brood met zeep en spinnenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:15 schreef TheGodfather3 het volgende:
Levenslang in de isoleercel....geen tv....geen internet.....helemaal NIKS behalve wat brood en water!!
Ik hoop een ziektequote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:25 schreef Eightball het volgende:
Levenslang is goed.
Hoeveel zweepslagen krijgt hij erbij?
Nee tuurlijk niet - maar ik zie alleen maar verliezers hier. Niks om te juichen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij had hem liever na 8 jaar weer op straat tegen willen komen?
Niet geloof ik, omdat hij toch noooit meer gebruik zal kunnen maken van zijn kiesrecht, aldus de rechter.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:25 schreef Dagonet het volgende:
Wordt hij nou wel of niet buiten de democratie gegooid mbt actief en passief kiesrecht?
Nee, rechter gaat er vanuit dat hij daar toch geen gebruik van maakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:25 schreef Dagonet het volgende:
Wordt hij nou wel of niet buiten de democratie gegooid mbt actief en passief kiesrecht?
Meneer B. is een verliezer?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet - maar ik zie alleen maar verliezers hier. Niks om te juichen.
Dat was vaag. Volgens mij niet, omdat hij had aangegeven toch niet te gaan stemmen, dus zag de rechter geen noodzaak om hem het kiesrecht te ontzeggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:25 schreef Dagonet het volgende:
Ik mag toch hopen van welquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:25 schreef Dagonet het volgende:
Hoelang was "levenslang" ook weer in Nederland?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet - maar ik zie alleen maar verliezers hier. Niks om te juichen.
Z'n hele leven tenzij gratie van Beaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoelang was "levenslang" ook weer in Nederland?
Hij had gewoon zijn buurthuis moeten krijgen, was er niks gebeurd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jij had hem liever na 8 jaar weer op straat tegen willen komen?
Ik had het mooi gevonden als hij door de ontneming van stem- en kiesrecht helemaal uit de door hem zo verfoeide democratie zou worden gegooid.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Niet geloof ik, omdat hij toch noooit meer gebruik zal kunnen maken van zijn kiesrecht, aldus de rechter.
Gewoon voor je hele leven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu blijft hij in die democratie zitten, die hij zo haat. Lekker voor hemquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik had het mooi gevonden als hij door de ontneming van stem- en kiesrecht helemaal uit de door hem zo verfoeide democratie zou worden gegooid.
Volgens mij is het meer een straf voor hem dat hij wel mag stemmen. Ik ben voor het invoeren van de stemplicht in dit gevalquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Niet geloof ik, omdat hij toch noooit meer gebruik zal kunnen maken van zijn kiesrecht, aldus de rechter.
gewoon de rest van zijn leven, geen 20 jaar zoals half Nederland denkt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
nope....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:28 schreef Principessa het volgende:
Hij gaat niet in HB toch?
Zal wel niet, hij was toch zo stoer om te zeggen dat hij de RB niet erkende ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:28 schreef Principessa het volgende:
Hij gaat niet in HB toch?
Precies, is veel beter.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nu blijft hij in die democratie zitten, die hij zo haat. Lekker voor hem
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:28 schreef cheqy het volgende:
Uitspraak is geweest, hij heeft levenslang.Hij zal sterven in de gevangenis.
![]()
Levenslang is levenslang. Het misverstand betreft de strafmaat daaronder, een maximum van 20 jaar dat in de volksmond vaak levenslang werd genoemd. Momenteel is men bezig met een overbrugging om die stap te verkleinen en dus langere celstraffen te kunnen geven zonder meteen naar het complete levenslang te geven. Eisers willen graag dus ook de mogelijkheid tot het eisen van 30 jaar (en mogelijk 40).quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die in prison.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:28 schreef cheqy het volgende:
Uitspraak is geweest, hij heeft levenslang.Hij zal sterven in de gevangenis.
![]()
Ik denk iedereen in Nederland en de rest van de wereld, behalve jij SCH en een paar terroristen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |