Jens Jeremiesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mies Bouwman
goedemorgen mr_anoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die ken ik niet...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jens Jeremiesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goedemorgen Diaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Irritante Duitse voetballer met lelijke rotkop en fout matjequote:
mis ik dus niets aan...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Irritante Duitse voetballer met lelijke rotkop en fout matje
Jan Paparazzi
Barbabennoquote:
Barbara Bel Geddesquote:
Barbara Barendquote:
Barbara Bachquote:
Richard Starkeyquote:
Richard Dreyfussquote:
Julie Dreyfusquote:
Julie Covingtonquote:
Julie Cruisequote:
Julien Clercquote:
Danny Le Clerc xtcchemist, vermoordquote:
José Luis Clercquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Danny Le Clerc xtcchemist, vermoord
José 'Ik eis respect en waardering' Mourinho voetbalcoach en ex-talkshowhostquote:
José Felicianoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
José 'Ik eis respect en waardering' Mourinho voetbalcoach en ex-talkshowhost
José 'grote zweetplekken onder mijn armen' Camachoquote:
José Ferrerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
José 'grote zweetplekken onder mijn armen' Camacho
Miguel Ferrer acteur en de neef van George Clooneyquote:
Juan Carlos Ferreroquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Miguel Ferrer acteur en de neef van George Clooney
Carlos Bernard Tony Almeida in 24quote:
Carlos Moyaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Carlos Bernard Tony Almeida in 24
Allison Moyetquote:
Allison Mackenziequote:
Alyson Hannigan willow uit Buffyquote:
Hannibal Lecterquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alyson Hannigan willow uit Buffy
John 'Hannibal' Smithquote:
Will Smithquote:
Henk-Jan Smitsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Carola Smit
Giel Beelen daar was ze vanmorgen op bezoek...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jerney Kaagman
Chiel van Praagquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Giel Beelen daar was ze vanmorgen op bezoek...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Marga van Arnhemquote:
De Rode Baronquote:
Mick 'Crocodile' Dundeequote:
Steve Cootequote:
Kim van Kootenquote:
Kim Raver uit Third Watchquote:
Kim Novakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop