Ik draag 'm liever boven mijn neusquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:13 schreef Heatseeker het volgende:
zo'n kleine zwarte onder je neus is wel okay
Oh ja. Net als die ene Duitser.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:51 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik vind vierkante zwarte snorretjes altijd wel tof [14.gif]
daarom wachte ik ook tot mijn 18dequote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:42 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Dat vind ik zo triest, zo'n jongen van 16 / 17 die dan met donshaar op zijn lippen loopt![]()
over wie heb jij het dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:35 schreef SwiffMeister het volgende:
het was een oosterijker...
Vaak hebben die er best een goede kijk op, onderschat het nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:42 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik ben een snor aan het groeien, al is het volgens mijn studentes geen goed plan.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:11 schreef trith het volgende:
In Limburg hebben die gasten altijd van die ranzige vlassige snorretjes...
http://home.iae.nl/users/floraweb/florakel/images/witte-geit.jpgquote:Een sik ofzo lijkt me gaaf
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:21 schreef Bad_MoFo het volgende:
[..]
http://home.iae.nl/users/floraweb/florakel/images/witte-geit.jpg
zoiets?![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:26 schreef waht het volgende:
En wat vinden jullie van (kleine) baardjes?
Ik vind een snor eigenlijk nooit mooi, soms wel in samenwerking met een baardje
Valt me ook opquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:26 schreef JasperE het volgende:
Waarom worden er in PUB altijd meningen van anderen gevraagd. De rest van het forum is juist het tegenovergestelde
Onzekerheid tijdens pubertijd enz... Bevestiging vragen over alles etc...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:26 schreef JasperE het volgende:
Waarom worden er in PUB altijd meningen van anderen gevraagd. De rest van het forum is juist het tegenovergestelde
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onzekerheid tijdens pubertijd enz... Bevestiging vragen over alles etc...
Of moet jij nog puberen en weet je dat niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |