Ik had het wel geweten als ik daar in het publiek had gezeten. De tyfus, wat een irritant wijf.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:23 schreef SteveBallmer het volgende:
Spring er zo iemand uit het publiek die dat wijf met een ploertendoder afrost?
Dat zou wel lachen zijn.
Dat wel...
Mjah, als ze d'r bek maar houdt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:34 schreef LostFormat het volgende:
Ik zou d'r wel neuken overigens.
De irritatiegrens is bereikt...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:34 schreef LostFormat het volgende:
Ik zou d'r wel neuken overigens.
Ik heb het 10 min geprobeerd om aan te zien daarna ben ik maar door gezapt naar Paul de leeuw op ned 3 en binnen 2 min had ik meer gelachen dan om haar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Beezz het volgende:
Ik zapte, zag dit, en moet toch effe kwijt dat dit wel een hele genante vertoning was.
Dus je hebt er om gelachen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:45 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Ik heb het 10 min geprobeerd om aan te zien daarna ben ik maar door gezapt naar Paul de leeuw op ned 3 en binnen 2 min had ik meer gelachen dan om haar.
idd dr was geen kont aan en het publiek maar lachen (af en toe...)quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Beezz het volgende:
Ik zapte, zag dit, en moet toch effe kwijt dat dit wel een hele genante vertoning was.
Geen seconde eigenlijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |