had jij de wolvenfoto's al gezien Luup?quote:
Nog over van gisteravond. IJs van de Lidl. En lekker dat het is! Lekkerder dan dat van de AH!quote:
Ik weet niet, er zit bij mij ook geen Lidl in de buurt. Wel een Aldi, maar die was de vorige keer dicht toen ik er eens wilde kijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nog over van gisteravond. IJs van de Lidl. En lekker dat het is! Lekkerder dan dat van de AH!
de voorpremiere van wie?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga vrijdagavond eerst naar Charlie & the chocolatfactory en daarna naar de voorpremiere van THHGTTG![]()
The Hitch Hikers Guide to the galaxy!quote:
Ah dat is nu verfilmd? Hmm.. Nieuwsgierig ben ik wel wat het is geworden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
The Hitch Hikers Guide to the galaxy!
heb er zoooooon zin in
Ik weet het vrijdagnacht of zaterdag te vertellenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah dat is nu verfilmd? Hmm.. Nieuwsgierig ben ik wel wat het is geworden.
uit mn fipo in dit topic.. echt hele mooie..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Welke wolvenfoto's, Qu?
Maar vertel maar niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet het vrijdagnacht of zaterdag te vertellen
Heb ik ook nog wel vage herinneringen aan..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil ook naar Charlie and the Chocolate Factory.
Ik heb er alleen maar goede dingen over gelezenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil ook naar Charlie and the Chocolate Factory.
Ik zal weten te vertellen of het een aanrader is of nietquote:
Ok, dat mag wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zal weten te vertellen of het een aanrader is of niet
Ik hou mijn kaken stijf op elkaar over dingen als films en boeken als iemand het nog niet heeft gezien of gelezen, want ik wil zelf ook niets wetenquote:
Goed zoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hou mijn kaken stijf op elkaar over dingen als films en boeken als iemand het nog niet heeft gezien of gelezen, want ik wil zelf ook niets weten
Je hebt me iig nieuwsgierig gemaaktquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:21 schreef miss_sly het volgende:
Ik had een nieuw omndewerp, maar dat is alleen voor mij leuk
Dat is wel een nobel streven om ons creatief te laten zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik liet jullie juist de ruimte om een nieuw onderwerp te verzinnen![]()
Alle inkopen gedaan btw![]()
vtel!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:21 schreef miss_sly het volgende:
Vast geen sex dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:21 schreef miss_sly het volgende:
Er is hier nog een jonge en onbedorven geest om totaal te verziekenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat was alleen miss sly, mijn beurt moet nog komen.
Jonge en onbedorven geesten in de WFL-LFC? Dat gelooft niemand meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Er is hier nog een jonge en onbedorven geest om totaal te verzieken![]()
Heerlijk toch? Lekker leven hoor, ik moet er niet aan denken om een heleboel nodig te hebben om blij te zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:35 schreef miss_sly het volgende:
Het ging echt alleen maar over mijn voorpret ivm het dubbele filmplezier van vrijdagavond
* miss_sly is met zo weinig blij te maken
Gave tekstquote:Ik ben weg, mijn knappe neef bewonderen en 2 shirtjes afgeven:
eenmaal met de tekst: My first metal shirt
en eenmaal met de tekst: I'm not gay, but my moms are
Ja, maar...ik ben het toch wel?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jonge en onbedorven geesten in de WFL-LFC? Dat gelooft niemand meer.
maar dat geloofd niemandquote:
Misschien wel nog de meest onbedorven geest van de WFL-LFC, maar dat krijgen we er vast ook nog wel uit.quote:
Mijn angst voor je was dus toch terechtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien wel nog de meest onbedorven geest van de WFL-LFC, maar dat krijgen we er vast ook nog wel uit.
Zie ik nu eindelijk je ware ik?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moet niet alleen bang zijn voor mij![]()
WFL-ers zijn zo eng dat ik geen onderling onderscheid meer ziequote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welnee, de andere LFC'ers zijn nog veel enger dan ik.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welnee, de andere LFC'ers zijn nog veel enger dan ik.
Zo erg zijn we toch niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:04 schreef Reya het volgende:
[..]
WFL-ers zijn zo eng dat ik geen onderling onderscheid meer zie![]()
Dat dan weer welquote:Maar je bent ook best lief , hoor![]()
ik ga het eerst maken.. over een half uur ofzo pas etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |