Forward-tvpquote:
Nou wat schandelijk iddquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:00 schreef BaraCuda het volgende:
Echt supertriest dat fokradio/fok zich voor dit soort onzin leent zeg bah bah.
Da's meestal niet zo hoor. Negen van de tien keer leest Nolius voor uit de verzamelde werken van Cees Noteboom en draait Martijn iets van Beethoven of Bach.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:00 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vond het best leuk nu eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee het is helemaal normaalGoedkope reclame voor die baggerradio.
Misschien moet jij FOK! dan gewoon inruilen voor het William ShakeSpeare Forum!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ach gewoon destilleren van algemeen bekende dingen. Boeien.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:07 schreef BaraCuda het volgende:
Goed planquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Misschien moet jij FOK! dan gewoon inruilen voor het William ShakeSpeare Forum!
Zeg nou maar gewoon dat je ook foto's wilquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:00 schreef BaraCuda het volgende:
Hey Noliusquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:23 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je ook foto's wil
Van mij mag het:)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:36 schreef paultjuhhh het volgende:
ik heb de link weet alleen niet of ik ze mag posten
Smeerlap.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:36 schreef paultjuhhh het volgende:
zo is het ook veel leuker. als ik nou de md5 hash + de filesize post is er vast wel iemand die alle mogelijkheden ff nagaat. dan krijg je naast een paar tientallen hele rare jpegs vast wel het echte plaatje.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:36 schreef paultjuhhh het volgende:
misschien vind ze het wel heel geil dat iedereen ze zietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:47 schreef Tobbes het volgende:
Het is eigenlijk best sneu hoe wij hier over aan t praten zijn.
Moet je je indekken dat t jouw foto is die over het internet en over fok! gaat...
Ik zou de eerste week niet buitenkomen.
Het is leuk natuurlijk zo'n 'incident'
maar ook wel vrij kansloos om er zo mee om te gaan.
Al doe ik er evenwel aan mee:P
kneusquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
misschien vind ze het wel heel geil dat iedereen ze ziet![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zij is anders ook niet echt slim bezig geweest![]()
Is het topic er al?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:55 schreef gr8w8 het volgende:
Hegjesduiken is okee, ole ole.
Welke foto's heb je?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:09 schreef wxs_xsw het volgende:
Zeg Sun,je moet zelf toch ook voorzichtig zijn met je foto's
Nee, ik heb de opname nog niet...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:38 schreef SunChaser het volgende:
Is de I-podversie er al?
Account doorverkocht.quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:55 schreef gr8w8 het volgende:
Hegjesduiken is okee, ole ole.
Uhuh. En beloofd er zodra er weer wat fotomateriaal van opduikt een topic te openen in C&H.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Ow.. je had het erover bij Fok!radio zeker.![]()
Ijsmeis-kloonquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Het is dat je niet met een meisje te maken hebt die hier iets van aantrekt anders had je al lang een jumper gehad met al dat gezanik.
Ik wil wel eens wat foto's maken. Ik heb al zoveel hegjes gespongen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:29 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Uhuh. En beloofd er zodra er weer wat fotomateriaal van opduikt een topic te openen in C&H.
Heb je een kopie'tjequote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:37 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Ijsmeis-kloon
Heb jij lekker pech schat, je foto's staan prachtig op mijn harddisk, wachtend tot iemand vraagt om een kopie'tje
Okquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:37 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Ijsmeis-kloon
Heb jij lekker pech schat, je foto's staan prachtig op mijn harddisk, wachtend tot iemand vraagt om een kopie'tje
Lees de policy nog eensquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:20 schreef P0rt0 het volgende:
ja hoorAangezien het op internet staat, mag ik je best de link geven.
Jij ontiegelijk stuk patser dat je daar bent!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:37 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Ijsmeis-kloon
humeauquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:03 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij ontiegelijk stuk patser dat je daar bent!!!
Mag ik je aanraken?![]()
Nee,sorry. Dr zijn mensen die een sociaal leven hebben..en niet elke dag aan het kontebonken zijnquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:49 schreef MikeyMo het volgende:
1 foto van Qwea maar, en nog aangekleed ook...
dan heb ik toch wel wat interessanter spul hier
Hoe kom jij aan al die kennis over mijquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:46 schreef wxs_xsw het volgende:
[..]
Nee,sorry. Dr zijn mensen die een sociaal leven hebben..en niet elke dag aan het kontebonken zijn
Alhoewel met jouw mini kontebonken moeilijk zal gaan
Hoi.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:55 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan al die kennis over mij
En wie zijn die mensen met sociaal leven dan?
Dude, jij woont toch in Amsterdam?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:49 schreef MikeyMo het volgende:
1 foto van Qwea maar, en nog aangekleed ook...
dan heb ik toch wel wat interessanter spul hier
Ik ben degene die het zipje heeft gemaakt menquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:24 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Dude, jij woont toch in Amsterdam?
PS: ruilen? jij ijsmeis en ik Qwea?
Weet jij al of Qwea dat wel wil?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:24 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Dude, jij woont toch in Amsterdam?
PS: ruilen? jij ijsmeis en ik Qwea?
*braaf wacht tot MTM online komtquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
waar zijn die naaktfoto's van AMD ook weer?![]()
Men zeg dat die niet van hem is...quote:
Hej meervoudquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
waar zijn die naaktfoto's van AMD ook weer?![]()
Was/ging amd niet dood?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Men zeg dat die niet van hem is...
Dus dan mag ik hem wel posten niet?
[afbeelding]
![]()
Jij moet je foto's overigens ook niet laten slingeren:{quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:49 schreef tonks het volgende:
AMD naaktfoto's copyright Moi
ha ha ha haquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:58 schreef wxs_xsw het volgende:
[..]
Jij moet je foto's overigens ook niet laten slingeren:{
dus jij bent de aanstichter van dit al?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:49 schreef tonks het volgende:
AMD naaktfoto's copyright Moi
Een topic over foto's zonder foto's geniaal hoeveel wankers hier nogsteeds staan te wachten.quote:
heb jij ze allemaal nog niet gezien?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:30 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Een topic over foto's zonder foto's geniaal hoeveel wankers hier nogsteeds staan te wachten.
wie kent nolius de lul van fokradio nou nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:55 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan al die kennis over mij
En wie zijn die mensen met sociaal leven dan?
zullen we muiten?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
moet je niet bij mij wezen, ik mag het ook niet
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:36 schreef wimpietokkie het volgende:
Wat een totaal niet boeiende foto's
Een anorexia kind met siliconen tieten
scarefreak@hotmail.comquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
heb jij ze allemaal nog niet gezien?![]()
ik heb ze gezien, niet opgeslagenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
scarefreak@hotmail.com
kom maar op als ze er echt zijn![]()
said nuffquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb ze gezien, niet opgeslagen
Ik kreeg ze opeens via iemand over msn..quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:46 schreef wxs_xsw het volgende:
[..]
Ik wil wat zeggen,maar ik mag niet jankzakken van missymirjam
Bekijken!quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik kreeg ze opeens via iemand over msn..
Wat moet ik er mee
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik kreeg ze opeens via iemand over msn..
Wat moet ik er mee
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
scarefreak@hotmail.com
kom maar op als ze er echt zijn![]()
hij heeft tietenquote:
Ik had beter verwachtquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:33 schreef SunChaser het volgende:
De Paus
nee die heb ik de nek om laten draaien, kreeg ik alleen maar spam opquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:42 schreef wxs_xsw het volgende:
[..]
Wacht,je bent niet meer blauw![]()
*kijkt in prof naar mail adres
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:39 schreef tonks het volgende:
knip
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee die heb ik de nek om laten draaien, kreeg ik alleen maar spam op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |