Met mij is alles goed en met jou dan??quote:
Met mij is ook alles goedquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij is alles goed en met jou dan??
Ik zag hem. Misschien kan je tol gaan heffenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
met mij prima..
heb je al in simcity 4 topic gekeken naar een drukke snelweg van me
zat ik ook al aan te denken, weet alleen niet waar ik em kwijt kanquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Met mij is ook alles goed
[..]
Ik zag hem. Misschien kan je tol gaan heffen![]()
In de brandende zon met 40 graden een vrachtwagen van 5 lossen. Daarna laden met 8 auto's.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
.............................................................?
Versatel en stabielquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Woensdag ga ik via Versatel internet op
Ben benieuwd dus. Ik verwacht er redelijk veel van. Nou ik verwacht een stabiel internet dat niet iedere dag eruit vliegt. En ik verwacht een constante download en upload snelheid. Maar belangrijkste is dat het internet niet eruit vliegt.
Van glasvezel naar Adsl dus. Tele2 gaat versatel overnemen maar wat dat voor consequenties heeft is niet van toepassing. Ik ga ervan uit dat we er hier beter van worden. Als tele2 overneemt kan het alleen maar goedkoper worden
hier is het onweer al goed begonnenquote:
Ik woon in het zuidwesten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nog mensen die in het zuiden wonen??
Er staat jullie wat te wachten
Ik heb nog geen druppel gezien in rdamquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:16 schreef BlueCurl het volgende:
volgens mij begint hier de zon alweer te schijnen... nog steeds zo vreselijk benauwd
ik al een uur lang wat druppels in rotterdamquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:17 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik heb nog geen druppel gezien in rdam
morgen weer bloemendingen doen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:31 schreef mschol het volgende:
ik mag oiver anderhalf uur - 2uur me bed alweer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |