Welke foto's heb je?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:09 schreef wxs_xsw het volgende:
Zeg Sun,je moet zelf toch ook voorzichtig zijn met je foto's
Nee, ik heb de opname nog niet...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:38 schreef SunChaser het volgende:
Is de I-podversie er al?
Account doorverkocht.quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:55 schreef gr8w8 het volgende:
Hegjesduiken is okee, ole ole.
Uhuh. En beloofd er zodra er weer wat fotomateriaal van opduikt een topic te openen in C&H.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Ow.. je had het erover bij Fok!radio zeker.![]()
Ijsmeis-kloonquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Het is dat je niet met een meisje te maken hebt die hier iets van aantrekt anders had je al lang een jumper gehad met al dat gezanik.
Ik wil wel eens wat foto's maken. Ik heb al zoveel hegjes gespongen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:29 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Uhuh. En beloofd er zodra er weer wat fotomateriaal van opduikt een topic te openen in C&H.
Heb je een kopie'tjequote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:37 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Ijsmeis-kloon
Heb jij lekker pech schat, je foto's staan prachtig op mijn harddisk, wachtend tot iemand vraagt om een kopie'tje
Okquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:37 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Ijsmeis-kloon
Heb jij lekker pech schat, je foto's staan prachtig op mijn harddisk, wachtend tot iemand vraagt om een kopie'tje
Lees de policy nog eensquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:20 schreef P0rt0 het volgende:
ja hoorAangezien het op internet staat, mag ik je best de link geven.
Jij ontiegelijk stuk patser dat je daar bent!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:37 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Ijsmeis-kloon
humeauquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:03 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij ontiegelijk stuk patser dat je daar bent!!!
Mag ik je aanraken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |