Ja en een rekening naar de familie sturen is ook humaan. Die zijn immers allemaal verantwoordelijk voor de daad van een familielid.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:24 schreef ludendorff het volgende:
[..]
een kogels is redelijk humaan en pijnloos
ik had het niet over doodmartelen, wat iets zuidleijker in op deze aardbol zo in de mode is
Het is alleen barbaars als anderen dergelijke dingen doen. Als westerlingen dat doen, dan is het goed. Westerlingen zijn immers vele malen intelligenter dan moslims. Waarom zijn westerlingen vele malen intelligenter? Westerlingen hebben meer geld, daarom.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wel vreemd dat users die moslimstaten als middeleeuws en barbaars bestempelen vaak wel voorstanders zijn van de strafmethodes van dergelijke staten.
Nee, westerlingen hebben meer geld omdat ze intelligenter zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:27 schreef Doekes het volgende:
[..]
Het is alleen barbaars als anderen dergelijke dingen doen. Als westerlingen dat doen, dan is het goed. Westerlingen zijn immers vele malen intelligenter dan moslims. Waarom zijn westerlingen vele malen intelligenter? Westerlingen hebben meer geld, daarom.
![]()
Ik ga uit van de feiten en de feiten zijn dat er een paar opgeschoten jongeren in Ede op een bruggetje stonden te dansen waar vervolgens een mediarel van gemaakt is. Het beeld dat moslims in Nederland feestvierden na 11 september is nergens hard gemaakt en tot dan toe dus ook onzin. Wel zullen er mensen zijn, maar daarvoor hoef je geen moslim te zijn, die de aanslag in perspectief hebben geplaatst.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:15 schreef dVTB het volgende:
[..]
Jij kent de exacte feiten evenmin als dat ik die ken, aangezien we geen van beiden overal in Nederland van de partij waren op de dag van de aanslag. Verschillende bronnen hebben destijds bericht over feestvierende Marokkaanse jongeren; iets wat later ook weer van alle kanten is ontkend. Die jongeren zouden hoegenaamd nooit wat anders doen dan de politie provoceren (is ook de normaalste zaak van de wereld) en waren die middag *toevallig* op straat.
[..]
Artikel over een leraar Nederlands op een VMBO in Amsterdam-West (bron: website Stichting Meer Vrijheid)
[..]
(user Rode Smurf op Maroc.nl)
Het gaat mij niet zozeer om de vraag hoe veel moslims er precies juichend hebben gereageerd op die aanslagen, het gaat me meer om jouw reflex-reactie: je bagatelliseert discriminerend gedrag van moslims opvallend vaak. Moet je fijn zelf weten trouwens, maar je creëert wel een soort eigen werkelijkheid die ver weg staat van wat er werkelijk in de maatschappij speelt.
[..]
Ik behoor niet tot de groep mensen die Mohammed B een ernstige ziekte toewenst. Het zal me een rotzorg zijn hoe dat beest z'n leven verder doorkomt. Ik ben alleen blij dat de rechter de maximaal mogelijke straf heeft opgelegd, that's all.
of het onmenselijk is is niet relevant. Onze maatschappij kan niet voldoendee beschermt worden tegen mensen die willens en wetens uit overtuiging willen moorden en iedere kans aangrijpen om ook anderen op dergelijke gedachten te brengen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Levenslang isolatie lijkt mij ook onmenselijk.
V.
Over generaliseren gesproken he SCHquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bagatelisseer geen discriminerend gedrag van moslims: ik geef wat tegenwicht aan het tegenovertgestelde beeld dat op Fok wordt opgeroepen, dat moslims terroristen zijn.
Ik ben ook tevreden over de straf. Het vertrouwen dat ik in het Nederlandse rechtssysteem heb, is bevestigd.
Mjah, dat mag dus niet van Allah, je eigen leven nemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:32 schreef Mirage het volgende:
Ik denk dat hij binnen 2 maand zelfmoord pleegt.
Waar generaliseer ik?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Over generaliseren gesproken he SCH....
Dit soort redeneringen ontschieten niet het niveau van: alle moslims zijn terroristen...
Het is in die zin wel relevant dat het zal moeten voldoen aan de wettelijke eisen, ook internationaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
of het onmenselijk is is niet relevant. Onze maatschappij kan niet voldoendee beschermt worden tegen mensen die willens en wetens uit overtuiging willen moorden en iedere kans aangrijpen om ook anderen op dergelijke gedachten te brengen.
De veiligheid en de leefbaarheid van de samenleving prevaleert boven iemands persoonlijke omgeving als deze de leefbaarheid en de veiligheid getart heeft op een dergelijke wijze.
Het risico is simpelweg té groot om hem anderen te laten ronselen met alle gevolgen van dien.
De sultan van Brunei is een van de rijkste mensen ter wereld, die man heeft dan toch zeker een IQ van 200?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nee, westerlingen hebben meer geld omdat ze intelligenter zijn.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:40 schreef gekke_sandra het volgende:
Levenslang is toch niet levenslang in Nederlandse begrippen. Die lul staat binnen een tiental jaar weer op straat.![]()
http://www.nos.nl/nosjour(...)50705levenslang.htmlquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:40 schreef gekke_sandra het volgende:
Levenslang is toch niet levenslang in Nederlandse begrippen. Die lul staat binnen een tiental jaar weer op straat.![]()
Zucht. Nee, levenslang is levenslang. Slechts door gratie door de Kroon kan iemand eerder vrijkomen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:40 schreef gekke_sandra het volgende:
Nee, hij heeft oliequote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De sultan van Brunei is een van de rijkste mensen ter wereld, die man heeft dan toch zeker een IQ van 200?
Ja, de strafmaat en de controle daarop moet natuurlijk wel binnen (Europees) kaders vallen, maar ik denk dat men og niet zoveel jurisprudentie heeft als het om dit soort specifieke gevallen gaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is in die zin wel relevant dat het zal moeten voldoen aan de wettelijke eisen, ook internationaal.
Bron, wetsartikel? Tip: kijk eens in art. 10 Sr.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:40 schreef gekke_sandra het volgende:
Plus 38 vrouwen en 132 kinderen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nee, hij heeft olie
Wat ik me afvraag is of hij in contact komt met andere criminelen, of dat hij alleen andere levenslang gestraften tegenkomt. In dat laatste geval lijkt me dat geen probleem omdat zijn moslim-haatpraatjes toch weinig effect zullen hebben. In dat eerste geval heb je een groter probleem wanneer hij jonge moslims "Godsdienstles" gaat geven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:11 schreef SCH het volgende:
Dat kiesrecht vond ik eigenlijk vrij onzinnig - ik vind de vraag veel interessanter hoe er nu verder met Mohammed B. wordt omgegaan en of men er in slaagt om hem geisoleerd te houden en te zorgen dat hij niet kan recruteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |