quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:30 schreef Gixxer_Dude het volgende:
Dan zal je wel een arrogante lul zijn
Brom?quote:
Die op je snikkel jaquote:
quote:
Dan zal je wel een arrogante lul zijn![]()
Dan zal jij ook wel een arrogante lul zijn dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:24 schreef mv99 het volgende:
Zeer grappig, mensen. Zo origineel, ook![]()
Tis jammer genoeg een feit, dat mensen al beginnen met oordelen zodra ze ook maar het kleinst mogelijke beetje informatie over je hebben. Dit is volgens mij een uiting van hun eigen onzekerheid, maar toch blijft het irritant![]()
mwahaha.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:27 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dan zal jij ook wel een arrogante lul zijn dan.
Volgens mij is dat gewoon menselijk. Jij doet precies hetzelfde en stopt mensen ook in hokjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:24 schreef mv99 het volgende:
Tis jammer genoeg een feit, dat mensen al beginnen met oordelen zodra ze ook maar het kleinst mogelijke beetje informatie over je hebben. Dit is volgens mij een uiting van hun eigen onzekerheid, maar toch blijft het irritant![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon menselijk. Jij doet precies hetzelfde en stopt mensen ook in hokjes.
dit is dus het beste voorbeeld dat je maar kan geven van je naiviteit.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon menselijk. Jij doet precies hetzelfde en stopt mensen ook in hokjes.
Naiviteit?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:39 schreef mv99 het volgende:
[..]
dit is dus het beste voorbeeld dat je maar kan geven van je naiviteit.
je weet niks van me, behalve dan dat ik jullie reacties op zn zachts gezegd nogal triest vind.
dat je daaruit gaat opmaken dat ik ook in hokjes denk, is alleen maar bewijs dat dat is wat jij doet.
verder niet zo'n probleem hoor, maar mensen zoals jij,(die dus voor de ander gaan denken, wat ze dan wel niet zouden denken) staan aan de basis van dit probleem. dat je het even weet.
tja als je het niet wil weten, zal niemand je het duidelijk kunnen maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:41 schreef Poncho het volgende:
[..]
Naiviteit?
Je weet niets van me? Jij denkt wel in hokjes en ik niet?
Bekijk je OP nog eens een keer. Jij stopt mensen evengoed in een hokje.
En hoeveel informatie had jij over die mensen voor je tot deze conclusie kwam?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:24 schreef mv99 het volgende:
Nee jij denkt niet in hokjesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:39 schreef mv99 het volgende:
dat je daaruit gaat opmaken dat ik ook in hokjes denk, is alleen maar bewijs dat dat is wat jij doet.
verder niet zo'n probleem hoor, maar mensen zoals jij,(die dus voor de ander gaan denken, wat ze dan wel niet zouden denken) staan aan de basis van dit probleem. dat je het even weet.
Dit past ook verschrikkelijk in de context weer.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:42 schreef mv99 het volgende:
[..]
tja als je het niet wil weten, zal niemand je het duidelijk kunnen maken.
geeft verder niet hoor, je doet maar
eh, zoals je kan zien valt iedereen hier over elkaar heen, om dat 'grappige' zinnetje te quoten. als je van dat soort humor houd, tja. moet kunnen. maar het lijkt net, alsof jullie daarmee ook willen zeggen "hou je bek". begrijp je?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En hoeveel informatie had jij over die mensen voor je tot deze conclusie kwam?
En als we daarmee zouden willen zeggen "hou je bek" dan zijn we onzeker?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:45 schreef mv99 het volgende:
[..]
eh, zoals je kan zien valt iedereen hier over elkaar heen, om dat 'grappige' zinnetje te quoten. als je van dat soort humor houd, tja. moet kunnen. maar het lijkt net, alsof jullie daarmee ook willen zeggen "hou je bek". begrijp je?![]()
wat moet ik uitleggen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dit past ook verschrikkelijk in de context weer.
Dit slaat echt van kut op Dirkh.
Leg uit.
dan zijn 'jullie' voornamelijk irritant, als je het mij vraagt. alsof dit niet de klaagbaak zou zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En als we daarmee zouden willen zeggen "hou je bek" dan zijn we onzeker?
Irritant zou kunnenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:47 schreef mv99 het volgende:
[..]
dan zijn 'jullie' voornamelijk irritant, als je het mij vraagt. alsof dit niet de klaagbaak zou zijn![]()
Je stopt me in een hokje.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:46 schreef mv99 het volgende:
[..]
wat moet ik uitleggen dan?
ik was niet van plan moeite te verspillen, aan iemand die het al door denkt te hebben. mag best van mij, maar verder hoef ik er weinig mee.
quote:Dan ben je echt wel een arrogante lul![]()
ik zeg toch ook alleen dat ik dat op dit moment cind?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Irritant zou kunnen
Maar het etiketje "irritant" zegt niet direct iets over degene die jij irritant vindt, als wel over jezelf
hehequote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:49 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je stopt me in een hokje.
Ik begin in ieder geval steeds meer te begrijpen waarom mensen je een arrogante lul vinden.
Dan zal ik eens zeggen wat ik van jou vind (inclusief hokjes):quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:51 schreef mv99 het volgende:
[..]
hehe
dank je.
ik zeg gewoon wat ik van je reactie voind. als je dat wil zien als een hokje, ga er dan maar snel in zitten, of zo.
goed zo, gooi het er maar uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dan zal ik eens zeggen wat ik van jou vind (inclusief hokjes):
Ik vind je een arrogante klootzak die van momenten misbruikt maakt zodra het hem uitkomt en zodra het je niet uitkomt ga je huilen en precies hetzelfde doen als waar jij zo'n hekel aan hebt. Je bent dus ook een hypocriet en een zeikerd. Misschien dat expireren het antwoord is, dan ben je meteen van die arrogante klootzakken af die jou ook een arrogante klootzak noemen.
Wat een geweldige gefundeerde comeback. Serieus, applaus.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:57 schreef mv99 het volgende:
[..]
goed zo, gooi het er maar uit.
vertel die gemene mv maar eens wat je echt van hem denkt!
dat lucht op he, toch niet dan!
oh wacht, vergeet ik bijna iets arrogants te zeggen. ik moet natuurlijk wel aan mn imago denken.
ok, daar gaan we,"ik vind je een sukkel!" mwahaha
flikker eens op met je spiegel, ik denk dat je hem zelf beter kan gebruiken dan ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wat een geweldige gefundeerde comeback. Serieus, applaus.
Ik zou het niet echt het labeltje 'eruit willen gooien' noemen, ik zou het meer 'je een spiegel voorhouden' willen noemen.
Voorlopig heb jij je hier beter laten kennen dan wie dan ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:59 schreef mv99 het volgende:
[..]
flikker eens op met je spiegel, ik denk dat je hem zelf beter kan gebruiken dan ik.
zomaar een suggestie hoor, voordat je denkt dat ik je weer in een hokje stop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |