gewoon de rest van zijn leven, geen 20 jaar zoals half Nederland denkt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoelang was "levenslang" ook weer in Nederland?
nope....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:28 schreef Principessa het volgende:
Hij gaat niet in HB toch?
Zal wel niet, hij was toch zo stoer om te zeggen dat hij de RB niet erkende ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:28 schreef Principessa het volgende:
Hij gaat niet in HB toch?
Precies, is veel beter.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nu blijft hij in die democratie zitten, die hij zo haat. Lekker voor hem
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:28 schreef cheqy het volgende:
Uitspraak is geweest, hij heeft levenslang.Hij zal sterven in de gevangenis.
![]()
Levenslang is levenslang. Het misverstand betreft de strafmaat daaronder, een maximum van 20 jaar dat in de volksmond vaak levenslang werd genoemd. Momenteel is men bezig met een overbrugging om die stap te verkleinen en dus langere celstraffen te kunnen geven zonder meteen naar het complete levenslang te geven. Eisers willen graag dus ook de mogelijkheid tot het eisen van 30 jaar (en mogelijk 40).quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die in prison.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:28 schreef cheqy het volgende:
Uitspraak is geweest, hij heeft levenslang.Hij zal sterven in de gevangenis.
![]()
Ik denk iedereen in Nederland en de rest van de wereld, behalve jij SCH en een paar terroristen.quote:
quote:
Dan juich je dus om een moord - raar hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:30 schreef more het volgende:
[..]
Ik denk iedereen in Nederland en de rest van de wereld, behalve jij SCH.
www.planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=602499/sc=52999bquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je snapt weinig van de democratie, zal je leeftijd wel zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had toch wel iets meer inzicht van jou verwacht. Hij wil precies hetzelfde blijven doen wanneer hij vrij komt. Hij wil een hele democratie kapot maken, vanwege een achterlijk geloof ook het Jodendom, Christendom etc vind ik achterlijk.
Zo'n man mag van mij zolang en hard mogelijk lijden. Een verliezer, rot op man.
Tot aan den doet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met de strafmaat, maar om nou te juichen en feest te vieren? Nee, Van Gogh is dood en blijft dood.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:30 schreef more het volgende:
[..]
Ik denk iedereen in Nederland en de rest van de wereld, behalve jij SCH.
Levenslang is erger dan de doodstraf hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Komt ie er eigenlijk nog veel te makkelijk vanaf maar ja..
Ik verwacht niet dat hij in hoger beroep zal gaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:30 schreef flubub het volgende:
erg goed. laat em maar in hoger beroep gaan, levenslang zal het blijven.
En goedkoper.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:31 schreef gammapooka het volgende:
[..]
Levenslang is erger dan de doodstraf hoor
Waarom, laat hem maar wegrotten. En hij moet schadevergoedingen gaan betalen. Hij blijft leven maar zal nooit meer een leven hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Komt ie er eigenlijk nog veel te makkelijk vanaf maar ja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |