Zelf heb ik soms ook hele perverse, omstreden of sterk afwijkende gedachten. Dus het valt idd wel meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo erg zijn we toch niet?
[..]
Dat dan weer wel
Zie je wel dat je niet meer onbedorven bent?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Zelf heb ik soms ook hele perverse, omstreden of sterk afwijkende gedachten. Dus het valt idd wel mee
Ah, zo. Eten maken doe ik vaak onder het fokken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ga het eerst maken.. over een half uur ofzo pas eten
Het is juist leuk om bedorven te zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zie je wel dat je niet meer onbedorven bent?
ik moet dan wel helemaal naar beneden toequote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, zo. Eten maken doe ik vaak onder het fokken.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik moet dan wel helemaal naar beneden toe
het wordt hele hete pepersteak met hele hete saus!
quote:
Het is inderdaad een snelle manier van klaarmaken dat.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:24 schreef FokCrash het volgende:
Of heb je je eten misschien zo klaargemaakt![]()
er zat veeeeel te veel peper inquote:
Ja maar nu ga ik etenquote:
Mijn ouders koken groente altijd tot ondefinieerbare prutquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:58 schreef Reya het volgende:
Hmmm, het eten was hier meteen het sociaalste moment van de dag. Doordat ik was opgebeld had ik de bloemkool te lang op laten staan, waardoor het was veranderd in een zacht moeras van ondefinieerbare prut. En daar was mijn vader niet echt blij mee
Terwijl de aardappels wel precies lang genoeg gebakken waren![]()
dit was echt veel peperquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik schiet ook wel eens uit met cayennepeper
en dan ook niet eens goed gemalenquote:
cayennepeper is extreem heet heb ik een keer gemerkt. Zelfs niet al te veel an al ehrm... bijzonder pittig smaken.quote:
quote:
hoi dusquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ikke ook eten doen.
quote:
had je die wolvenfoto's al gevonden?quote:
ik zal wel even de foto's uplooienquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Site was me een beetje te veel MBtjes, Qu. Mijn comp loopts vast op dat soort dingen. Oud beestje.
katten lusten best veel jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:57 schreef Alicey het volgende:
Was ik weer.
Roosje lust kerrie-kip met cayennepeper.
Dat ze de kip, vooral voordat ik het gebakken heb, heerlijk vind snap ik. Maar kerrie en cayennepeper is toch veel te sterk voor een kat?quote:
ligt ze nu dan niet al een half uur bij de waterbak?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ze de kip, vooral voordat ik het gebakken heb, heerlijk vind snap ik. Maar kerrie en cayennepeper is toch veel te sterk voor een kat?
Nee, ze ligt weer heerlijk te slapen op haar mijn stoel. Maar ze heeft maar een paar kleine stukjes gehad.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
ligt ze nu dan niet al een half uur bij de waterbak?
gelukkig maar dan, anders is het ook zo zieligquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ze ligt weer heerlijk te slapen op haar mijn stoel. Maar ze heeft maar een paar kleine stukjes gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |