wow..quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
yup dan weekend en daarna in totaal nog 10 dagen (2 weken)
na 2 weken nog 1 week echt vakantie (uitslapen!!!!!) en dan woensdag/dinsdag de 23ste naar schoolquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wow..
ik nog heel augustus, dan keihard studeren en diploma halen, en dan 4jaar werken ofzo..
Ik moet vrijdagavond nog werken en dan nog één week en dan 2 weken vakantiequote:Op donderdag 28 juli 2005 20:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wow..
ik nog heel augustus, dan keihard studeren en diploma halen, en dan 4jaar werken ofzo..
Ik begin pas op donderdag 25 augustus weer met lessenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
na 2 weken nog 1 week echt vakantie (uitslapen!!!!!) en dan woensdag/dinsdag de 23ste naar school
ik voor nieuwe PCquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:51 schreef Sjowhan het volgende:
ik kan iig genoeg geld sparen voor de nieuwe camera + nieuwe compjoeter
Mja, ik ook onderdelen (tuulijk!). Ga geen packert-hell, hell of Hele-Pleuris pc kopenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik voor nieuwe PC
tenminste, onderdelen...
doe me dan een medion, die dingen zijn super goed voor relatief weingi geldquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, ik ook onderdelen (tuulijk!). Ga geen packert-hell, hell of Hele-Pleuris pc kopen
yup, maar drivers zijn vaak een hell (been there, done that), dus geen medion voor mijquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
doe me dan een medion, die dingen zijn super goed voor relatief weingi geld
ow vind ik best meevalln heb er meerderen draaiende gezien en die don het allemaal prima..quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
yup, maar drivers zijn vaak een hell (been there, done that), dus geen medion voor mij
ik hou niet van preinstalled pc'squote:Op donderdag 28 juli 2005 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ow vind ik best meevalln heb er meerderen draaiende gezien en die don het allemaal prima..
dat waren van die aldi medion dingen (super cool)
Yup.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik normaal gesproken ook niet maar die dingen zijn vaak te leuk voor wat ze kosten
leuke filmquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:30 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat douchen en daarna Mr. & Mrs. Smith kijken. Tot morge
Doei en veel plezierquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:30 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat douchen en daarna Mr. & Mrs. Smith kijken. Tot morge
Ziet er inderdaad zeer mooi uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:47 schreef mschol het volgende:
http://www-pao.ksc.nasa.g(...)72605_rtf_launch.ram
ziet er wel cool uit
Lekker schoppen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:24 schreef Godlike02 het volgende:
Deze zakte wel erg ver weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |