Snorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:37 schreef veldmuis het volgende:
Ik vraag me dit een beetje af, zal ik een snor laten staan of toch maar scheren? Want als ik me een paar dagen niet scheer heb ik een snor, maar daar krijg ik wel eens gekke reacties op van heb je je weer niet geschoren, en dat klopt dan ook wel. Maar kan het, een snor?
p.s. ik ben een jongen.
Die laatste vind ik nog wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
Sterke afrader voor pubers. De gemiddelde puber is nog niets eens in staat om een 'snor' te laten groeien. Diegenen die het wel lukt heeft die vaak als resultaat, en dat is best erg:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of eigenlijk zelfs nog iets dunner
checked profielquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die laatste vind ik nog wel leuk eigenlijk.
Het kan toch best dat je eens een keertje de Marokkanen Stylo wil?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:51 schreef veldmuis het volgende:
Grappig hoeveel mensen hier nog serieus op ingaan
Gezicht?quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet me scheren volgens mijn vriendin....
En nergens anders zeker he?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:11 schreef trith het volgende:
In Limburg hebben die gasten altijd van die ranzige vlassige snorretjes...
Dude, ben jij echt 15?quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:38 schreef Beanstalk het volgende:
njah... mag ik niet laten zien dat ik redelijk vroeg ben qua baardgroeiheb al vanaf me 14e regelmatig baardjes, andere bakkebaarden, enz... en ja.. als je op school een soort van ja markant figuur bent moet t wel kunnen.. en op vakantie weet nautuurlijk niemand dat je 15 bent
tot je je emailadres geeft
![]()
Ja, maar jij bent ook niet echt een puberquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 07:26 schreef avotar het volgende:
ik mag zelfs m'n snor en sik niet eens afscheren van m'n meissie.. [14.gif]
Snor is nooit donequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:57 schreef Gesloten het volgende:
Een snor is not done, zeker als je nog puber bent.
Eenschquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:19 schreef Classique het volgende:
Snorretjes á la sourcy zijn not.
echt, het was gewoon wachten op die fotoquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |