Rent naar boven en zet hier alvast het raam open, Julius kom maar binnenvliegen hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:51 schreef renzell het volgende:
Hier mijn verbaasde kruimeltje met z'n lieve flapoortjes nog een keer. Als we niet uitkijken vliegt ie vandaag of morgen zo het raam uit.
Zodra ik ze van mijn laptop af kan krijgen zijn jullie de eerste.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:23 schreef jessie het volgende:
Bar en Mar en Anitra waar blijven de vakantie foto's
ik vond het ook al op een grasmaaier lijken jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:42 schreef danosa het volgende:
haha da's net een grasmaaier joh
Lekker hoor dat wate, hoe vond Maxim het?
Dat koppie van Julius is schitterend!
Noem jij dat maar gewoonquote:
quote:
Bar heeft die foto gemaakt, maar het is dus Djulian ten voeten uit!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:06 schreef Lois het volgende:
[..]![]()
Hier moest ik zo vreselijk om lachen, als iets boosheid uitdrukt is het deze foto wel. Geweldig!
nog nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:30 schreef Ladybos het volgende:
Maxim welkom terug vent ! Zo te zien heb je je prima vermaakt ! Myrthe heeft ook een loopauto, leuk is dat he ? Zit jij ook wel eens klem ?
Fantastische CD he? De kleintjes bij mij hier zijn ook altijd heel lief aan het meeluisteren en dansen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:48 schreef Belana het volgende:
Liam is heel blij met het nieuwe cd'tje van Nutricia waar gerda Havertong samen met kinderen op zoek is naar Berend Botje en intussen allerlei liedjes zingt.
Hij heeft dus echt wel 10 minuten stil zitten luisteren
[afbeelding]
aahquote:
ja, 3 ons geloof ik!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:00 schreef melonovy het volgende:
Wat is Liam gegroeid!
Dan gillen en krijsen en zelfs wijzen doet dan al kwaad aanzetten tis dat ze nog niet kan stampvoetenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:11 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Rottdog hoe herkenbaar! Dat kwade hoofd. Hier is het echt erg op het moment!
Dat heb ik nou met Junahquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:35 schreef Tan het volgende:
(ik schrok even hoe groot Liam al weer is!!!) Leuke foto's ook van de andere kindjes trouwens
Ja hoor, alles gaat nog steeds prima!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:18 schreef danosa het volgende:Junah, wat leuk om jouw weer eens te zien, alles goed Tan?
Agossie...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:28 schreef Luchtbel het volgende:
Ze wilde per se bij onbekende kindjes zitten op de kinderboerderij, na tien minuten hangen, optrekken enzovoorts heb ik d'r maar neergezet. De kindjes waren niet echt van d'r gecharmeerd en ze lieten Jolietje afwachtend op het bankje achter![]()
![]()
[afbeelding]
Valt toch wel meequote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:31 schreef Ireth het volgende:
Agossie...![]()
Je ziet haar echt beteuterd kijken....
![]()
Daarom heet het ook een kinderboerderijquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:46 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie komt niet voor de kippen en de geiten maar voor de andere kindjes!
Daarom zijn ze ook zo leuk. Te fout voor woorden! Dat mag met meisjes!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:46 schreef Luchtbel het volgende:
Die schoenen vind ik echt gruwelijk, maar ze zijn zo lief met glitterstift versierd door de oudste dochter van een vriendin
Schaam je niet! Ik heb precies dezelfde (sinds 2 dagen) en heb 'm ook om het kleurtje uitgekozen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:52 schreef Karin het volgende:
tnx Texelonia, het valt idd ook wel mee. Ik heb deze telefoon. gekozen vanwege het kleurtje
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:55 schreef dutchie het volgende:
O man, wat heb ik gelachen om die gefrustreerde aan zwaartekracht onderhevige kindjes in de eetstoel.
Valt toch wel mee?!quote:
ik blijf dat zo leuk vinden die foto's van doedels die helemaal afgeleefd wordt door je meiden. Geeft veel voldoening, dankbaarheidquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:24 schreef jessie het volgende:
Nog 1 spammetje en dan stop ik weer ff hoor.
Bo en Janneke rijden hond op doedels.
[afbeelding]
Ze gaan harder en harder
[afbeelding]
Kijk nou maar ff uit meiden!!!
[afbeelding]
Wie wij? Wij doen nooit wat![]()
![]()
[afbeelding]
dr haar is niet erg, ze blijft mooi!! je kunt beter zeggen "D'r ogen!!!" Wow....quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:59 schreef Lishe het volgende:
Luuke is een middagje bij haar 'grapjes'-opa geweest... D'r haar!!!![]()
om met je eigen woorden te spreken: anna IS ook nog heel klein.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:38 schreef Githa het volgende:
Anna, je lijkt weer helemaal klein zo ingepkat in de handdoek![]()
Kun je niet aan diegene van wie ze hem gekregen heeft waar ze hem hebben gekocht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:48 schreef Ireth het volgende:
Ik heb dus geen flauw idee waar die van is, ze heeft um namelijk gekregenDus het zal een probleem worden om er een zelfde bij te vinden en ik weet niet of ze het pikt als het een andere is..
Wouter is echt een enorme schatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:48 schreef jessie het volgende:
En Spuuglokje ik vind Wouter zo kjoet, echt zo'n lieverd lijkt me dat
3 is een heilig getal, Maria is toch ook wel een heilige naam...Ik zie het verband wel hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:34 schreef Sugar het volgende:
Waarom eik altijd drie, kun je je afvfragen![]()
![]()
Is dat kinderboerderij De Koppel? Zo ja, zijn ze nou al eens klaar met die verbouwing?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef Jambo het volgende:
Kleine Melvin-spam!
Ganzen kijken bij de kinderboerderij.
[afbeelding]
Is inderdaad De Koppel. En ze zijn nog steeds niet klaar met verbouwen. Maar je kan wel gewoon overal bij. En ze hebben hele lieve kleine biggetjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:37 schreef texelonia het volgende:
[..]
Is dat kinderboerderij De Koppel? Zo ja, zijn ze nou al eens klaar met die verbouwing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |