*check!*quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:26 schreef Vitalogy het volgende:
De enige pot van de baas waar ik regelmatig wat inleg is zijn wc-pot.
Hij opende dit topic om 18.34... Lijkt me niet dat hij toen aan het werk was...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:08 schreef Solitarias het volgende:
Weer typische BHFH-op-werk post!
Dat bedoel ik ook niet, meer "weer zo'n raar BHFH topic over zijn baas+werkomgeving"quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:49 schreef whoops het volgende:
[..]
Hij opende dit topic om 18.34... Lijkt me niet dat hij toen aan het werk was...
Jij gelooft BHFH dus? mwahahaquote:Op maandag 25 juli 2005 18:57 schreef amr_diab het volgende:
80 euro per maand ze kunnen de t*fus krijgen!
Dan zou ik het (anoniem) hoger opzoeken in de bond, ook als niet lid. Ik vind het vreemd dat een werkgegever bondsvertegenwoordiger kan zijn, zelfs in Belgie. Als de bond niet door en door corrupt is, dan moeten zij hier iets aan deze diefstal doen. Verder zou ik tegenover deze werkgever niet loyaal zijn (naai deze oplichter op elke mogelijke manier).quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de baas is ook de bondsvertegenwoordiger in het bedrijf, dus daar houdt het ook op. Verder ben ik niet lid van Belgische bonden.
In belgie zijn ze daar wat makkelijker inquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:37 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dan zou ik het (anoniem) hoger opzoeken in de bond, ook als niet lid. Ik vind het vreemd dat een werkgegever bondsvertegenwoordiger kan zijn, zelfs in Belgie. Als de bond niet door en door corrupt is, dan moeten zij hier iets aan deze diefstal doen. Verder zou ik tegenover deze werkgever niet loyaal zijn (naai deze oplichter op elke mogelijke manier).
Ik denk dat ie stiekum wel op dit soort rare dingen geilt. Want volgens mij is de TS de enige die al dit soort 'dingen' heeft bij 1 en dezelfde werkgever.quote:Op woensdag 27 juli 2005 05:53 schreef StefanP het volgende:
80 euro pm dokken, zijn muurtjes metselen, wat moest je verder nog meer doen? Leer eens nee zeggen man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |