Een nieuw deel openen
Vorige delen
Nou, ik was niet van plan de hele dag te zwijgen, maar ik krijg zo'n topic niet alleen vol, natuuriljkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Best wel ja. De langstlopende LFC ooit?
Het zijn gewoon allemaal slaapkoppen hier..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik was niet van plan de hele dag te zwijgen, maar ik krijg zo'n topic niet alleen vol, natuuriljk
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:53 schreef Alicey het volgende:
Het zijn gewoon allemaal slaapkoppen hier..
WeilandRivier?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
![]()
Hoi Alicey, Miss_sly en qu63
WeilandRivier al aan het wieberen?
Denk goed naquote:
Neuh ik checkte een potentieel rel topic. Wel grappig: Mensen die zeggen dat ze je een ''arrogante lul'' vinden..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:34 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij heeft liv ons ook alweer verlaten.
Het wordt een damestheekransje vandaag
Spijkerbroeken zijn ook slecht voor jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:38 schreef miss_sly het volgende:
Ga jij zo vaak onder de douche? Dat is slecht voor je
Voor mannen misschien, maar voor vrouwen vast nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Spijkerbroeken zijn ook slecht voor je![]()
Je wordt er dom van.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:38 schreef miss_sly het volgende:
Ga jij zo vaak onder de douche? Dat is slecht voor je
Het is vast gezonder dan naakt lopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor mannen misschien, maar voor vrouwen vast niet
* miss_sly heeft pas 2 nieuwe spijkerbroeken gekocht!
In ieder geval voor mijzelfquote:
Vroegah deden we niet andersquote:
Vroegah konden ze me ook aan m'n haren een grot in slepen, maar dat is gelukkig ook achterhaaldquote:
Nou... Soms...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vroegah konden ze me ook aan m'n haren een grot in slepen, maar dat is gelukkig ook achterhaald![]()
Nou ja, een keertje lekker overrompeld worden is niet verkeerd natuurlijkquote:
Vroegah...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:24 schreef miss_sly het volgende:
En zachtjes haren trekken is ook niet erg
hmmm, vroegah was het zo slecht nog niet
Whoa, dat zijn inderdaad mooie plaatjes !quote:Op dinsdag 26 juli 2005 04:33 schreef qu63 het volgende:
http://myweb.hinet.net/home1/domeso/lg_wallpaper.htm
dit zijn zulke coole pics. Ook een paar van wolven en tijgers enzo
Allemaal National Geografic foto's.
wel 90 mb btw
Oh my god, zo naief op die leeftijd? Dat is toch werkelijk niet mogelijk?quote:
(Bij)geloof kent kennelijk geen grenzen soms..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oh my god, zo naief op die leeftijd? Dat is toch werkelijk niet mogelijk?![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |