GJ en dat vind ik gemeen. Ook vind ik dat hij erg veel in herhaling valt en geen nieuwe argumenten gebruikt. Ook erg kinderachtig van Coos om Sandy erbij te halen.
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:06 schreef Jappie het volgende:[..]
Lieve ethel, ik vindt dat je wat Pascal betreft volkomen gelijk hebt, maar ik heb Coos nog niets onzinnigs horen zeggen!
Pascal en Coos zij aartsgemeen maar wel eerlijk. Ze spelen een spelletje en ja daar kunnen de anderen niet tegen. Ze hebben ook geen echte problemen met zichzelf ze zijn alleen keihard. De meeste mensen in het huis hebben grote problemen met zichzelf en worden dan al snel geintimideerd door mensen die wel stevig in hun schoenen staan.
Ik vind daarom ook dat ze absoluut moeten blijven ondanks hun hardheid kan Big Brother twee stevige mensen goed gebruiken.
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:59 schreef Jamming74 het volgende:
Het is te hopen voor GJ dat er geen complete uitzending komt over het voorval van vanavond.
Of juist wel, want ik denk dat nederland kijkend BB net als ik ook medelij met GJ krijgt, wat dus betekend een stijging in de populariteitspoll!!
quote:Ik kreeg er zowat een brok van in mijn keel, jeetje zeg, ik wil nu niet meer alleen met hem dansen, maar ik wil hem ook troosten
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:22 schreef Moesta het volgende:
Hij is nu zo aan het huilen, hopelijk zenden ze dat ook uit.
Het is ook verdomd moeilijk je staande te houden met zo een misselijk tweelingpaar
quote:Wat ik zie is dat beide heren een gevecht voor de macht aangaan. Overal waar mannen samenkomen gebeurt dit. Ik heb het gevoel dat Gert na de geslaagde captainswissel het idee heeft dat hij de sterkste was en hij heeft eerder op de avond en naar wat ik gelezen heb ook al eerder op de dag geprobeerd om de verloren macht na de eerste Captainswissel weer te heroveren. Coos en Gertjan proberen elkaar uit en dan is mijns inziens een heleboel geoorloofd. Ondanks dat ik veel symphatie voel voor Gertjan vindt ik Coos er toch beter vanaf komen vanavond.
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:13 schreef Ethel het volgende:[..]
Beste Japie, Coos doet heel erg denigrerend tegen GJ en dat vind ik gemeen. Ook vind ik dat hij erg veel in herhaling valt en geen nieuwe argumenten gebruikt. Ook erg kinderachtig van Coos om Sandy erbij te halen.
De enige storende factor in het geheel is Pascal daar hij in dit soort gevallen tracht ook een plaatsje hoger op de pikorde te komen.
(overigens gebeurt dit bij apen ook, heb je wel eens een documentaire gezien over Chimps?)
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:23 schreef Jappie het volgende:[..]
(overigens gebeurt dit bij apen ook, heb je wel eens een documentaire gezien over Chimps?)
ik kijk geen documentaires
(maar dat moet je toch niet verbazen aangezien ik redelijk veel op het BB3 forum kom,toch??!!)
quote:Wie bent u, is dit uw eerste post???
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:25 schreef Ethel het volgende:[..]
(maar dat moet je toch niet verbazen aangezien ik redelijk veel op het BB3 forum kom,toch??!!)
Ik ben absoluut van mening dat hij GJ gewoon spaarde in de discussie. Coos had GJ af kunnen maken maar heeft zich ingehouden, mijn respect heeft na vanavond zeker.
quote:GJ is heus niet de persoon die je zielig moet vinden hoor. Hij is mans genoeg om dat tweetal aan te kunnen ,maar vanavond ging hij gewoon heel erg de fout in door meerdere dingen te verdraaien in zijn voordeel, wat genadeloos werd afgestraft door Kokkie en Peppie.
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:58 schreef Ethel het volgende:
Heb hetzelfde gevoel, ik vind dit gedrag van Coos en Pascal echt misselijk hoe ze hem lopen te etteren. Ik vind het echt gewoon zielig voor GJ, dit heeft hij niet verdiend!
(Ik als beetje Andries fan vraag me nu even af wat er gebeurd zou zijn als Andries dit gedaan zou hebben!)
Maar Gert Jan nu zielig vinden is erg denigrerend en onnodig. Hij heeft dit zelf op zijn hals gehaald en moet hier ook zelf zien uit te komen!
quote:Ik ben nou eenmaal erg gevoelig voor tranen van mannen....
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:31 schreef scanman01 het volgende:[..]
GJ is heus niet de persoon die je zielig moet vinden hoor. Hij is mans genoeg om dat tweetal aan te kunnen ,maar vanavond ging hij gewoon heel erg de fout in door meerdere dingen te verdraaien in zijn voordeel, wat genadeloos werd afgestraft door Kokkie en Peppie.
(Ik als beetje Andries fan vraag me nu even af wat er gebeurd zou zijn als Andries dit gedaan zou hebben!)
Maar Gert Jan nu zielig vinden is erg denigrerend en onnodig. Hij heeft dit zelf op zijn hals gehaald en moet hier ook zelf zien uit te komen!
GJ heeft gewoon zijn ware aard laten zien. Hij wil koste wat het kost winnen. Daar komt nog bij dat hij erg rechtlijnig is en moeilijk van een standpunt kan wijken.
Door het tonen van zijn zwakte en ook zijn achterbakse trekjes heeft hij bij mij nu wel punten gescoord. Gewoon omdat hij nu ook gewoon mens is.
Coos en Paskal zakken nog wat verder in de shit voor mij part.
quote:Ja MAAR, Andries heeft altijd genoeg vrouwen om zich heen die hem kunnen troosten op een speciale manier
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:31 schreef scanman01 het volgende:[..]
quote:Ben ik het niet mee eens, ik meen dat het initiatief namelijk vanuit GJ kwam en niet vanuit Coos. Het discussie vermogen van Coos is idd niet om naar huis te schrijven, maar dat is zijn temprament en niet de beargumentatie.
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:39 schreef marky het volgende:
Het valt me op dat Coos, ook al heeft hij gelijk, vaak de discussie aangaat op het moment dat iemand verzwakt is. Hij heeft nu GJ gepakt op het moment dat hij dronken is. Hij probeerde dit toen ook al bij Andries maar lukte toen minder. Het roepen van dat naar bed gaan deed hij toen ook al. Sorry maar ben nog steeds niet onder de indruk van het discussie vermogen van Coos. Het gaat puur op stacato en met de snelheid van woorden waardoor je minder goed direct kan reageren. Hiermee wil ik echt niet zeggen dat hij geen gelijk heeft.
(ew ik hoor nu op stream 2 dat Coos erover na zit te denken naar huis te gaan! Net nu hij cewl begint te worden... )
quote:Je kunt rustig gaan slapen. Ik zie nu al wel aan GJ's reactie in de dbk dat het met een sisser gaat aflopen. En Coos is morgen ook wel weer tot bedaren gekomen. Die gaat niet weg!
Op dinsdag 30 oktober 2001 02:48 schreef Ethel het volgende:
en ik moet morgenvroeg werken!! grrrrr~! Daar gaat mijn nachtrust, ik hoop maar wel dat het het waard is
quote:Dank, die steun zal ik morgenochtend hard nodig hebben! Maar ik val hier zowat om van de slaap, dus een verslagje maken zit er niet in! Gelukkig houdt een mede-verslaafde vriendin mij al de gehele tijd gezelschap. Saampies zitten we hier te wachten tot GJ de dagboekkamer uitkomt, nu we de hele tijd zitten te kijken willen we de finale natuurlijk ook zien, ook als ie met een sisser afloopt...
Op dinsdag 30 oktober 2001 02:59 schreef Dr.Java het volgende:
heel veel succes Ethel, ik trek het niet meer en ga slapen...
Maak je 'n mooi verslagje voor morgen bij het ontbijt?
.. nog maar een sigaretje dan...
quote:Kan ik dus niet, gaan slapen nu (zie bovenstaande reactie en motivatie). En ik weet nog niet of het met een sisser af gaat lopen hoor... We shall see (hopenlijk snel!!)
Op dinsdag 30 oktober 2001 03:00 schreef scanman01 het volgende:[..]
Je kunt rustig gaan slapen. Ik zie nu al wel aan GJ's reactie in de dbk dat het met een sisser gaat aflopen. En Coos is morgen ook wel weer tot bedaren gekomen. Die gaat niet weg!
quote:idem!!
Op dinsdag 30 oktober 2001 03:17 schreef REC het volgende:
Tjonge, kon Kelly niet even waarschuwen voordat ze ging krijsen? Had het volume helemaal open staan. Nu zijn alle buren wakker
Heb morgen wel wat uit te leggen, denk ik![]()
we zijn weer helemaal wakker hoor
quote:Jep, errug lief van Ed!!
Op dinsdag 30 oktober 2001 03:18 schreef kavu het volgende:
edje is zwaar okblijft wachten tot GJ klaar is in de dagboekkamer en gaat gezellig een pilsje met hem drinken !!
Ed trouwens over Coos (die nu sip doch woedend in de dagboekkamer zit): Hij is iemand die als zijn vriendengroep een iemand helemaal in elkaar heeeft getrapt, dat hij nog een trap nageeft!
Ed praat GJ heel veel moed in: ECHT TOPPIE van Ed !!
Gert Jan, ga nou lekker naar bed jonge, morgen weer een battle.
Hij is echt een beetje dronken.
Beetje zingen, beetje lachen, barbeque met Ed.
("In almere, eind oktober...").
("Morgenochtend zitten we hier nog, lijkt me helemaal geweldig.. Lam als een konijn... Vind ik heerlijk dronken worden met vrienden, dat je je niet druk hoeft te maken over wat je zegt..")
HELP!
Alka Seltzer bestellen!
Alleen ik, of ook iemand anders?
(GJ boerend: "Ooops, wordt ik toch bijna net nuchter )
(04.45).
Ik heb GJ geruime tijd in de WC gezien terwijl hij zat te kotsen. En gedurende die hele tijd had hij zijn broek niet aan. Maar toen hij uiteindelijk naar bed ging had hij zijn broek wel aan.
Ik begrijp helemaal niets van deze ingreep, ik denk niet dat GJ ermee geholpen is. Pascal en Coos zijn woedend en niet onterecht vind ik. Naar mijn weten is dit de eerste keer dat BB zo direct ingrijpt in een conflict en ik zie ook niet in waarom. Als GJ morgen weer nuchter is, zal hij dit prima zelf op kunnen lossen lijkt me, maar nu is hij tot een loser gemaakt die bescherming van BB nodig heeft. Had Hummie zelf ook een borreltje op vanavond?
Of is het zo dat dit soort ingrepen vaker voorkomen, maar dat de meeste deelnemers daar dociel hun mond over houden. Snip en Snap zijn slim genoeg om zoiets te draaien naar hun eigen voordeel en er flink stampij over te maken.
Bovenal is dit erg vernederend voor Gert-Jan, hij wordt nu neergezet als een zielige jongen die het niet in zijn eentje kan rooien. Het zou me niets verbazen als hij opstapt wanneer hij hoort wat zich daar precies heeft afgespreeld.
Het hele concept van de mini-maatschappij klopt zo natuurlijk niet meer, juist de onderlinge conflicten zouden hun eigen loop moeten krijgen. Ik kan me maar _een_ moment herinneren waarop een ingreep noodzakelijk was en er iemand beschermd moest worden, en toen kon Hummie de microfoon blijkbaar niet vinden. Zo te zien en te lezen escaleerde de boel vannacht helemaal niet zo erg dat dit nodig was (ik heb zelf een groot deel van de ruzie op de streams gezien). Waarom niet eerst even GJ erdoorheen praten, en de volgende dag kijken hoe groot de schade is? Het lijkt me een grote misser van BB, die GJ weleens veel kan gaan kosten. Of zie ik iets over het hoofd?
Dat hebben ze niet gedaan, omdat het een beetje flauw zou zijn, ondanks dat het volgens de regels wel had gekund.
Nu spreken ze c&p aan op hun gedrag en hun plannetjes-makerij, terwijl ze zich strikt gesproken misschien aan de regels houden, maar toch wel op een misselijke manier met de andere bewoners omgaan.
Soms is het moeilijk precies te zien wat er zich in een situatie afspeelt wanneer je er zelf middenin zit.
Dat moet zeker het geval zijn als je daar in het bb huis zit, ik denk dat je hersenen echt wel overuren maken daar.
Dat daarom een buitenstaander (de redactie) c&p aanspreekt op hun gedrag vind ik terecht.
Het gedrag wat c&p tentoonsprijden (hoewel ik denk dat pascal nauwelijks in de gaten heeft voor welk karretje hij zich laat spannen) valt niet binnen de opzet van het programma, en zeker niet binnen wat we als 'normaal sociaal gedrag' mogen beschouwen.
(bovendien is het bb ontgaan dat C en P fam van elkaar waren, anders had 1 van twee het niet gehaald. De opzet was namelijk mensen die op geen enkele wijze banden met elkaar hebben)
Het is niet dat GJ nu als zielepoot wordt gemaakt, het is dat Coos en Pascal nu eens een flinke douw hebben gekregen!
En wat mij betreft volkomen op zijn plaats!
Een 'battle' willen we allemaal zien, maar dan wel eentje met open vizier!
Met verbazing de streamverslagen van vannacht gelezen... Ed is voor mij nu echt een HELD en ik vind GJ nog steeds een kanjer
Dank en hulde aan alle streamers die vannacht verslag hebben gedaan
quote:Helemaal met je eens Ric@
Op dinsdag 30 oktober 2001 08:27 schreef Rica het volgende:
Hummie (of de redactie int algemeen) had c&p ook kunne pakken toen ze met die pop in de weer waren en er spullen van arm, door het hek, in het rijke deel kwamen.Dat hebben ze niet gedaan, omdat het een beetje flauw zou zijn, ondanks dat het volgens de regels wel had gekund.
Nu spreken ze c&p aan op hun gedrag en hun plannetjes-makerij, terwijl ze zich strikt gesproken misschien aan de regels houden, maar toch wel op een misselijke manier met de andere bewoners omgaan.
Soms is het moeilijk precies te zien wat er zich in een situatie afspeelt wanneer je er zelf middenin zit.
Dat moet zeker het geval zijn als je daar in het bb huis zit, ik denk dat je hersenen echt wel overuren maken daar.Dat daarom een buitenstaander (de redactie) c&p aanspreekt op hun gedrag vind ik terecht.
Het gedrag wat c&p tentoonsprijden (hoewel ik denk dat pascal nauwelijks in de gaten heeft voor welk karretje hij zich laat spannen) valt niet binnen de opzet van het programma, en zeker niet binnen wat we als 'normaal sociaal gedrag' mogen beschouwen.(bovendien is het bb ontgaan dat C en P fam van elkaar waren, anders had 1 van twee het niet gehaald. De opzet was namelijk mensen die op geen enkele wijze banden met elkaar hebben)
Het is niet dat GJ nu als zielepoot wordt gemaakt, het is dat Coos en Pascal nu eens een flinke douw hebben gekregen!
En wat mij betreft volkomen op zijn plaats!
Een 'battle' willen we allemaal zien, maar dan wel eentje met open vizier!
Pascal heeft zich ook duidelijk een paar keer versproken in de slaapkamer, waarna BigBrother Coos de opdracht gaf om zijn zender om te hangen (dit hoeft normaal niet in de slaapkamer). Pascal zei toen iets in de trant van zouden ze ons plannetje door hebben?
Hummy moet haar hersenen ook laten overwerken, omdat in de BB van Belgie plotseling 3 uit het huis stapten. En gisteravond lagen er toch simultaan drie op bed te huilen. Dat lijkt mij toch een teken aan de wand.
Ik hoop dat Coos nu ook eindelijk zijn ziel bloot legt, want hij heeft precies dezelfde heimwee. Hij heeft een kind van een paar maanden oud, waar hij volgens mij aan denkt als hij stil voor zich uit staart. Maar hij praat er nooit over, zoals Frank dat wel doet over een kind dat hij volgens mij al een paar jaar niet gezien heeft. Pascal was eerst een misselijk makend kwalletje en is later nadat Coos er bij is gekomen gewoon verandert in een gifkikker.
Dat P & C in de DBK de les werd gelezen was ook een signaal aan GJ, K en S dat je je niet op je kop moet laten zitten.
Gert Jan heeft zelf ook een uur in de DBK gezeten en we weten niet wat daar gezegd is.
quote:Het was zo dat C&P zich "zorgen maakte" over GJ en dat hij serieuse hulp van buitenaf nodig had (Psychiater)omdat hij "teveel" alcohol zou drinken , snachts huilend wakker werdt dat hij dus een groot probleem had waar hun hem ook niet bij konden helpen, en ze zijn gevraagd door Hummie? of hun hier voor opgeleid waren om zulke conclusies te trekken
Op dinsdag 30 oktober 2001 08:08 schreef phileine het volgende:
Als ik de streamverslagen goed begrijp, heeft HvT persoonlijk Coos en Pascal terecht gewezen vanwege hun aanval op Gert-Jan. Ze zouden zich zorgen moeten maken ipv hem zo aanvallen, etc. etc. Als de uitleg van C+P klopt, maakt Hummie zich zorgen over GJ vanwege zijn drankgebruik en het feit dat hij 's nachts huilend wakker wordt. BB heeft het spelletje van kwik en kwek door en ze moeten ermee stoppen.
quote:Bescherming heeft GJ volgens mij ook niet nodig , maar het werd tijd dat die 2 eens aangepakt werden imo...
Ik begrijp helemaal niets van deze ingreep, ik denk niet dat GJ ermee geholpen is. Pascal en Coos zijn woedend en niet onterecht vind ik. Naar mijn weten is dit de eerste keer dat BB zo direct ingrijpt in een conflict en ik zie ook niet in waarom. Als GJ morgen weer nuchter is, zal hij dit prima zelf op kunnen lossen lijkt me, maar nu is hij tot een loser gemaakt die bescherming van BB nodig heeft. Had Hummie zelf ook een borreltje op vanavond?
quote:Precies dat is wat ze de hele tijd doen , alles zo draaien dat hun niks fout doen en dat het allemaal aan de ander ligt
Snip en Snap zijn slim genoeg om zoiets te draaien naar hun eigen voordeel en er flink stampij over te maken.
quote:Hier ben ik het niet met je eens , Het was gewoon nodig dat C&P op hun gedrag werden aangesproken want ze zijn gewoon te ver gegaan. Nee GJ stapt niet zomaar op , hij laat de rest van zijn! team niet vallen.
Bovenal is dit erg vernederend voor Gert-Jan, hij wordt nu neergezet als een zielige jongen die het niet in zijn eentje kan rooien. Het zou me niets verbazen als hij opstapt wanneer hij hoort wat zich daar precies heeft afgespreeld.
quote:Omdat er met GJ in eerste instantie niks aan de hand was , hij had een leuke avond werdt een beetje emotioneel door de muziek en door aan zijn vriendin te denken , maar op een gezonde emotionele manier ...
Waarom niet eerst even GJ erdoorheen praten, en de volgende dag kijken hoe groot de schade is? Het lijkt me een grote misser van BB, die GJ weleens veel kan gaan kosten. Of zie ik iets over het hoofd?
PS Ik heb tot half 4 de streams gevolgd en de rest vanmorgen op de streamverslagen gelezen !
En voorts:
quote:Ook hierbij sluit ik me volledig aan. Zo kan het ook!!
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:53 schreef Cynix ® het volgende:
marky en kavu: applaus voor jullie sportiviteit!
Het ingrijpen van BB begrijp ik niet goed. Eerst jagen ze Peek en Cloppenburg haast het huis uit en daarna gaan ze over tot een aktie om ze te behouden of zie ik dat verkeerd?
quote:Ik heb je dit al meer horen zegen,maar als jij een fan van Gert Jan bent dan ben ik er een van Andries
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Als fan van Gert Jan
knip
quote:
"Wat is dit voor een gekke avond"?, vraagt Frank zich af. "Dit is mijn verhaal... Dat zeggen dat je weg gaat enzo".
GertJan en Ed ---> TOPPERS!
Mooiste uitspraak vond ik die van Hummie tegen Pascal in de dbk ; haal die andere ook maar even, hoe heet ie ook alweer...
quote:Ja zoiets denk ik ook, maar dan meer de nadruk op vroegtijdige exits. Het schema zit door Aldrico en Ellen toch al door de war en dat willen ze graag onder controle houden.
Op dinsdag 30 oktober 2001 11:24 schreef Sorrow het volgende:
Ik vermoed dat de ingreep van Hummie voornamelijk redactionele redenen heeft. Drie dagen ruzie/koude oorlog levert drie dagen nogal vervelende televisie op. Een scheld-explosie van het type 'Frank wordt boos' is prachtig om te zien en duurt hooguit een uurtje. Maar dagenlang ge-etter, huilende mensen en kwaaie koppen levert geen leuke beelden op, gaat na een paar dagen erg vervelen, levert uiteindelijk voortijdige exits op (en die kan Hummie al helemaal niet gebruiken)en is dus niet goed voor de kijkcijfers. En dat kan geen body painter goed maken.
Maar Hummie had best kunnen "aanvoelen" dat Coos in staat was het huis te verlaten na de tik op de vingers van vannacht. En dat staat dan weer lijnrecht tegenover het vermijden van vroegtijdige exits, lijkt mij.
Ik heb Gert-Jan niet zo heel hoog zitten, maar het gebeuren van gisteravond heeft hem een stuk menselijker gemaakt, ik vond hem opeens sympathiek.
Mooie rol van Ed, hij mag dan met iedereen een beetje meepraten, hij weet wanneer hij nodig is. Toppertje.
Coos laat zich van zijn zwakke kant zien door een dronken man op woorden te pakken, maar heeft wel het lef om later weer normaal te doen, en hij is wel eerlijk. Wat me vooral opviel was de geniepige rol van Pascal in het geheel. En dat is dan een van de personen die erin gegaan is om BB te winnen, en hij gelooft het zelf ook nog. Je ziet hem dagelijks diplomatiek aan de gang zijn, maar het lukt niet, daarvoor is hij nog teveel kind.
quote:ehm, kleine correctie, iemand met een internetverbinding en een geheugen groot genoeg om een aantal vragen en antwoorden uit z'n hoofd te leren kan MCSE'er worden...
Op dinsdag 30 oktober 2001 12:31 schreef femalehunter in de streamverslagen het volgende:
Volgens Frank zegt MCSE niks (nou Frank, ik kan je vertellen dat je daar behoorlijk voor moet studeren, wil je alles bij elkaar halen).
quote:Oh, sorry wist ik niet, waarom duurt het traject dan 2 jaar, of ben ik in de war met een andere MC.E?
Op dinsdag 30 oktober 2001 12:42 schreef Dr.Java het volgende:[..]
ehm, kleine correctie, iemand met een internetverbinding en een geheugen groot genoeg om een aantal vragen en antwoorden uit z'n hoofd te leren kan MCSE'er worden...
Hier moet ik Frank gelijk in geven, dat papiertje heeft weinig waarde
Forgive me my blondness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |