quote:Gelukkig!! Ik kreeg al een heel verkeerd beeld
Op woensdag 24 oktober 2001 00:20 schreef femalehunter het volgende:[..]
nee hoor ER, femalehunter praat keurig ABN
quote:Ja, als die beide gaan drinken....
Op woensdag 24 oktober 2001 00:30 schreef kavu het volgende:
als tania en frank vanacht aan de haal gaan doe ik mijn streams uit
quote:Het kwam me bekend voor. waarom gewijzigd? Zelfde reden als bij kelly?
Op woensdag 24 oktober 2001 00:12 schreef CartWOman het volgende:[..]
Ja, ik ben ook weer overstag gegaan
Vorig jaar was m'n nick Cartman1, weet je nog?
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 00:36 schreef itsme het volgende:[..]
Het kwam me bekend voor. waarom gewijzigd? Zelfde reden als bij kelly?
Aargh.. ze lijkt ook nog op een Pekinees...
Dit beangstigt me...
quote:Slaap lekker Cynix
Op woensdag 24 oktober 2001 01:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ik stop nu, ik moet gaan slapen. ElisabethR gaat misschien nog wel even door, maar ik denk dat je gerust kan bijspringen als je zin hebt.
Ethel, hulp is welkom hoor, ik kan maar één stream tegelijk horen
quote:Het was mij al eerder opgevallen dat juist de Andries-aanhangers veel moeite hebben met de Nederlandse taal. Ze hebben het over 'zich irriteren', 'vertellen tegen', 'hun zeggen', 'tegen jouw', doen alles 'naar toe', enzovoorts, maar ik ben natuurlijk blij met hun streamverslagen.
Op woensdag 24 oktober 2001 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor net een goeie tip van leraar Nederlands Andries. Iets waar ikzelf nog altijd moeite mee heb is 'als' en 'dan'.
quote:LOL!
Op woensdag 24 oktober 2001 02:28 schreef Prediker het volgende:[..]
Het was mij al eerder opgevallen dat juist de Andries-aanhangers veel moeite hebben met de Nederlandse taal. Ze hebben het over 'zich irriteren', 'vertellen tegen', 'hun zeggen', 'tegen jouw', doen alles 'naar toe', enzovoorts, maar ik ben natuurlijk blij met hun streamverslagen.
Maar eh, nu we toch bezig zijn, hoe zit dat nou met het woord 'irriteren'?
Volgens mij gebruikt vrijwel iedereen, zelfs de voice-over in de uitzending, dat woord als ze eigenlijk 'ergeren' bedoelen.
Het is toch 'zich ergeren aan' i.p.v. 'zich irriteren aan'?
quote:Ik wist dat ik van meself een makelukke 'target' maakte met dat verslag over 'dan' en 'als', maar die reaksie van jouw was wel erg flot!
Op woensdag 24 oktober 2001 02:28 schreef Prediker het volgende:[..]
Het was mij al eerder opgevallen dat juist de Andries-aanhangers veel moeite hebben met de Nederlandse taal. Ze hebben het over 'zich irriteren', 'vertellen tegen', 'hun zeggen', 'tegen jouw', doen alles 'naar toe', enzovoorts, maar ik ben natuurlijk blij met hun streamverslagen.
quote:Goede reactie Scanman.
Op woensdag 24 oktober 2001 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik wist dat ik van meself een makelukke 'target' maakte met dat verslag over 'dan' en 'als', maar die reaksie van jouw was wel erg flot!
quote:idd, degeneratie van onze taal !!
Op woensdag 24 oktober 2001 02:33 schreef APK het volgende:[..]
LOL!
Maar eh, nu we toch bezig zijn, hoe zit dat nou met het woord 'irriteren'?
Volgens mij gebruikt vrijwel iedereen, zelfs de voice-over in de uitzending, dat woord als ze eigenlijk 'ergeren' bedoelen.Het is toch 'zich ergeren aan' i.p.v. 'zich irriteren aan'?
Je ergert je aan, en iets irriteert je...
zeker ontzettende ervaring
hehe.. als ik slecht stream moeten jullie het zeggen .. dan houd ik ermee op
quote:Je doet het hartstikke goed hoor! Complimenten!!
Op woensdag 24 oktober 2001 04:46 schreef yamAUchi het volgende:
ethel / buswatcher : leg me uit hoe jullie zo streamen !zeker ontzettende ervaring
hehe.. als ik slecht stream moeten jullie het zeggen .. dan houd ik ermee op
Ik ben o.a. gediplomeerd typgeit, dus het is gewoon luisteren en tikken, thats all
Dat er maar snel een battle moge komen!!
ja.. typgeit 2e klas meld zich ook aan !
(alleen gaat het nu allemaal nergens over =) (waar zitten we in hemelsnaam naar te kijken !!)
.. maar mooi.. mogen er nog vele coole streamverslagen komen !
kan nu even niet meer van de drank + morgen vroeg college.. dus ben weg..
succes !
en zeker zo doorgaan ! die van jullie zijn geweldig om te lezen !!
quote:Kreeg het via via te horen, kon dan ook niet laten even te corrigeren.
Gboy27 schreef op een ander tijdstip in een ander topic:
Ook hier Pjederdy (Ik heb de bukfoto van Andries op mijn site aangepast, ik had hem elders gevonden zonder je naam).
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 24-10-2001 05:48]
Maar , wel heel leuk!!
maar we gaan het dan wel proberen ;P
(anders zo vervelend als er morgenn8 weer heel veel gebeurd en je heel graag wilt slapen
(grr.. excuus voor dat ene topic btw.. was idd te enthousiast.. maar door de hoeveelheid posts.. en het drukken op de datum en echt te zweren dat het morgen de 25e was (wat idd zo is !) ... sigh..
ik open hier niets meer
quote:Ik zat daar ook over te denken, maar ik heb besloten dat ik toch zo maar mijn bedje ga opzoeken. Ik maakte me alleen zorgen over wanneer we afgewisseld zouden worden door de volgende ploeg streamers, want het spreekt voor zich dat we van deze battle marathon niets mogen missen, maar... , nu jij toch op blijft kan ik zonder zorgen gaan slapen, toch??
Op woensdag 24 oktober 2001 05:56 schreef Pjederdy het volgende:
Ik vraag me af of het nog wel zin heeft om zo naar bed te gaan. Lig dan weer de hele dag in mijn nest. Kan net zo goed een nachtje overslaan!!
quote:Je staat nu met naam (en foto) en al op mijn frontpage!
Op woensdag 24 oktober 2001 05:28 schreef Pjederdy het volgende:Kreeg het via via te horen, kon dan ook niet laten even te corrigeren.
grom.. voor donderdag is er iig al 1 ;P
quote:Toch niet met m'n eigen foto hè? Als het die capture is dan is het geen probleem !!
Op woensdag 24 oktober 2001 06:05 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Je staat nu met naam (en foto) en al op mijn frontpage!
quote:Als je BB aspiraties hebt en wel een lekkere hunk bent (dat is een vereiste voor mijn site) Ik zou zeggen stuur dan een foto in!!! Ik maak je al beroemd voordat BB4 begint...
Op woensdag 24 oktober 2001 06:18 schreef Pjederdy het volgende:Toch niet met m'n eigen foto hè? Als het die capture is dan is het geen probleem !!
quote:Sta je nog niet in het FOK! fotoboek?
Op woensdag 24 oktober 2001 06:29 schreef Pjederdy het volgende:
Hmmm, ik denk dat ik het maar bij de zwaar gemutuleerde pic van mezelf houdt.<-----------
quote:Sorry Beppie, laatste berichtje Off Topic dan maar.
Op woensdag 24 oktober 2001 06:32 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Sta je nog niet in het FOK! fotoboek?
Nee Gboy27 ik sta dr niet in en hou dat nog ff zo !!
Ik zie op breedband 1 een stapel met beautycases staan. Van wie zijn die en wat doen ze daar?
quote:Wel een mooi contrast met die neon kleurtjes die ik al de hele nacht heb...
Op woensdag 24 oktober 2001 06:39 schreef Tante Bep het volgende:
Ja inderdaad en een kussen ligt er geloof ik op en nog iets blauws ervoor, geen idee wat dit stilleven voor moet stellen.
[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 24-10-2001 06:54]
quote:Nou vooruit, je bent teut zeg je net dus het is je vergeven.
Op woensdag 24 oktober 2001 06:49 schreef Gboy27 het volgende:
Sorry Tante Beb!Ik wilde alleen het commentaar 'n beetje opleuken, terwijl er niets gebeurd...
(het zou toch ook leuk
zijn als er nu alweer een battle kwam)
groeten en tot later
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 24 oktober 2001 07:29 schreef Gboy27 het volgende:
[..]
Sorry, wou alvast een Deel 2 aanmaken in het geval Cynix niet op tijd zou zijn... (beetje té enthousiast misschien...)
hup, naar je nest jij, voor je nog meer té enhousiaste dingen gaat doen, of nog beter, doe ze daar!
Op woensdag 24 oktober 2001 09:13 schreef femalehunter het volgende:
Een dikkevoor alle streamers die vannacht zijn doorgegaan!
ik weer helemaal blij, adrealine door mijn lichaam ,want ik dacht BATTLE! maar nee hoor, zenders wisselen.
Aangezien ik nu ook bij het horen van de TUUT TUUT helemaal stijf sta, vind ik dat ze voor het wisselen van de batterijeen een andere tune moeten gebruiken!!
quote:Gelijk heb je..ik klikte van schrik mijn streamer uit bij het horen van 'de tuutjes'
Op woensdag 24 oktober 2001 13:22 schreef Ethel het volgende:
Kreeg net, evenals alle bewoners zowat weer een hartverzakking van die TUUT TUUT.ik weer helemaal blij, adrealine door mijn lichaam ,want ik dacht BATTLE! maar nee hoor, zenders wisselen.
Aangezien ik nu ook bij het horen van de TUUT TUUT helemaal stijf sta, vind ik dat ze voor het wisselen van de batterijeen een andere tune moeten gebruiken!!
Frank heeft verloren met dammen, na vijf seconden al. Hij moet zijn lesgeld maar gauw terug gaan vragen, wat een bluffer!!!
Jezus, er is echt geen beter vermaak dan leedvermaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |