quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ego van jou weegt ook als lood trouwens hč?
Is het nog mijn schuld ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik laat me een beetje meeslepen door Flash denk'k
Dus, als ik de swab te ver heen en weer beweeg (of mag je maar 1 kan opgaan?) kan ik het vuil te ver wegvegen zodat m'n sensor stuk is?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iets steviger, het moet geen strelen zijn, meer een beetje masseren..
ja, vloeiende beweging is het beste
druppeltje zooi moet op de swab
En op tijd stoppen! Uitkijken dat je niet de smerigheid bij het passeren van het randje van de sensor tussen je low-pass filter en de sensor zelf smeertAls DAT gebeurt, moet je een nieuwe sensor laten monteren, en dat is bijna net zo duur als een nieuwe cam kopen
Ik geloof je gelijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:56 schreef HMaster-II het volgende:
Ik wacht gewoon met posten als ik de kans had om een kwartet te halen.. Vink zielig voor jullie.![]()
vergeet ook even niet je mail te checkenquote:
Ohnee, vertelquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
godver sukkel
Ben ik net een hulpvaardig stukje over low pass filters aan het maken voor je
Nou ja laat ook maar
Flash is mooi eerste van dat groepje dat hier nu enthousiast bezig isquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:03 schreef HMaster-II het volgende:
Na deze post heb ik ook een palindroom postaantal. *o* Tis nog neit veel, maar het begint te vorderen..
Op eerbiedwaardige afstand, mogen we zeggenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Flash is mooi eerste van dat groepje dat hier nu enthousiast bezig is
volgens mij sta ik 2de
Dusquote:
dat onderscheid de nerdsfanatiekelingen van de fansquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eerbiedwaardige afstand, mogen we zeggen
jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat onderscheid de nerdsfanatiekelingen van de fans
Jaja... zij wel weer.quote:
Eigenlijk best wel geweldigquote:
noted.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:24 schreef Xilantof het volgende:
Waar is shark.bait![]()
normaal meld ie zich wel.
Ik heb geen vakantiequote:Op woensdag 27 juli 2005 13:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
....
Enne.. kwartetten in een niet zo vlot lopende slowchat tijdens de vakantie is 13.gif. Het Is veel te makkelijk.
Afijn....
na 4 hoor je te stoppenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:10 schreef Shark.Bait het volgende:
vijf afijn, zo kan ik wel doorgaan...
Niet gelijk kijken, maar Fok! is al traag...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:24 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ja idd, anders wordt Fok! gewoon traag
HEBBUH!!!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:14 schreef Xilantof het volgende:
en dus?
Die zou je toch regelen? onbetaald enzoquote:
Welnee.. roeger deed ik kwartetten. ik heb het nog in GCSC geintroduceerd volgens mijquote:
Ja hoor het gesprek opeens een paar uur uur vroeger, net nu ik het druk had (met Fok en mail)quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die zou je toch regelen? onbetaald enzo
Ik heb dat ook van niet warmte, dat loom zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:04 schreef Re het volgende:
zow gvd gewoon om 21:00 uur is slaap gevallen en om 5 uur weer wakker geschoten he... warmte is best leuk maar wat wordt je er loom van
je zou het eens in combi moeten doen met 40 Celcius buitenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:09 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb dat ook van niet warmte, dat loom zijn
je gaat een administratieve baan zoeken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ohja, Ze hebben me ontslaanontslagen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, een soortgelijke baan. Ik vind het werk echt leuk, maar de sfeer was hier om te huilen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je gaat een administratieve baan zoeken?![]()
Toe maar..quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nee, een soortgelijke baan. Ik vind het werk echt leuk, maar de sfeer was hier om te huilen.
Maar nu niet meer !!! Nog 2 dagen en ik moet zelfs niet meer komen (omdat er toch geen werk is). Ik word wel nog 6 maand uitbetaald.
Bier (en wiet) voor iederen!
zag je ook dat ik je kwoot wat had geedit?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nee, een soortgelijke baan. Ik vind het werk echt leuk, maar de sfeer was hier om te huilen.
Maar nu niet meer !!! Nog 2 dagen en ik moet zelfs niet meer komen (omdat er toch geen werk is). Ik word wel nog 6 maand uitbetaald.
Oh, je probeerde me te bellen.?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zag je ook dat ik je kwoot wat had geedit?![]()
Ik ben trouwens blij dat men telefoons heeft uitgevonden
nee johquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:47 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Oh, je probeerde me te bellen.?
quote:Ik had niet eens gemerkt dat je m'n quote had aangepast
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja goed hee? Jullie mochten weer. Ik ging 22 tabellen aanpassenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:07 schreef Xilantof het volgende:
potver!
eerst zie je die Shark.Bait het forum onder spammen, heb je hem nodig is ie weer weg
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja goed hee? Jullie mochten weer. Ik ging 22 tabellen aanpassen
Gaan jullie ff mailen of MSNnen andersquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
trouwens! zowel dat telefoontje naar jou, als dat telefoontje er na gingen soepel!
My sincerest contrafibularitiesquote:
we belden netquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan jullie ff mailen of MSNnen anders
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:24 schreef Xilantof het volgende:
trouwens! zowel dat telefoontje naar jou, als dat telefoontje er na gingen soepel!
Welnee, het forum werkt heel goed als alternatiefquote:
En hoe moeten wij dat weten?quote:
idem!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]goede actie. Ik wacht vol ongeduld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |