2 lijkt mij?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef Skwish het volgende:
Woei, nog 1 dagje wachten op seizoen 2![]()
Over 48 uur is hij nog niet eens uitgezondenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef Skwish het volgende:
Woei, nog 1 dagje wachten op seizoen 2
Wel tochquote:Op woensdag 21 september 2005 00:47 schreef Miguel het volgende:
[..]
Over 48 uur is hij nog niet eens uitgezonden![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:02 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
Sorry, je hebt gelijk, ik was even in de war met een andere show, maar Lost wordt natuurlijk op woensdag uitgezondenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:51 schreef Merkie het volgende:
Wel toch? Woensdagavond in Amerika, 3 uur 's nachts hier. Nog 26 uurtjes.
quote:Op woensdag 21 september 2005 09:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
morgen kunnen we hem dus in NL zien
Ja das vervelend he, ik ben halverwege de serie ingevallen, dus ik heb toen de eerste 14 afleveringen achter elkaar kunnen kijken, toen ik elke keer een week moest wachten was dat wel een tegenvaller, maarja, ik ben nu wel heel benieuwd naar het volgende seizoen.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:33 schreef Miguel het volgende:
Ik zet hem gewoon 's ochtends vroeg meteen aan, kan ik ook lekker seeden (10mbit up hier..) Kan hem vanwege afspraak helaas 's middags pas kijken
Het wordt toch alleen maar een hel om weer een week te wachten nadat je net lekker bent begonnen aan het nieuwe seizoen...
Straks is een andere groep sneller.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:30 schreef Darklight het volgende:
Je moet die HDTV-LOL versie hebben, is goeie kwaliteit, en kun je meestal al snachts bekijken
Tussen 04:00-05:00 zal hij wel beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:46 schreef tonks het volgende:
is het morgenvroeg beschikbaar?
boeiequote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef Mike het volgende:
Zeg, het is de bedoeling dat jullie hier over de serie praten, niet over het downloaden.
Berichten over bestandsnamen of dat je 'm 'al bijna binnen hebt' worden morgen allemaal verwijderd.
3uur? Ik ben een half uur geleden begonnen met downloaden en moet nog 16minutenquote:Op donderdag 22 september 2005 08:50 schreef Darklight het volgende:
iemand al gezien? ik moet nog 3uurtjes wachten
Mensen..quote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef Mike het volgende:
Zeg, het is de bedoeling dat jullie hier over de serie praten, niet over het downloaden.
Berichten over bestandsnamen of dat je 'm 'al bijna binnen hebt' worden morgen allemaal verwijderd.
ja ik ook, las per ongeluk een spoilerquote:Op donderdag 22 september 2005 09:00 schreef splendor het volgende:
[..]
3uur? Ik ben een half uur geleden begonnen met downloaden en moet nog 16minuten
Maar ik haal het niet meer voor school dus ik kan hem toch vanmiddag pas zien. Ik ben alleen zo stom geweest om even op een amerikaans forum wat te lezen dus nu weet ik al wat er gaat gebeuren.
God daar gaan we weer. We waren het er al lang over eens dat je donderdagochtend/middag dit topic gewoon niet opent voordat je de aflevering hebt gezien. Spoilertags alleen gebruiken voor eventuele info uit voorfilmpjes/acteurslijsten die vooraf vrijgegegeven worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:49 schreef tonks het volgende:
spoiler tagssss!!!
* tonks kijkt dit met hoofd na toetsenbord zodat ik het scherm niet zie
OK, dus we mogen nu inhoudelijk de aflevering bespreken?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:58 schreef Aurelium het volgende:
...We waren het er al lang over eens dat je donderdagochtend/middag dit topic gewoon niet opent voordat je de aflevering hebt gezien...
yup waar is het topic anders voor bedoeltquote:Op donderdag 22 september 2005 12:06 schreef Symer het volgende:
[..]
OK, dus we mogen nu inhoudelijk de aflevering bespreken?
Niet zeuren. Dit is Lost (USA). In de USA is aflevering 1 van seizoen 2 uitgezonden, als je die niet hebt gezien moet je hier niet komen!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:49 schreef tonks het volgende:
spoiler tagssss!!!
Ohja, natuurlijk!!! Dat is zijn vrouw ja. Wat was daar nou ook al weer mee... ik kan me inderdaad zo'n toespraak herinneren van haar op de bruiloft waarop ze hem bedankt voor het beter maken.... Maar leeft die vrouw nu nog dan.. of was die overleden door het een of ander?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:31 schreef Merkie het volgende:
Top! Fantastische aflevering. En vooral op het eind, die gozert waarmee Jack aan het rennen was gewoon?! En die vrouw die hij alsnog gefixt heeft is zijn latere verloofde
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |