Hoe laat hebben Gert-Jan en Ed het gisteren nou gemaakt? En is Gert-Jan vandaag al gesignaleerd?
O ik zie het al, steps.
Gezellig.
Priscella ligt tijdens dit alles op haar buik in bed. Volgens mij doet ze de laatste dagen niet al te veel meer in het huis. Beetje lamgeslagen ofzo.
Toch wel jammer voor Kelly dat ze niets aan de heupen kan laten doen. Nou hebben ze zoveel kunnen veranderen... maar van afstand zie je meteen het verschil tussen bv Sandy en Kelly...
Ik erger me ook een beetje aan die afgekorte namen die de bewoners voor elkaar gebruiken:
San, Daan, Diaan, Kel, Pas, Pris .....
Alsof ze de dikste vrienden zijn
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 30-10-2001 14:36]
Waarom is er niet meer uitgebreid over gesproken?? Is alles nu vergeven en vergeten, of kropt iedereen alles op en zitten we binnenkort weer een hele nacht te kijken naar alle strubbelingen als alles er door de drank weer uitkomt??
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 14:37 schreef Gia in de streamverslagen het volgende:
Coos vond dat liedje van 'get high' wel leuk. Hij heeft het erover dat Stenders (volgens mij Dikeb) daar een andere tekst op heeft geschreven.
kan iemand daar iets meer over vertellen? en heeft iemand anders dat dan al gezien?
Sas
quote:Ja!
Op dinsdag 30 oktober 2001 14:40 schreef Ethel het volgende:
of kropt iedereen alles op en zitten we binnenkort weer een hele nacht te kijken naar alle strubbelingen als alles er door de drank weer uitkomt??
quote:Mooi, in dat geval heb ik vrede met de huidige vredestilstand!!
Op dinsdag 30 oktober 2001 15:45 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ja!
Als iemand een lang bericht schrijft en ik wil afzonderlijk op de verschillende dingen in dit bericht reageren. Dus tussen het bericht van diegene door commentaar geven, maar wel zodat er een duidelijke afscheiding is tussen hetgeen deze persoon heeft geschreven en mijn commentaar erop.
Hoe doe je dat?? Ik heb het geprobeerd maar het lukt me niet, maar ik zie wel dat het kan.
quote:Je quote het bericht waarop je wilt reageren en schrijft gewoon je reacties er tussendoor. Iedere keer als je weer een stukje van het vorige bericht ertussen wilt hebben moet je dat deel weer beginnen met 'quote' (met de haakjes eromheen) en eindigen met 'quote' (met de haakjes er omheen).
Op dinsdag 30 oktober 2001 15:51 schreef Ethel het volgende:
ff off topic vraagje:Als iemand een lang bericht schrijft en ik wil afzonderlijk op de verschillende dingen in dit bericht reageren. Dus tussen het bericht van diegene door commentaar geven, maar wel zodat er een duidelijke afscheiding is tussen hetgeen deze persoon heeft geschreven en mijn commentaar erop.
Hoe doe je dat?? Ik heb het geprobeerd maar het lukt me niet, maar ik zie wel dat het kan.
Je moet dus ieder stukje dat je van de ander quote beginnen en eindigen met de quote code.
quote:Is niet helemaal waar, ze kan ook daar implantaten in laten zetten (in heupen en billen). Ook kan ze vet laten wegzuigen van haar buik (eerst even tijdje wat meer eten) en dat in haar billen en heupen laten spuiten.
Op dinsdag 30 oktober 2001 14:27 schreef scanman01 het volgende:Toch wel jammer voor Kelly dat ze niets aan de heupen kan laten doen. Nou hebben ze zoveel kunnen veranderen... maar van afstand zie je meteen het verschil tussen bv Sandy en Kelly...
quote:Je weet wel hoe je een quote kunt zetten?
Op dinsdag 30 oktober 2001 15:51 schreef Ethel het volgende:
ff off topic vraagje:Als iemand een lang bericht schrijft en ik wil afzonderlijk op de verschillende dingen in dit bericht reageren. Dus tussen het bericht van diegene door commentaar geven, maar wel zodat er een duidelijke afscheiding is tussen hetgeen deze persoon heeft geschreven en mijn commentaar erop.
quote:Dit was een insider joke tussen Gert Jan en Ed.
Op dinsdag 30 oktober 2001 15:43 schreef Sassefras het volgende:
ik las net in de streamverslagen dat GJ iets met de step bankjes gedaan zou hebben. Iets met R.I.P ??kan iemand daar iets meer over vertellen? en heeft iemand anders dat dan al gezien?
Sas
Tijdens z'n delirium vannacht heeft GJ tegen Ed gezegd dat hij op The Undertaker leek (zie foto).
Na het steppen kwam GJ daar nog even op terug, door te zeggen en nu ben ik echt dood (=moe). Oftewel Undertaker doe je werk maar.
En op een lullo-achtige manier symboliseerde hij dat door van zijn step een surrogaat graf te maken. Compleet met Rest In Peace graftekst en houten kruis.
Thats All
quote:Donderdag exit. *zwaait met handje*
Op dinsdag 30 oktober 2001 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Priscella ligt tijdens dit alles op haar buik in bed. Volgens mij doet ze de laatste dagen niet al te veel meer in het huis. Beetje lamgeslagen ofzo.
Wat een saaie bedoeling momenteel in het huis: tis weer tijd voorrrrrrrrrrrr... een BATTLE!
Ik vond het trouwens wel een stoere en dappere actie van de dames!
quote:Ik zou zeggen: lees de streamverslagen van de afgelopen nacht. Dan hoef ik niet alles te herhalen en hoor jij het niet uit de tweede hand (mijn hand, of die van Yorin).
Op dinsdag 30 oktober 2001 19:52 schreef SEMTEX het volgende:
Waarom heeft GJ in GODSNAAM z'n excuses aangeboden?
quote:Graag gedaan. Het was wel wat moeilijk bijhouden soms!
Op dinsdag 30 oktober 2001 20:14 schreef Sanshine het volgende:
Buswatcher, Scanman01, Ethel, Ric@, Reeves, Sillie, APK
bedankt voor jullie streamverslagen van vannacht!
quote:Idem Dito!
Op dinsdag 30 oktober 2001 20:15 schreef scanman01 het volgende:[..]
Graag gedaan. Het was wel wat moeilijk bijhouden soms!
Voor afgelopen nacht en vannochtend nog mijn complimenten aan Buswatcher voor het lange verslag!! Toppie!!
En baalden jullie gisteravond laat ook zo van die storing van het fokforum???!! Ik wel [kan dus concluderen dat ik zwaar verslaafd ben..., zegt mijn omgeving ook
, toch vind ik het zelf wel meevallen, want het is een tijdelijke (seizoensgebonden) verslaving
)
quote:Yep Ethel hier nog een BB junk, elk jaar tuin ik er weer in.
Op woensdag 31 oktober 2001 14:00 schreef Ethel het volgende:[..]
Idem Dito!
Voor afgelopen nacht en vannochtend nog mijn complimenten aan Buswatcher voor het lange verslag!! Toppie!!
En baalden jullie gisteravond laat ook zo van die storing van het fokforum???!! Ik wel
[kan dus concluderen dat ik zwaar verslaafd ben..., zegt mijn omgeving ook
, toch vind ik het zelf wel meevallen, want het is een tijdelijke (seizoensgebonden) verslaving
)
quote:Das ook een schrale troost, dat er met mij velen zijn!!
Op woensdag 31 oktober 2001 14:23 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Yep Ethel hier nog een BB junk, elk jaar tuin ik er weer in.
En ik kan ook gerust hier in dit forum zeggen dat mijn omgeving het lichtelijke vermoeden heeft dat ik zwaar verslaafd ben, hier zal ik geen commentaar krijgen, want een ieder hier in dit forum is het!!!
En wie zegt van niet, zit nog in de ontkenningsfase en komt zichzelf wel tegen zodra BB afgelopen is !!
*maakt alvast afspraak met psych voor over 9 weken*
Hoe reageerde Precilla hierop???
Ze is zo stil en zo saai, maar hierop zal ze toch wel gereageerd hebben, toch??
quote:Nee! Doorgaan s.v.p.!
Op woensdag 31 oktober 2001 13:14 schreef scanman01 in een ander topic:
Tja.. wat zal ik daarvan zeggen.... niets denk ik dan maar. Zoals het gesprek werkelijk verlopen is zal vast niet duidelijk worden op tv vandaag of morgen... dus laten we het er maar op houden dat GJ Coos helemaal plat lulde. En verder houd ik het even voor gezien!
quote:Dus wat GJ wel met Andries en Frank mag doen, mogen anderen niet met GJ doen? GJ destijds: "gewoon een beetje dollen is leuk." Ik heb het voor GJ opgenomen toen Andries niet tegen GJ's grapjes kon, maar GJ reageert tegenover Coos netzo als Andries tegenover GJ. Jammer.
Op woensdag 31 oktober 2001 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Gert Jan vertelt weer aan Frank dat hij het niet pikt als een Coos of Pascal speldeprikjes uitdeelt aan iemand die net bezig is met miljoenendeals buiten het huis. Dat hij dan het idee krijgt dat hij in het huis alleen maar dingen te verliezen heeft en niets te winnen.
Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: hulde aan APK. Ik heb het steeds voor Coos opgenomen, omdat ik zijn onsympathieke kant nog niet gezien had. APK toont met behulp van de streamverslagen van Buswatcher aan dat Coos niet vrij te pleiten is van de ruzies. Dat gaf Coos gisteren tijdens het avondeten ook al toe.
Zo'n bijdrage voegt meer toe aan de discussie dan de ontelbare reacties die alleen maar neerkomen op "Ik vind C & P gewoon niks", vergezeld van grote hoeveelheden kots-ikoontjes omdat woorden blijkbaar te kort schieten.
CoolGuy
quote:Bij de S
Op woensdag 31 oktober 2001 15:37 schreef CoolGuy het volgende:
Zal wel een ontzettend domme vraag zijn, maar waar zijn die streamverslagen te vinden ? Ik wil ze ook wel eens lezenCoolGuy
Rond 14.30 stond Gert Jan met Ed in de tuin. Gert Jan had een bord met eten bij zich dat hij op de schutting zette. Hij zei dat hij naar de dagboekkamer was geweest zoals hij al aangekondigd had. Hij was er echter zeer snel weer uit. Toen zag hij dat Coos tegen de muur in de slaapkamer lag te luisteren. Hij vroeg of Ed iets gezien had. Ed had niets gezien. Hij zei dat de wand erg dun is en dat alles te horen is. Uitgerekend op dat moment liep mijn computer vast. Ik ben mijn tekst kwijtgeraakt. Ik had gehoopt dat andere verslaggevers hier ook getuige van waren geweest. Aangezien ik er geen postings over zie post ik het alsnog uit mijn geheugen. Het was te zien op breedbandstream 1.
Is er iemand die de beelden gevolgd heeft en misschien weet of Coos inderdaad aan het afluisteren was?
Zou wel heel erg zielig zijn.
quote:Hier: Streamverslagen woensdag 31 oktober 2001
Op woensdag 31 oktober 2001 15:37 schreef CoolGuy het volgende:
Zal wel een ontzettend domme vraag zijn, maar waar zijn die streamverslagen te vinden ? Ik wil ze ook wel eens lezenCoolGuy
quote:Ze reageerde met: "Precies... daar moet ik wel even wat aan doen!"
Op woensdag 31 oktober 2001 14:42 schreef Ethel het volgende:
Hoe reageerde Precilla hierop???![]()
quote:jammer...
Op woensdag 31 oktober 2001 17:02 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ze reageerde met: "Precies... daar moet ik wel even wat aan doen!"
Verder niet.... ze werd helemaal niet kwaad ofzo.
quote:Ook al zo'n last van? en weet je wat nog het ergste is..... geen materiaal voor "club D"
Op woensdag 31 oktober 2001 17:04 schreef Ethel het volgende:
De streams werken,
het fokforum werkt ook goed,
ik zit klaar om te streamen,
...........................
...........................
maar er gebeurd nix in het huis![]()
quote:Het valt inderdaad wel erg op dat hij stuk voor stuk met iedereen zit te praten over de nominaties! Wellicht is hij ook zijn kansen aan het inschatten. Maar dat zit wel goed volgens mij, hij hoeft zich geen zorgen te maken.
Op woensdag 31 oktober 2001 18:16 schreef bunnyma het volgende:
Andries ( was toch een van mijn favorieten) is niet echt prettig bezig. Met ieder afzonderlijk heeft hij gesprekken over het nomineren.
Hij hoort iedereen uit en analyseert ook iedereen. Daardoor is hij toch wel iedereen aan het beinvloeden.
quote:Ze leek zich de opmerking over haar dikte niet erg aan te trekken want meteen daarop vroeg ze of ze het restje havermout op mocht eten en joepie, dat mocht van de anderen.
Op woensdag 31 oktober 2001 14:42 schreef Ethel het volgende:
Buswatcher schreef het volgende in de streamverslagen:
0.42 Frank zegt tegen Priscella dat zij zwembandjes heeft. Frank : Je lijkt wel een Michelinpoppetje. Priscella is zowiezo het mikpunt van Frank (een teken dat hij haar gaat nomineren ?). Hij heeft het ook over haar zweetvoeten. Frank : Breng je zweetsokken naar buiten.Hoe reageerde Precilla hierop???
![]()
Ze is zo stil en zo saai, maar hierop zal ze toch wel gereageerd hebben, toch??
quote:Ja, Ethel ik denk ook dat hij niet genomineerd wordt, maar zijn persoonlijke gesprekjes klinken toch wel wat doortrapt.
Op woensdag 31 oktober 2001 18:21 schreef Ethel het volgende:[..]
Het valt inderdaad wel erg op dat hij stuk voor stuk met iedereen zit te praten over de nominaties! Wellicht is hij ook zijn kansen aan het inschatten. Maar dat zit wel goed volgens mij, hij hoeft zich geen zorgen te maken.
quote:Berney, dit soort opmerkingen graag in dít topic en niet tussen de streamverslagen door.
Op woensdag 31 oktober 2001 18:43 schreef berney het volgende:
tip : vaker copie/pasten dus
dan heb je iig je getypte info nog
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 31-10-2001 18:50]
quote:Op zich kan ik me het wel voorstellen dat je dat denkt, want dat 1e gevoel had ik ook. Maar hij doet het wel op een diplomatieke manier en hij is niet bezig met zieltjes winnen en hij probeerd de anderen niet te beinvloeden (zo komt het i.i.g. niet op mij over). Hij wil er gewoon over praten en is het stemgedrag aan het inventariseren.
Op woensdag 31 oktober 2001 18:39 schreef bunnyma het volgende:[..]
Ja, Ethel ik denk ook dat hij niet genomineerd wordt, maar zijn persoonlijke gesprekjes klinken toch wel wat doortrapt.
Heb jij ook niet dat gevoel als je hem hoort praten.
quote:Is dit een blijk van medeleven???
Op woensdag 31 oktober 2001 18:48 schreef Cynix ® het volgende:
Op woensdag 31 oktober 2001 18:40 schreef Ethel het volgende:
[had ik gvd alles keurig getypt van de instructie die danielle voorlas, en.... blijft compu hangen ]
Ik moest het toch ff kwijt hoor, want ik baal daar zo gigantisch van.
quote:kwam ik later achter, toen je je bericht had gewijzigd.
Op woensdag 31 oktober 2001 18:51 schreef Cynix ® het volgende:
Het ging mij er om dat berney niet door de verslagen heen moet kleppen.
Begrijp je punt.
Berney: wel dank voor je tip en blijk van medeleven hoor!
Weet ik zelf ook wel hoor, maar ja, ben eigenwijs en vertrouw te veel op het langdurig onbezorgt werken op de compu.
Iedereen is wild enthousiast en wil een handtekening van die nepkunstenaar.
Aardige vent. Is die joint al op, of begreep ik nou dat hij die in het huis achter laat??
Dus helaas... vanavond geen wappie-bewoners!
quote:Pcies, ze kunnen beter die witte lijnen verbieden die Pat voor elke uitzending tot zich neemt dan houdt ze misschien d'r ogen eens open.
Op woensdag 31 oktober 2001 21:14 schreef marbe het volgende:
Wat is BB toch hypocriet. Ze mogen wel zuipen tot ze erbij neervallen maar owee owee als ze een jointje roken!! Nee dat mag niet want dat is drugs. Echt heeeeeel hypocriet.
volgend stukje van bb site:
Wie hij in gedachten heeft wil hij niet zeggen. Wel zegt hij wie volgens hem door Daniëlle genomineerd wordt. “Diane niet. Frank ook niet. Je ergert je wel steeds meer aan hem, maar je weet ook dat we hem nodig hebben voor de Battles. Mij ook niet, hoop ik. Het gaat tussen Leo en Priscella. En Leo is er langer dan zij en hij loopt je niet in de weg. Daarbij heeft hij een grote algemene ontwikkeling en is hij dus ook belangrijk voor de Battles. Maar met Priscella heb jij volgens mij niets. Volgens mij vindt je haar niet eens aardig.”
I rest my case
Ik zou trouwens niet te veel op de BB site vertrouwen. Toen Kelly en Diane de boete kregen voor de kantwissel, toen schreef BB hierover dat Kelly nogal boos was en baalde dat ze 1000 gld boete had. Nou, dit is niet het geval, Kelly kon er wel degelijk om lachen en maakte zich er niet echt druk om (ik heb toen de streams gekeken en gehoord).
Dussssss.
quote:Ik ontken ook niet dat hij deze gesprekken heeft gevoerd. Dat doet hij wel degelijk, maar het "het sturen van het stemgedrag", dat doet hij subtiel, als hij dat al doet. En daar doelde ik op.
Op woensdag 31 oktober 2001 22:23 schreef itsme het volgende:
nou ik vind het slim maar wel stiekem. En eerlijk gezegd volgens mij heb ik dit soort gesprekjes ook in de verslagen gelezen maar ik had geen zin om ook die helemaal te moeten door spitten Ethel
Heeft iemand anders dit ook gehoord?
(Had het zelf even gemist, sorry).
(Voor je het weet wordt je van partijdigheid beschuldigd..).
Nu een liedje van Anoek (alleen piano, heb ik ook live gezien, veel beter op de CD, sorry Noukie)en Sandy in beeld.
Aaaaah, kon ik maar in m'n monitor kruipen...
(Na het liedje, Sandy: 'Bedankt Gert'...)
Het viel mij op dat de heertjes (Coos en Pascal) in dit geval geen enkele moeite met drankgebruik hadden.
Behalve dan dat ze beiden giechelend de slaapkamer uitrenden toen Kelly bij hun op bed dook
quote:
Kelly verandert van onderwerp door te zeggen dat ze zin heeft in een lekkere sexpartij, maar die twee rennen godverdomme weg als ik bij ze in bed kruip. Maar volgens Sandy doen ze het niet omdat Coos getrouwd is en Pascal ook al een vriendin is
tjonge jonge wat een helden toch die twee, schitterend!
quote:[off-topic]
Op donderdag 01 november 2001 03:01 schreef Tante Bep het volgende:
[off topic] Cosma ik zag die topic van jou genaamd "aftiteling" maar krijg bij het aanklikken steeds de melding: Code #49 Hmmm dit topic lijkt behoorlijk brak.[off topic]
quote:Doe maar opnieuw posten dan!! Ik wil ook GJ en dance!! En Cynix gooit die andere dan wel weg
Op donderdag 01 november 2001 03:02 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
[off-topic]
Aha, vandaar dat niemand antwoorde, een dansende GJ is nooit weg immers, en daar ging het om.
Da's wel jammer
Thnks!!!!!!!!
Sas
Ik lees trouwens net dat het nomineren is begonnen!!
Lieve mensen die nu tijd hebben om verslag te maken,
ik zit op mijn werk en heb geen beelden maar wil heel graag goed op de hoogte blijven, net als vele anderen.
Dus doe je best! En bij voorbaat dank!!
Goodluck!
Dat heeft ze vast niet zelf bedacht, iig ik vind dit absoluut geen typische eigen Priscalla uitspraak.
Ze praat hiet BB naar de mond.
quote:WHOEHAAHAHAH, *LOL* alsof ze het over zichzelf heeft!!!
Op donderdag 01 november 2001 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Priscella nomineert LEO.... geluid in de dbk was aan!Ze vindt hem depressief en kan niet met hem overweg. Ze noemt hem een storende factor in de groep en zegt dat hij irritaties bij haar oproept.
In één woord zou ze hem mismoedig noemen!
quote:Ik denk idd dat het een 'lekker makertje' is geweest!
Op donderdag 01 november 2001 12:57 schreef otaku-san het volgende:
BB redactie houd dit wel heel erg in de gaten.
Meteen nadat er een paar nominaties bekend zijn geworden gaat het geluid uit.
Als het was omdat de stemmen in rijk staakten, wie zouden er dan in rijk genomineerd zijn?
Misschien heeft Kelly door zich aan de tafel op te maken, waar iedereen omheen zat, een nominatie van Ed opgelopen.
Zijn lichaamstaal zij zoiets, toen Kelly zei Ed love You, voor hij naar de DBK liep.
[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 01-11-2001 13:39]
In rijk denk ik een gelijke stand tussen Kelly en Coos en/of Pascal.
Het is duidelijk dat P & C hebben geprobeerd om Ed over te halen om ook op Kelly te stemmen.
[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 01-11-2001 13:40]
kan me niet voorstellen dat ze frank nomineert. want ze vond het heerlijk dat gescheld met frank af en toe.
hierboven staan een commentaar over dat de stemmen gestaakt zijn in Rijk???? en dat danielle daarom zo lang in de dagboekkamer zat??
VERTEL!!!!!! ik ben helemaal niet verslaafd
quote:Oftewel (volgens GJ) 99,9% staat gelijk aan 100% ... In dit geval dus in ieder geval wel.
Op donderdag 01 november 2001 13:25 schreef Patty_Drab het volgende:
Het lijkt voor 99,9% zeker dat Priscella genomineert gaat worden in arm.
Vanavond vindt er een battle plaats tussen 2 bewoners die van de kijkers/bellers de afgelopen week de meeste stemmen hebben gekregen. Het is dus heel goed mogelijk dat de 2 bewoners uit het zelfde team komen. Zou de winnaar van deze battle misschien mogen bepalen wie van de genomineerden het huis moet verlaten?!
quote:Ik denk dat ze bv de vrouw met de meeste stemmen uit team Sandy laten battelen tegen de vrouw met de meeste stemmen uit team Danielle.... Of de man met de ... enz
Op donderdag 01 november 2001 13:29 schreef papaSAN het volgende:
Vanavond vindt er een battle plaats tussen 2 bewoners die van de kijkers/bellers de afgelopen week de meeste stemmen hebben gekregen. Het is dus heel goed mogelijk dat de 2 bewoners uit het zelfde team komen. Zou de winnaar van deze battle misschien mogen bepalen wie van de genomineerden het huis moet verlaten?!
quote:
Op donderdag 01 november 2001 13:27 schreef Sassefras het volgende:
het was eenlettergreep zei de streamer. maar dat is leo ook.
LeJo
quote:Het is duidelijk dat Kelly 2 nominaties kreeg van P & C, dat was afgesproken.
Op donderdag 01 november 2001 13:27 schreef Sassefras het volgende:
in de streamverslagen stond dat via liplezen te zien was dat ze op frank stemde. ik denk eerder op leo. het was eenlettergreep zei de streamer. maar dat is leo ook.kan me niet voorstellen dat ze frank nomineert. want ze vond het heerlijk dat gescheld met frank af en toe.
hierboven staan een commentaar over dat de stemmen gestaakt zijn in Rijk???? en dat danielle daarom zo lang in de dagboekkamer zat??
VERTEL!!!!!! ik ben helemaal niet verslaafd
Verder hebben P & C geprobeerd nog een stem voor Kelly bij de andere 3 te halen, met de meeste energie op Ed gister in de tuin (aan Kelly hebben we niets bij Battles zeiden ze unaniem).
Als de andere drie hun stemmen op Coos of Pascal hebben afgestemd, kan Kelly de dans nog zijn ontsprongen, maar ik ben bang van niet. Dit komt omdat Gert Jan anti Coos is en Kelly en Sandy botsingen met Pascal hebben gehad. Kelly zal zeker niet op Coos hebben gestemd nadat ze gister nog met hem het bed in wilde.
Mijn voorspelling voor deze week voor rijk:
Ed........ Coos
Sandy..... Pascal
Pascal.... Kelly
Coos...... Kelly
Kelly..... Pascal
Gert Jan.. Coos
Maar als Ed voor Kelly heeft gestemd ipv Coos kan Gert Jan ook met de dames mee gestemd hebben, dus zeer waarschijnlijk een staking van stemmen. In dat geval stemt Danielle om Pascal te laten vertrekken. Maar of Kelly de dans ontspringt hangt van de unanimiteit van de stemmen van Sandy, Ed en Gert Jan af.
(tot zover Maurice de Hond over naar de studio in Almere)
[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 01-11-2001 13:59]
Aangezien men deze week niet kon stemmen voor de populairste bewoner, omdat er niemand weggaat, moest BB toch wat verzinnen voor tele-inkomsten.
Ik hoop iig dat Kelly op de mountainbike moet, ze heeft nog niet veel hoeven te doen bij de battles.
Aan de arme kant zou het leuk zijn om Leo op zo'n fietsje te zien.
Kelly-Leo
quote:Dank voor de info.
Op donderdag 01 november 2001 13:53 schreef Tante Bep het volgende:
Ja lees hier maar effe Ethel: Morgenavond downtime in verband met forumonderhoud
Maar ehhh, waarom doen ze het in g.naam op een donderdagavond!! GRRRRRRR, als de moderators hierover vergaderd hebben dan had cynix toch duidelijk moeten aangeven dat het voor het BB3 forum echt absoluut not done is om het op de avond van de live-uitzending te doen!!
quote:Daar heb ik niet zo heel veel invloed op. De upgrade moet gewoon zo snel mogelijk uitgevoerd worden en ik ben allang blij dat het pas ná de live-uitzending van vanavond gedaan wordt.
Op donderdag 01 november 2001 14:31 schreef Ethel het volgende:
Maar ehhh, waarom doen ze het in g.naam op een donderdagavond!! GRRRRRRR, als de moderators hierover vergaderd hebben dan had cynix toch duidelijk moeten aangeven dat het voor het BB3 forum echt absoluut not done is om het op de avond van de live-uitzending te doen!!
quote:Is ironisch natuurlijk, vond het wel aardig van Pris. Leuk steekje in de richting van haar saaie teamleden...
Op donderdag 01 november 2001 12:45 schreef otaku-san het volgende:
Proscella :
Ik nomineer Leo want hij is een storend element in dit vlotte, jonge en dynamische team.Dat heeft ze vast niet zelf bedacht, iig ik vind dit absoluut geen typische eigen Priscalla uitspraak.
Ze praat hiet BB naar de mond.
quote:Gelukkig gaat de allersaaiste er donderdag waarschijnlijk uit.
Op vrijdag 02 november 2001 01:59 schreef wodka het volgende:[..]
Is ironisch natuurlijk, vond het wel aardig van Pris. Leuk steekje in de richting van haar saaie teamleden...
Wat is die Kelly egoistisch, ik erger mij er steeds meer aan. GJ dacht in moeilijke tijden een gesprekspartner in Kelly te vinden...krijg je achteraf zo'n opmerking.
Kelly is ook de enige (buiten Pascal) die nog op Coos kickt.
Jammer, ze zakt voor mijn gevoel steeds verder weg.
quote:Ja, inderdaad Pris heeft niet gebracht wat veel Fokkers hier hadden gehoopt. Tja, ik vond het allemaal erg voorbarig die Pris-gekte.
Op vrijdag 02 november 2001 02:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Gelukkig gaat de allersaaiste er donderdag waarschijnlijk uit.
Wat een ongelovelijke saaie 'tering pleuris tiefus' zooi is het in arm!
quote:Dat valt wel mee. Ze heeft voldoende opmerkingen gemaakt die het BB1 of BB2 huis op zijn kop gezet zouden hebben. Helaas voor haar staat het BB3 huis al op zijn kop.
Op vrijdag 02 november 2001 02:11 schreef wodka het volgende:[..]
Ja, inderdaad Pris heeft niet gebracht wat veel Fokkers hier hadden gehoopt.
Bij BB1 spraken we eindeloos over Willems politieke activiteiten. Maar dat is niks vergeleken bij hoe Andries met ieder afzonderlijk over de overigen spreekt.
Bij BB1 spraken we eindeloos over Barts uitspraak tegen Willem, "Je werkt in de horeca, je meent het niet als je aardig doet". Maar dat is niks vergeleken bij wat Prescilla tegen ieder afzonderlijk in het gezicht zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |