Maud Adamsquote:
Adam Westquote:
Batmanquote:
Robinquote:Op maandag 25 juli 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Batmanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bartquote:
Bartina Koemanquote:Op maandag 25 juli 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bartom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Danny cruijffquote:
Johan Cruijffquote:Op maandag 25 juli 2005 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Danny cruijffom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jordi Cruijffquote:
Jort Kelderquote:Op maandag 25 juli 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jordi Cruijffom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Georgina Verbaanquote:
Pamela Andersonquote:Op maandag 25 juli 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Georgina Verbaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Phil Andersonquote:
Phil Bloomquote:Op maandag 25 juli 2005 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Phil Andersonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wim T. Schippersquote:
Waldo van Dungenquote:Op maandag 25 juli 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wim T. Schippersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wilhelmina Kuttjequote:
Gé Braadsleequote:Op maandag 25 juli 2005 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilhelmina Kuttjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Drs Evert van der Pikquote:
Barend"Pollens"Servetquote:Op maandag 25 juli 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drs Evert van der Pikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fred Hachéquote:
Boy Bensdorpquote:Op maandag 25 juli 2005 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fred Hachéom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Willy Dobbequote:
Willy Corsariquote:Op maandag 25 juli 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Willy Dobbeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Willie Albertiquote:
Willie Wortelquote:Op maandag 25 juli 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Willie Albertiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lampjequote:
Christopher Lambertquote:Op maandag 25 juli 2005 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lampjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Johnny Walkerquote:
Des Walkerquote:
Desi Boutersequote:Op maandag 25 juli 2005 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Des Walkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ronnie Brunswijkquote:
Ronnie Toberquote:Op maandag 25 juli 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ronnie Brunswijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ron Woodquote:
John Woodhousequote:Op maandag 25 juli 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ron Woodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Harrie Mootenquote:
Harry Vermeegenquote:Op maandag 25 juli 2005 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Harrie Mootenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jan Mulderquote:
Youri Mulderquote:Op maandag 25 juli 2005 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan Mulderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Youri Nikiforovquote:
Frans Halksemaquote:
Femke Halsemaquote:Op maandag 25 juli 2005 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frans Halksemaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Frans Halsquote:
Frans van Deursenquote:Op maandag 25 juli 2005 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frans Halsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Henry Sergé Valckquote:
Edwin de Vriesquote:Op maandag 25 juli 2005 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henry Sergé Valckom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Edwin Mosesquote:
Mariaquote:
Josefquote:Op maandag 25 juli 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mariaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kindeke Jezusquote:
Wiskequote:
Lambikquote:
Tante Leenquote:
Leen Huizerquote:Op maandag 25 juli 2005 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tante Leenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
John Buismanquote:
Gerard Coxquote:
David Gatesquote:
James Coburnquote:
Bruce Grobbelaarquote:
Grobbel fok-userquote:
Grobbekuiken ookquote:Op maandag 25 juli 2005 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Grobbel fok-userom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joop den Uilquote:
Ome Joopquote:
Andree van Esquote:
Udo Jurgensquote:
Jurgen Klinsmanquote:
Jamie Foxxquote:
Jantje Vosquote:
Boy Bensdorpquote:
Boy Edgarquote:Op maandag 25 juli 2005 23:53 schreef pos het volgende:
[..]
Boy Bensdorpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot morgen Diaanquote:Op maandag 25 juli 2005 23:58 schreef Diaan73 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik gaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.tot morgen!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ben er stiekemnog eventjes...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tot morgen Diaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hans Bouwens zijn echte naamquote:
Mies Bouwmanquote:
Jens Jeremiesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mies Bouwman
goedemorgen mr_anoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die ken ik niet...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jens Jeremiesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goedemorgen Diaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Irritante Duitse voetballer met lelijke rotkop en fout matjequote:
mis ik dus niets aan...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Irritante Duitse voetballer met lelijke rotkop en fout matje
Jan Paparazzi
Barbabennoquote:
Barbara Bel Geddesquote:
Barbara Barendquote:
Barbara Bachquote:
Richard Starkeyquote:
Richard Dreyfussquote:
Julie Dreyfusquote:
Julie Covingtonquote:
Julie Cruisequote:
Julien Clercquote:
Danny Le Clerc xtcchemist, vermoordquote:
José Luis Clercquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Danny Le Clerc xtcchemist, vermoord
José 'Ik eis respect en waardering' Mourinho voetbalcoach en ex-talkshowhostquote:
José Felicianoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
José 'Ik eis respect en waardering' Mourinho voetbalcoach en ex-talkshowhost
José 'grote zweetplekken onder mijn armen' Camachoquote:
José Ferrerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
José 'grote zweetplekken onder mijn armen' Camacho
Miguel Ferrer acteur en de neef van George Clooneyquote:
Juan Carlos Ferreroquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Miguel Ferrer acteur en de neef van George Clooney
Carlos Bernard Tony Almeida in 24quote:
Carlos Moyaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Carlos Bernard Tony Almeida in 24
Allison Moyetquote:
Allison Mackenziequote:
Alyson Hannigan willow uit Buffyquote:
Hannibal Lecterquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alyson Hannigan willow uit Buffy
John 'Hannibal' Smithquote:
Will Smithquote:
Henk-Jan Smitsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Carola Smit
Giel Beelen daar was ze vanmorgen op bezoek...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jerney Kaagman
Chiel van Praagquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Giel Beelen daar was ze vanmorgen op bezoek...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Marga van Arnhemquote:
De Rode Baronquote:
Mick 'Crocodile' Dundeequote:
Steve Cootequote:
Kim van Kootenquote:
Kim Raver uit Third Watchquote:
Kim Novakquote:
Heather Grahamquote:
Tot zo Diaanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:01 schreef Diaan73 het volgende:
doei doeiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.tot zo.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heather Locklearquote:
Tommy Leequote:
Bruce Leequote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:30 schreef pos het volgende:
[..]
Tommy Leeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bruce Waynequote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:51 schreef Diaan73 het volgende:
Bruce Willis
Bruce Springsteen.quote:
Bruce Hornsbyquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruce Springsteen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tom Hornquote:
Benjamin Horne (twinpeaks)quote:
Ben VereenAll that jazzquote:
Ben Johnsonquote:
Michael Johnsonquote:
Michael Jordanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Michael Johnsonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Michael Klimquote:
Michael Palinquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Michael Klimom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
John Cleesequote:
Terry Gilliamquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
John Cleeseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Graham Chapmanquote:
Eric Idlequote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Graham Chapmanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eric Robertsquote:
Robert de Niroquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eric Robertsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Robert Longquote:
Shelley Duvalquote:
Shelley Wintersquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shelley Duvalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aron Winterquote:
Henk Arronquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aron Winterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Henk Aaronquote:
Hank Aaronquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henk Aaronom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aaron Eckhartquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:28 schreef pos het volgende:
[..]
Hank Aaronom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aaron Spellingquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:28 schreef pos het volgende:
[..]
Hank Aaronom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tscheu la Lingquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Aaron Spelling
Hoi Lotom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pernille La Lauquote:
Thé Lauquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pernille La Lauom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rick de Leeuwquote:
Rick Engelkesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rick de Leeuwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rick van der Ploegquote:
Mick Jaggerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rick van der Ploegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jade Jaggerquote:
Haye Tomassenquote:
Jon Dahl Tomassonquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haye Tomassenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roald Dahlquote:
Guy de Maupassantquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roald Dahlom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Buddy Guyquote:
Guy Forgetquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buddy Guyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Guy Drutquote:
Guy Rouxquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Guy Drutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Frank Verlaatquote:
Frank Vercauterenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frank Verlaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Frank Stapletonquote:
Frank kramerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frank Stapletonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dustin Hoffmanquote:
Jacobus van 't Hoffquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dustin Hoffmanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alfred Jodocus Kwakquote:
Alfred Hitchcockquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alfred Jodocus Kwakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
James Stewardquote:
James Brownquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
James Stewardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inge de Bruinquote:
Marleen Veldhuisquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inge de Bruinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pieter van den Hoogenbandquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inge de Bruinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leo Vissewrquote:
Leo Blokhuisquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leo Vissewrom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leo Vogelzangquote:
Paul Wittemanquote:
Loretta schrijverquote:
Wayne Raineyquote:
Wayne Wadequote:
Virginia Wadequote:Op woensdag 27 juli 2005 16:33 schreef pos het volgende:
[..]
Wayne Wadeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Virginia Andrewsquote:
Virginia Mayoquote:
Virginie Ledoyenquote:
Moeder Theresa, Maagd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Virginie Ledoyenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maria van Nazareth volgens de overleveringen ook maagd toen ze zwanger wasquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeder Theresa, Maagd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maria Schneiderquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maria van Nazareth volgens de overleveringen ook maagd toen ze zwanger was
Marlon Brandoquote:
Brandon Leequote:Op woensdag 27 juli 2005 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Marlon Brandoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Farah Fawcett Majorsquote:
Major Tomquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Farah Fawcett Majorsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
David Ginolaquote:
David Cassidyquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
David Ginolaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
David Beckhamquote:
Gert Balsquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:27 schreef tong80 het volgende:
Dino Zoffom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gert Verhulstquote:
Met elke post kom ik dichter bij je leeftijdquote:
Eric Hulzeboomquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met elke post kom ik dichter bij je leeftijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat mag nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:41 schreef pos het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hij is mij voorgezegd hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tis toch geen google-enquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eric Hulzeboomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Erik Breukinkquote:
Michael Rasmussenquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erik Breukinkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Michael Stichquote:
En dan natuurlijk Michael Stipequote:Op woensdag 27 juli 2005 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Michael Stichom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Michael Palinquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dan natuurlijk Michael Stipeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Michael Schumacherquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Michael Palinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trusten met Ralph Schumacherquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Michael Schumacher
en tijd om te gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ralf Inbarquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten met Ralph Schumacherom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sonja Barendquote:
Sonia Bragaquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sonja Barendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hugh Hefnerquote:
Larry Flyntquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hugh Hefnerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Larry Birdquote:
Larry Hagmanquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Larry Birdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sammy Haggertquote:
Sam Peckinpahquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sammy Haggertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog even snel Robert Redford.quote:
Red Adairquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog even snel Robert Redford.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Red Butlerquote:
Helen Reddyquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Red Butlerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helen Schneiderquote:
Helena Christensenquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helen Schneiderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heleen van Rooyen.quote:
Heleen Kamperveenquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heleen van Rooyen.
Trusten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hanneke Groentemanquote:
Hanneke Kappenquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hanneke Groentemanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop