Je bent een week te vroegquote:Op woensdag 14 september 2005 08:45 schreef Symer het volgende:
Voor iedereen die op dit moment in Hawaii zit:
nog 22 uur en 15 minuten!!
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:44 schreef Merkie het volgende:
Episode 4 zal wel over Hurley gaan, maar episode 5? Misschien Kate?
[..]
Je bent een week te vroeg.
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:56 schreef Symer het volgende:
Episode 5 gaat denk ik over Jin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ja, zeg dat dan.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Er is een jaarlijks festival in Hawaii: Sunset on the Beach. Daar laten ze vanavond de 1e aflevering zien op een groot doek op het strand samen met de cast.
![]()
Episode 5 gaat denk ik over Jin
Aanstaande woensdag in de VS. Donderdag te download dus.quote:Op zondag 18 september 2005 18:09 schreef RAM_ het volgende:
wanneer beginnen nu de nieuw afleveringen?
quote:Op zondag 18 september 2005 18:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aanstaande woensdag in de VS. Donderdag te download dus.
quote:Hint: In a way, it's something you've never seen before. But in a way, it's something you see every day and are probably seeing right now.
My riddles driving you crazy yet?
Mwahahahaha.
Okay, another hint: It begins and ends with the same letter.
Waar heb je dat vandaanquote:Op zondag 18 september 2005 20:39 schreef Sai het volgende:
Ik heb de afgelopen week met mijn zusje het hele eerste seizoen opnieuw bekeken, en ik heb er weer zin an..
Over de hatch schreef een of andere insider:
[..]
. Lucht? Licht? Een verschrikkelijk goor toetsenbord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je dat ook weer...
quote:Op zondag 18 september 2005 21:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Wil wel lezen waar mensen op uitkomen.
Van ww.eonline.com. Goede gok trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Meer specifiek hier: http://www.eonline.com/Insider/Boards/forum.jspa?forumID=16 (pas op voor hints, doch geen spoilers)
Twee andere hints:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
GROTE spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 22:39 schreef Sai het volgende:
[..]
Van ww.eonline.com. Goede gok trouwens..
Meer specifiek hier: http://www.eonline.com/Insider/Boards/forum.jspa?forumID=16 (pas op voor hints, doch geen spoilers)
Twee andere hints:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
GROTE spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!![]()
Eentje maar?!?!?!?!quote:In Los Angeles zijn de jaarlijkse Emmy Awards uitgereikt. Deze prijzen worden gezien als de Oscars voor de televisie-wereld. De serie 'Lost' over de gevolgen van een vliegtuigcrash kreeg een Emmy Award in de categorie Drama.
Fuck you Jane Austen!![]()
Ik ga geen spoilers lezen, maar ik ben wel blij dat het woensdag zo ver is...eindelijk, the hatch!"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
Beetje onduidelijk weer gegeven in Nederlandse media (niet veel aandacht)quote:
hier een overzicht van winnaars
http://www.cnn.com/SPECIALS/2005/emmys/print.ballot.html
Volgens mij zijn er veel categorieen, maar alleen de belangrijkste zijn weer gegeven, want Lost had 12 nominaties ontvangen.![]()
Worden er nu 2 afleveringen van Lost uitgezonden? Ik zie bij mijn online tv gids:
2x0 Destination Lost
2x1 Man of faith, Man of science![]()
Destination Lost is een special geloof ik. Met interviews met de acteurs enzo.quote:Op maandag 19 september 2005 20:10 schreef Aryan_S het volgende:
Worden er nu 2 afleveringen van Lost uitgezonden? Ik zie bij mijn online tv gids:
2x0 Destination Lost
2x1 Man of faith, Man of science
2000 light years from home![]()
Over de emmy's nog:
Er waren 88 categorieen, Lost heeft dus een van de belangrijkste prijzen gepakt en ik denk dat ze daarnaast nog wat minder belangrijke prijzen hebben, op emmys.org staan ze een beetje verborgen, maar een van de prijzen die Lost heeft gewonnen is:
Outstanding Casting For A Drama Series
Outstanding Music Composition For A Series (Dramatic Underscore)
Outstanding Special Visual Effects For A Series
Outstanding Single-Camera Picture Editing For A Drama Series
en er zullen er denk ik nog een paar zijn![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 09:10 schreef Wuder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)![]()
Argh, kappen met die spoilers. Er komt een moment dat ik me niet kan inhouden.
2000 light years from home![]()
Kut, dat moment heb ik dus al bereikt...Hele zomer dit topic links laten liggen, maar nu het weer dichterbij komt... je gaat het toch lezen he
Anyway, nog maar een paar dagen!
Seriously!?![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 23:23 schreef Sai het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het wel een gigantische miskleun dat Terry O'Quinn zijn rechtmatige Emmy verliest aan
William Shatner![]()
![]()
![]()
![]()
lol voor wat?? William shatner... is die niet onderhand al opgezet?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:22 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vind het wel een gigantische miskleun dat Terry O'Quinn zijn rechtmatige Emmy verliest aan
William Shatner![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste mannelijke bijrol in een drama serie. Locke en Sayid waren allebei genomineerd en Shatner voor Boston Legal.![]()
Sayid was genomineerd?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:27 schreef Vitalogy het volgende:
Beste mannelijke bijrol in een drama serie. Locke en Sayid waren allebei genomineerd en Shatner voor Boston Legal.
Ben ik dan de enige die hem slecht vind?![]()
![]()
Nog 2 dagen![]()
Weet alleen al wat er in die hatch zit, heb per ongeluk een spoiler glezen over de 1e aflevering van nieuwe seizoen![]()
![]()
Van welke site downloaden jullie dan de afleveringen dan die in Amerika vertoond worden? Enne... is dit gratis? Ik kon ook niet wachten op de clifhanger en die heb ik dus ook gedownload, maar deze site had niet alle afleveringen en om nu de één wel en de ander niet te zien... is ook géén aanrader...toch!'n dag niet gelachen, is 'n dag niet geleefd!![]()
In seizoen 2 zalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een gastrol krijgen, ik ben benieuwd![]()
Dat mag je hier helemaal niet vragenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:48 schreef Jinx64 het volgende:
Van welke site downloaden jullie dan de afleveringen dan die in Amerika vertoond worden? Enne... is dit gratis? Ik kon ook niet wachten op de clifhanger en die heb ik dus ook gedownload, maar deze site had niet alle afleveringen en om nu de één wel en de ander niet te zien... is ook géén aanrader...toch!![]()
![]()
boefje, copyrighted dingetjes downloaden mag niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:48 schreef Jinx64 het volgende:
Van welke site downloaden jullie dan de afleveringen dan die in Amerika vertoond worden? Enne... is dit gratis? Ik kon ook niet wachten op de clifhanger en die heb ik dus ook gedownload, maar deze site had niet alle afleveringen en om nu de één wel en de ander niet te zien... is ook géén aanrader...toch!
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets![]()
Het is illegaal en mag hier niet besproken worden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:48 schreef Jinx64 het volgende:
Van welke site downloaden jullie dan de afleveringen dan die in Amerika vertoond worden? Enne... is dit gratis? Ik kon ook niet wachten op de clifhanger en die heb ik dus ook gedownload, maar deze site had niet alle afleveringen en om nu de één wel en de ander niet te zien... is ook géén aanrader...toch!
Je e-mail adres plaatsen is overigens wel legaal.(hint hint)
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Nee, totaal niet. Maar dat komt misschien wel door het karakter wat ie speelt. Iemand die met een buitenlands accent spreekt maar wel de grammatica perfect beheerst komt nogal ongeloofwaardig over. Bij mij tenminste.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:26 schreef Symer het volgende:
[..]
Sayid was genomineerd?
Ben ik dan de enige die hem slecht vind?
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Zoals anderen al gemeld hebben is dit niet de bedoeling op Fok. Geen links plaatsen dus en er niet naar vragen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:48 schreef Jinx64 het volgende:
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
eerste is een terugblik aflevering waar alle 'hoogtepunten' van vorig seizoen nog even langskomen zodat je weer helemaal in het verhaal zitquote:Op maandag 19 september 2005 20:10 schreef Aryan_S het volgende:
2x0 Destination Lost
2x1 Man of faith, Man of science
tweede is de 1e echte aflevering van het nieuwe seizoen![]()
Wie heb er een tellertje wanneer die precies word uitgezonden?
Tijdverschillen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
Mooi om te zien dat dit topic ook weer drukker wordt
Hebben we er al een beetje zin an?
Fuck you Jane Austen!![]()
Als Lost begint is het hier 3 uur 's ochtends. Dus een uur later dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:17 schreef Steve-O het volgende:
Wie heb er een tellertje wanneer die precies word uitgezonden?
Tijdverschillen
[ Bericht 2% gewijzigd door Symer op 20-09-2005 22:49:32 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: