Het is verschrikkelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:38 schreef HeyFreak het volgende:
Wat een non-humoristische puinzooi is dit zeg
Vond je? Die van 2 weken geleden??? was veruit het best, daar kon ik nog om lachenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond em nog best ok. De beste die ik tot nu toe heb gezien, kun je nagaan.
Volgende week de slechtste Lama
kun je je de rest voorstellen....quote:Laughing Matters was natuurlijk hilarisch. (Flashback: dat drie dagen lachen en pissen in je broek festival.) En omdat je nooit genoeg kunt laughen komt BNN nu met het tv-programma 'Laughing Matters'. De komende zes weken zie je de meest veelbelovende cabaretiers voorbij huppelen.
maarja sara heeft tieten en hij nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:19 schreef amokjeeh het volgende:
Hij is beter in grappen die hij van te voren bedenkt. (bij de Lama's was het vrijwel nooit iets. Een beetje de mannelijke Sara Kroos)
Is dit (het is nu dus 23.33 uur) nou Martijn Oosterhuis of Jim Speelmans?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Martijn Oosterhuis is nu bezig.
Ik vin hem ook enorm grappig.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Op dit moment (al een tijdje) Jim Speelmans te zien. Op NL2 dus.
En ik vind hem erg grappig
Je vind het niks, maak ik hieruit op?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:36 schreef tong80 het volgende:
Kunnen alle Stand-up Comedians ritueel worden geslacht ?
Grote bagger iddquote:Op maandag 2 januari 2006 23:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je vind het niks, maak ik hieruit op?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |