Ralf Inbarquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten met Ralph Schumacherom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sonja Barendquote:
Sonia Bragaquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sonja Barendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hugh Hefnerquote:
Larry Flyntquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hugh Hefnerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Larry Birdquote:
Larry Hagmanquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Larry Birdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sammy Haggertquote:
Sam Peckinpahquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sammy Haggertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog even snel Robert Redford.quote:
Red Adairquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog even snel Robert Redford.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Red Butlerquote:
Helen Reddyquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Red Butlerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helen Schneiderquote:
Helena Christensenquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helen Schneiderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heleen van Rooyen.quote:
Heleen Kamperveenquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heleen van Rooyen.
Trusten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hanneke Groentemanquote:
Hanneke Kappenquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hanneke Groentemanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop