Hmmm, die is ook wel bijzonder vaag. Alhoewel ik hem nou niet meteen aanzie om afpersing te bedrijven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moest trouwens meteen denken aan "onze" Vampier.
Ik zal hem niet inkoppen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, die is ook wel bijzonder vaag. Alhoewel ik hem nou niet meteen aanzie om afpersing te bedrijven.
Datingsites deel 9quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
Heeft iemand al iets van Lupa gehoord eik?
Uhuh. En net zo off-topic.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:30 schreef Haushofer het volgende:
Volgens mij gaat de FB nu ongeveer net zo snel als de slowchat
Leuk Lupaquote:
Jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:56 schreef miss_sly het volgende:
Vroegah konden ze me ook aan m'n haren een grot in slepen, maar dat is gelukkig ook achterhaald![]()
Ow, dat idee beviel je wel?quote:
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet eik zeggen dat ik het liv zo snel nog niet zie doen..
En hij maar wachten op je subtiele uitnodiging ertoe...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Anders had ik niet met hem samen in een auto gaan zitten zonder gezelschap
Het feit dat ik het liv zou kunnen zien doen zou natuurlijk niet zeggen dat hij het ook daadwerkelijk zou doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Anders had ik niet met hem samen in een auto gaan zitten zonder gezelschap
Hmmm.... liv zijn reactie lijkt mij wel leuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Andersom lijkt me eik leuker. Met zijn allen livE aan zijn haren een grot inslepen.
Dat is niet leuk. Ik val niet op mannenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Andersom lijkt me eik leuker. Met zijn allen livE aan zijn haren een grot inslepen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:08 schreef Reya het volgende:
[..]
En hij maar wachten op je subtiele uitnodiging ertoe...
Als ik niet hem niet had vertrouwd, had ik hem echt op de trein gezet hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het feit dat ik het liv zou kunnen zien doen zou natuurlijk niet zeggen dat hij het ook daadwerkelijk zou doen.
Hij hoopte eigenlijk dat je zou aangeven dat je aan je haren een grot ingesleurd wilde wordenquote:
Ik had het niet over vertrouwen of dat hij dat 'zomaar' zou doen. Eerder of het er in zit.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als ik niet hem niet had vertrouwd, had ik hem echt op de trein gezet hoor
Ow, ik dacht dat je het over de lfit naar Amsterdam hadquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij hoopte eigenlijk dat je zou aangeven dat je aan je haren een grot ingesleurd wilde worden![]()
I knowquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had het niet over vertrouwen of dat hij dat 'zomaar' zou doen. Eerder of het er in zit.
Maar niet door liv begrijp ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je het over de lfit naar Amsterdam had
Nee, zo'n uitnodiging moet je niet afgeven, zoiets moet spontaan gebeuren![]()
Ow hij isquote:
quote:
Wordt een foute boel jaquote:Maar hij heeft ongeveer net zo lang een relatie als ik, en dat is voldoende reden om niet door hem overrrompeld te willen worden
liv is er toch geen type voor.quote:Bovendien: wie zegt dat ie dat had gewild?
liv kan het terug lezen inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:46 schreef miss_sly het volgende:
Het is dat liv het netjes terug kan lezen, maar eigenlijk is dit gesprekje niet echt netjes
Hmmm, juist omdat hij het terug kan lezen valt het wel mee, imoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:46 schreef miss_sly het volgende:
Het is dat liv het netjes terug kan lezen, maar eigenlijk is dit gesprekje niet echt netjes
I know. Maar tochquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, juist omdat hij het terug kan lezen valt het wel mee, imo
Ja poehee!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know. Maar toch
Ander onderwerp, wellicht?
Vlucht jij ook al weg van ons.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Eh, ik ga iig even naar de stad om noodzakelijke inkopen te doen
[/ontvlucht-mode]
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:10 schreef miss_sly het volgende:
We zijn weer alleen, Alicey. Zouden we zo'n vreselijk gezelschap zijn?
Welkom terugquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben er wel.
Ik deed even een dutje.
Op je werk is dat niet zo handig inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
Welkom terug
Dutjes doen is wel lekker.. Denk alleen dat het hier niet echt gewaardeerd zou worden.
Nee. In Spanje zijn ze ook al bezig de siesta af te schaffen, dus emigreren is ook geen optie meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op je werk is dat niet zo handig inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |