Wordt moderator van de FPquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:29 schreef Reya het volgende:
Te lang vakantie hebben is volgensmij echt niet goed voor je. Ik heb nu al vanaf 31 mei geen serieuze aangelegenheden meer gehad, en ik begin de structuur te missen...ik wil op de een of andere manier weer ergens mee aan de slag.
of vrijwilligerswerk?quote:
Ik ga over een paar dagen op vakantie en daarna verhuizen, maar achteraf was dat nog niet zo slecht geweestquote:
Ik heb niet de indruk dat ze zielig is nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
gelukkig maar dan, anders is het ook zo zielig
Vakantiewerk?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:29 schreef Reya het volgende:
Te lang vakantie hebben is volgensmij echt niet goed voor je. Ik heb nu al vanaf 31 mei geen serieuze aangelegenheden meer gehad, en ik begin de structuur te missen...ik wil op de een of andere manier weer ergens mee aan de slag.
Slaap schoon, damequote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:59 schreef Alicey het volgende:
Deze dame gaat zo douchen en slapen.. Heb toch wel wat slaap nodig.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:06 schreef Reya het volgende:
Zit iedereen al in zijn/haar schoonheidsslaap?
Trustequote:Op woensdag 27 juli 2005 00:12 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, dan ga ik ook maar naar bed.
Truste
Wij jou ook.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:20 schreef Monus het volgende:
Miss en Alicey
Ik heb jullie heel erg gemist.![]()
Idem!quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:20 schreef Monus het volgende:
Miss en Alicey
Njet, die kende ik nog niet. Ik gebruikte eerst nog wel es skyglobe, maar da's alweer een tijdje geleden. Zal er es een kijkje naar nemen, iig bedankt voor de link !quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:08 schreef DeDooieVent het volgende:
kent iemand hier 'celestia' ik heb pas de laatste versie gedownload, het is een gerenderde weergave van ons zonnestelsel, je kunt maps downloaden (tot 900mb) van bijvoorbeeld mars en dan vanaf mars de sterrenhemel bezichtigen op willekeurig welke datum (ook aardse eclipsen zijn na te spelen)
klik
soort planetarium op je pc
maar zal wel oud nieuws zijn![]()
Monus! Papa!quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:20 schreef Monus het volgende:
Miss en Alicey
Nou ja, het is ook wel een beetje een kutopmerkingquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:06 schreef Haushofer het volgende:
Nou kom ik nooit in OUD, maar toch es een kijkje genomen, en gelijk een interessante discussie:
kinderen en sexuele voorkeur
En dan vooral de opmerkingen van Diederick_duck. Wat dat voor emoties losmaakt zeg
Maar er komen van die leuke heftige reaties op.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook wel een beetje een kutopmerking
Lees es verder.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook wel een beetje een kutopmerking
Heftige reacties in OUD is geen kunst...rondvliegende hormonen enzoquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:11 schreef Monus het volgende:
[..]
Maar er komen van die leuke heftige reaties op.
Ik ga maar ff niet reageren. Dit is zo een van die dingen waar ik me kwaad om kan maken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:06 schreef Haushofer het volgende:
Nou kom ik nooit in OUD, maar toch es een kijkje genomen, en gelijk een interessante discussie:
kinderen en sexuele voorkeur
En dan vooral de opmerkingen van Diederick_duck. Wat dat voor emoties losmaakt zeg
Iddquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heftige reacties in OUD is geen kunst...rondvliegende hormonen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |