Dan gillen en krijsen en zelfs wijzen doet dan al kwaad aanzetten tis dat ze nog niet kan stampvoetenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:11 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Rottdog hoe herkenbaar! Dat kwade hoofd. Hier is het echt erg op het moment!
Dat heb ik nou met Junahquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:35 schreef Tan het volgende:
(ik schrok even hoe groot Liam al weer is!!!) Leuke foto's ook van de andere kindjes trouwens
Ja hoor, alles gaat nog steeds prima!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:18 schreef danosa het volgende:Junah, wat leuk om jouw weer eens te zien, alles goed Tan?
Agossie...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:28 schreef Luchtbel het volgende:
Ze wilde per se bij onbekende kindjes zitten op de kinderboerderij, na tien minuten hangen, optrekken enzovoorts heb ik d'r maar neergezet. De kindjes waren niet echt van d'r gecharmeerd en ze lieten Jolietje afwachtend op het bankje achter![]()
![]()
[afbeelding]
Valt toch wel meequote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:31 schreef Ireth het volgende:
Agossie...![]()
Je ziet haar echt beteuterd kijken....
![]()
Daarom heet het ook een kinderboerderijquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:46 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie komt niet voor de kippen en de geiten maar voor de andere kindjes!
Daarom zijn ze ook zo leuk. Te fout voor woorden! Dat mag met meisjes!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:46 schreef Luchtbel het volgende:
Die schoenen vind ik echt gruwelijk, maar ze zijn zo lief met glitterstift versierd door de oudste dochter van een vriendin
Schaam je niet! Ik heb precies dezelfde (sinds 2 dagen) en heb 'm ook om het kleurtje uitgekozen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:52 schreef Karin het volgende:
tnx Texelonia, het valt idd ook wel mee. Ik heb deze telefoon. gekozen vanwege het kleurtje
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:55 schreef dutchie het volgende:
O man, wat heb ik gelachen om die gefrustreerde aan zwaartekracht onderhevige kindjes in de eetstoel.
Valt toch wel mee?!quote:
ik blijf dat zo leuk vinden die foto's van doedels die helemaal afgeleefd wordt door je meiden. Geeft veel voldoening, dankbaarheidquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:24 schreef jessie het volgende:
Nog 1 spammetje en dan stop ik weer ff hoor.
Bo en Janneke rijden hond op doedels.
[afbeelding]
Ze gaan harder en harder
[afbeelding]
Kijk nou maar ff uit meiden!!!
[afbeelding]
Wie wij? Wij doen nooit wat![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |