BACK IN BUSINESS!!!!!!!
quote:4 kotsmileys.;)
Op woensdag 24 oktober 2001 15:54 schreef Ethel het volgende:
Beste itsme,Knip
Wellicht reageer ik wat overdreven, kan zijn dat dit komt omdat ik moe ben. Maar als ik de godganzenacht zit te streamen, een paar uurtjes slaap, en dan weer vrolijk verder ga, dan vind ik het niet leuk als er gevallen wordt over een kots-smilie (die overigens in mijn ogen zeer terecht is)Dussss, bij deze nog 1 keer een kotssmilie voor diane der duimgebruik
quote:Ahaaaa, je zus van 30 duimt ook, dat verklaart je felle reactie ....
Op donderdag 25 oktober 2001 14:37 schreef itsme het volgende:[..]
4 kotsmileys.;)
Ach ik vind je reactie inderdaad wat overtrokken.
Mijn zus van 30 duimt ook, so wat?
We hebben het hier al eens over gehad trouwens. het was al de 2 de keer dat je helemaal gek werd van haar duizmuigen. wat is dit toch Ethel?
Waar komt dit vandaan?
Heeft dit met vroeger te maken?
greetz Itsme
Ik irriteer me er gewoon aan, want ik vind dit niet kunnen voor een vrouw van dertig, ik vind het gewoon raar. Maar ik heb zelf vroeger nooit geduimd, dussssss. Trouwens, verder heb ik ook een prima jeugd gehad, dus daar heeft het niet mee te maken, maak je maar geen zorgen hoor. Diep graven heeft geen zin. Beetje raar dat als iemand zich aan een gewoonte van een bewoner ergert dat dat meteen een diepere betekenis moet hebben volgens jou. Maar ja, ieder zijn eigen visie. Jij ergert je toch ook wel eens ergens aan? (buiten dan het gebruik van een kots-smiley van mij). Je moet er ook niet een te grote issue van maken, al die stresss.... das nie goed voor je hoor , en we hebben al genoeg stress door het slecht functioneren van de streams
quote:Beetje jammer dat je inhoudelijk niet reageert, is dat omdat je geen fatsoenlijk weerwoord hebt ??
Op donderdag 25 oktober 2001 14:46 schreef itsme het volgende:
liefje het was een grapje. koest in je mand
Het enige wat je kan is cynisch reageren,
Geef nie hoor, zo hebben we allemaal onze zwakheden...
En voor Diane haar duimgebruik dan nog maar een keer:
Ook nog even een ode aan Diane:
quote:Afbeelding: *LOL*
Op donderdag 25 oktober 2001 15:10 schreef Pjederdy het volgende:
Kom kom dames, geen ruzie maken.
Geef elkaar nou maar een kusje
En dan is alles weer goed.Ook nog even een ode aan Diane:
En maak je geen zorgen Pjederdy, we hebben geen echte ruzie hoor, tenminste, ik zie het als leuk geouwehoer en kan er zeker om lachen, ik denk dat itsme dat ook heeft. Zo niet, tja.. nog niets aan de hand.
Dan hierbij voor itsme een kusje :
quote:Maar wees nou toch wel allemaal eerlijk, dat ziet er toch niet uit???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 25 oktober 2001 15:10 schreef Pjederdy het volgende:
quote:..dat dacht ik al...
Op donderdag 25 oktober 2001 15:24 schreef itsme het volgende:
ach ik vind het wel iets liefs hebben
of zetten ze gewoon geluid/camera uit zoals het normaal is als er iemand naar de dagboek-kamer komt ?
(hoe was dat dus geregeld bij de eerste estafette ?)
15 jaar presentator TopPop?
Kelly: De man van Patricia Paay, Adam Curry....
Wat is de helft van een derde?
Pris: twee zesde?
- Tania vond ik eerst een giga doos en ze irriteerde me mateloos, maar (hoe fantastisch ik deze actie van BB ook vind qua sensatie van de mededeling dat zij weg moest), ik vond het wel erg zielig voor haar, ik had oprecht met haar te doen.
- Diane vond ik ook eerst nix, maar ook haar oprechte emoties raakten me een beetje. Zij vond het echt erg dat Tania weg moest en de manier waarop het ging. Ondanks dat zette ze door. Ik begin wat meer respect voor haar te krijgen.
- Kelly. Eerst vond ik haar wel leuk en grappig, maar nu vind ik het echt een egoistisch kreng. Ik vind het not-done, als ze hoort dat Tania weg is, en iedereen is geschokt, dat ze keihard blert dat ze ohhh zo blij is dat dit betekent dat zij mag blijven. Bah, van mij mag ze nu weg. Ze presteert helemaal nix, en is alleen maar met haar uiterlijk bezig (nog veel meer dan de ECHTE vrouwen).
- Andries vond ik de laatste tijd wat minder worden omdat hij achterbaks werd en slecht tegen zijn verlies kon, maar hij heeft de rol als vervangende captain goed opgepakt en ook hij reageerde goed/normaal. Andries heeft weer een plusje verdient.
- Precilla vond ik al nix, maar nu helemaal niet meer. Ik schrok gewoon hoe zij reageerde tegen leo toen ze in het nieuwe team zat. Sorry hoor, maar ik vond haar reactie echt heel eng. Nu zit ze te huilen. Volgens mij realiseert ze zich nu pas dat niemand haar leuk vindt, wat ze overigens geheel aan zichzelf te danken heeft. Ze toont trouwens totaal geen emotie dat Tania weg is, het interesseert haar gewoon geen bal. Frank wel.
-Frank wordt steeds leuker. Oke, hij heeft zijn nukken, maar hij is wel puur en oprecht.
Nou, dat was mijn mening even, naar aanleiding van wat ik gezien heb vandaag in de streams en in de live-uitzending!
quote:vind je het gek dat ze het zwaar heeft .. eerst wordt ze afgeserveerd door haar team en moet ze naar een team waar ze helemaal niet naartoe wil (ze was daar vorige week donderdag heel duidelijk in!!)
Op donderdag 25 oktober 2001 23:06 schreef Moesta het volgende:
Pris zit te snikken daadrdoor kan ik haar niet zo goed verstaan maar volgens mij hoorde ik toch wel degelijk IK WIL NAAR HUIS Er heerst toch echt een ik wil naar huis virus in het team van Daan
quote:Dus daar was jij ook al achter. En geloof me, met ons zeer velen.
- Kelly. Eerst vond ik haar wel leuk en grappig, maar nu vind ik het echt een egoistisch kreng. Ik vind het not-done, als ze hoort dat Tania weg is, en iedereen is geschokt, dat ze keihard blert dat ze ohhh zo blij is dat dit betekent dat zij mag blijven. Bah, van mij mag ze nu weg. Ze presteert helemaal nix, en is alleen maar met haar uiterlijk bezig (nog veel meer dan de ECHTE vrouwen).
quote:Nee hoor. btw, bij mijn weten had ze ook niks met Tania. Ik zou er ook niet rouwig om zijn iig. Tja, tis wel een beetje ongepast idd om meteen te roepen YESSS!
Op donderdag 25 oktober 2001 23:25 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dus daar was jij ook al achter. En geloof me, met ons zeer velen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |