quote:Willy Wonka: Everything here is eatable. I'm eatable, but that my children is called cannibalism and it is frowned upon in most societies.
Ja, dat was leukquote:
Staat dat niet gewoon op de site van Pathe?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:32 schreef _Boo_ het volgende:
Draait ie ook ergens savonds, omgeving Rotterdam/Den Haag
Bij Pathe draait ie niet s'avonds.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Staat dat niet gewoon op de site van Pathe?
Mijn godin!!quote:Op maandag 25 juli 2005 18:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Staat dat niet gewoon op de site van Pathe?
Oh.. Hij draait best weinig he? In Amsterdam ook alleen 's middags eigenlijk.quote:
quote:
in IMAX zelfs alleen in het Nederlandsquote:Op maandag 25 juli 2005 18:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh.. Hij draait best weinig he? In Amsterdam ook alleen 's middags eigenlijk.
Ja avatar is minder.quote:
Jaquote:Op maandag 25 juli 2005 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
in IMAX zelfs alleen in het Nederlands
*werkt sinds vandaag bij Pathé*quote:Op maandag 25 juli 2005 18:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Wij hadden gereserveerd voor de ENGELSE versie in Tuschinsky, maar toen we daar aankwamen draaiden ze alleen de Nederlandse en moesten we 2 uur wachten én naar een andere bioscoop
Ik vond mn avatar juist zo tof..quote:Op maandag 25 juli 2005 18:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja avatar is minder.
Maar je naam maakt het goed ja.
En nu je charlie ooknog goed vind.
Nou kaart dat eens aan dan, dat reserveringssysteem werkt voor geen meterquote:Op maandag 25 juli 2005 18:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*werkt sinds vandaag bij Pathé*![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond mn avatar juist zo tof..
Charlie is geweldig
Johnny Depp in het algemeen natuurlijk al
Ik heb m vrijdag gezien in Delfia (Delft dus). Voorstelling begon om 19.30 uur. Vanaf donderdag draait ie in Apollo ook in Delft en ook om 22.00 uur.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:32 schreef _Boo_ het volgende:
In ieder geval in Pathe de Kuip, 's avonds en de engelse, ondertitelde versie.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:32 schreef _Boo_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Niet wellicht, welzekersquote:Op maandag 25 juli 2005 21:51 schreef iamredleader het volgende:
Erg geestige film, vooral het acteerwerk van Johnny Depp was superb, hij zou nog wel eens wat prijzen in de wacht kunnen slepen... Aanradertje, wellicht een koper op DVD?
Bij de wat van Violet? Oh, d'r teloorgang!quote:Op maandag 25 juli 2005 20:59 schreef dwerg het volgende:
De P. Diddy-achtige aankleding van de Oompa Loompa's bij de downfall van Violet Beauregarde vond ik ook goed gevonden, met bijpassend rapnummer.
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:34 schreef Smots het volgende:
Dit vond ik het mooiste:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my party and I'll cry if I want to.
De Oempaloempas zijn trouwens maar door een acteur gespeeld, die de bewegingen honderden keren moest herhalen. Indrukwekkend toch. Na ja daarvoor is hij ook beter betaald worden. Dit soort dingen leer je over films met een vriend die er gek op is.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:59 schreef dwerg het volgende:
De P. Diddy-achtige aankleding van de Oompa Loompa's bij de downfall van Violet Beauregarde vond ik ook goed gevonden, met bijpassend rapnummer.
Ja, of je kijkt op imdb.: Deep Roy played every Oompa-Loompa himself, repeating the same movements several hundred times. While these were then put together digitally, each Oompa-Loompa represents a separate performance by Roy. In recognition of this, Roy's salary was raised to $1,000,000.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:08 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
De Oempaloempas zijn trouwens maar door een acteur gespeeld, die de bewegingen honderden keren moest herhalen. Indrukwekkend toch. Na ja daarvoor is hij ook beter betaald worden. Dit soort dingen leer je over films met een vriend die er gek op is.
hoe zien de nieuwe eruit dan ?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:04 schreef DaCybrSrfr het volgende:
* DaCybrSrfr vind de oude oompa loompa's leuker.
[afbeelding]
Uit de OPquote:
Ik las achterwerk.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:51 schreef iamredleader het volgende:
Erg geestige film, vooral het acteerwerk van Johnny Depp was superb, hij zou nog wel eens wat prijzen in de wacht kunnen slepen... Aanradertje, wellicht een koper op DVD?
Edward laatst nog gezien op tv?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:11 schreef Veive het volgende:
Ik ga m zeker bekijken, want Tim Burton heerst!
inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wij willen dit weekend gaan, draait wel alleen 'S middags deze film, alleen even goed informeren of ie wel in het Engels is.
Zien er interessant uit, wel heel erg hippie vindt ik. De nieuwe oempa loempas zien er veel kunstmatiger uit met hun heel vel gekleurde pakken uit dat glanzende materiaal.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:04 schreef DaCybrSrfr het volgende:
* DaCybrSrfr vind de oude oompa loompa's leuker.
[afbeelding]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=19250&item=5989811659&rd=1quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:00 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind hem echt geweldig!
Van het begin tot het eind genoten! En ik wil ook zo'n TV-Room bril![]()
Vrijwel iedere film waarin Depp speelt is wel interessant, met name Sleepy Hollow, Ninth Gate, What's eating Gilbert Grape, Chocolat, Fear and Loathing in Las Vegas, Pirates of the Caribbean, Ed Wood.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:02 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Zien er interessant uit, wel heel erg hippie vindt ik. De nieuwe oempa loempas zien er veel kunstmatiger uit met hun heel vel gekleurde pakken uit dat glanzende materiaal.
Heb nog een heleboel Jonny Depp films niet gezien. Dat wordt wel tijd denk ik. Bijvoorbeeld Edward scissorhands wil ik nog zien. Welke andere zijn nog aanraders?
Benny & Joon.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:19 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb er What's eating Gilbert Grape, Chocolat en Pirates of the Caribbean gezien. Die anderen die Kamagurka noemde heb ik nog niet gezien. Dus heb er maar de helft van de opgesomde films gezien.
De Film Benny en Joon- vertaling uit het engels, duits- heb ik wel ook gezien. Ben er grote fan van die film. Vond hem echt geweldig.
ga je die dan in je vakantie dragen? Apart maar wel grappig. Bij ons op school zijn vroeger goggles van chemsitry verdwenen, omdat mensen die zo gaaf vonde, dat ze hem gewoon meenamen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gaaf he![]()
Lukt nog net voor de vakantie![]()
Nee johquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:54 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
ga je die dan in je vakantie dragen? Apart maar wel grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik eerder van de Oompa Loompa'squote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik zou als kind nachtmerries hebben gekregen van die eekhoorntjes...
Neeee die lieve liedjes!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ik eerder van de Oompa Loompa's
Ja maar Deep Roy kan flink creepy kijken vind k hahaquote:
oeeehhhh yeah crazy dutch punkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja maar Deep Roy kan flink creepy kijken vind k haha
Morgen maar eens de soundtrack bemachtigen in een CD Winkel
Ik ben er anders om 21.40 geweest zondag, ik zou zeggen dat dat wel 's avonds is.quote:
Dat was pas vanaf donderdag...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ben er anders om 21.40 geweest zondag, ik zou zeggen dat dat wel 's avonds is.
Zat die in de film of in het publiek?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef Krizzol het volgende:
ik ben vandaag naar de filmg geweest, vond hem heel leuk
irriteerde me alleen aan die vrouw die je overal bovenuit hoorde lachen
Ik denk in het publiekquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zat die in de film of in het publiek?
Ah, zo'n vriendin heb ik ook. Die lacht niet alleen snel, maar voornamelijk hard en dan stopt het ook niet meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk in het publiek
Er zijn ook wel eens mensen in de bios, die zich irriteren aan mijn gelach, ik lach namelijk nog al snel![]()
Ik heb wel eens dat ik moet lachen om me eigen lach, waardoor ik door blijf lachenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ah, zo'n vriendin heb ik ook. Die lacht niet alleen snel, maar voornamelijk hard en dan stopt het ook niet meer.
En over een paar maandjes alweer zijn volgende film in de biosquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:46 schreef Timo20 het volgende:
zojuist was op MTV making the movie van de film. Erg leuk, en wat is Tim Burton toch een cool figuur![]()
Of je gaat gewoon even naar je plaatselijke bios...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:25 schreef Ebayzo.nl het volgende:
GEweldige film! Jammer dat ik alleen nog een brakke camrip heb gezienMaar al wel gezien dat mr. Depp weer een geweldige rol speelt net als in Pirates of the C. !! Aanradertje dus...
Ow eindelijk, ik vond het al een tegenvaller dat de film alleen in het Nederlands draaide in de Imax.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Charlie and the Chocolate Factory draait nu ook [eindelijk] in het Engels in Pathé Arena IMAX:
Elke dag om 18.30![]()
Ga zeker nog een keertje heen!
Dat had ik ook, vooral bij het begin, dat sneeuw en zo, die knusse huisjes, meer een kerst filmquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:00 schreef yvonne het volgende:
Gisteren gezien.
Ik ben altijd een beetje huiverig voor remakes, zeker als het origineel al "af" was, maar deze film is niet echt een remake te noemen.
Ze zijn ook niet echt met elkaar te vergelijken en zie ze liever als 2 aparte films.
Ik heb me iig kostelijk geamuseerd, had alleen na afloop een beetje familiekerstdagfilm gevoel over me.
Nou ja, met dit weer is dat ook niet verwonderlijk.
dan heb je dus een andere fabriek gezien dan de meeste hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
Daarbij mistte de rondvaart zo goed als iedere Burtoneske invloed. De chocolade rivier was typisch Burton en de buitenkant van de fabriek, maar verder was er aan Wonka's paradijs niet veel Burton-achtigs. Het was allemaal behoorlijk steriel. Charlie's huis was dan weer wel in de typische Burton-stijl zowel van binnen als buiten.
Burton heeft een typische stijl.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan heb je dus een andere fabriek gezien dan de meeste hier
wat was er dan niet "Burtonesk" aan de rest van de fabriek? IMHO was ie kleurrijk en vrolijk zoals in veel Burton films, kijk maar Edward Scissorhands.
Je eigen mening is ok, maar op dit punt sla je de plank mis
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als er hier iemand de plank misslaat dan ben jij het wel...
Vrolijk en kleurrijk...![]()
heb je uberhaupt wel iets van Tim Burton gezien op twee films na?
Behalve dat het ronduit schandelijk is dat je ed wood niet hebt gezien ben ik het wel met je eensquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Behalve Beetle juice en Ed Wood heb ik alles gezien van Burton, dus ten eerste moet je niet zo dom praten
Ten tweede: ik vond behalve alles binnen in die fabriek er kleurrijk uit zien. Heb je die "rondvaartboot" gemist? heb je die kamer waar de eekhoorns in zitten niet gezien?? en zo kan ik nog wel doorgaan.
Nee, ik vond de hele film er gewoon Burton-like uitzien![]()
Ben ik met je eensquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Behalve dat het ronduit schandelijk is dat je ed wood niet hebt gezien
Charlie and the Chocolate Factory 1971quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens![]()
![]()
![]()
Daarbij snap ik (bedenk ik me overigens net pas) niet dat Kugari-Ken de Burton versie vergelijkt met de 1971 versie. Volgens Burton zelf moet je die vergelijking niet eens trekken, dus waarom doe je dit dan toch??
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Charlie and the Chocolate Factory 1971 Willy Wonka & the Chocolate Factory (1971)
Charlie and the Chocolate Factory 2005
allebei gebaseerd op het gelijknamige boek van Roald Dahl.
ja duh, zo kun je wel bezig blijven hequote:Op maandag 15 augustus 2005 12:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Charlie and the Chocolate Factory 1971
hehequote:
Dat heb ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:46 schreef Mister_Slide het volgende:
Ja, dat Willy Wonka liedje heb ik ook regelmatig in m'n hoofd
Alleen kom ik niet verder dan ''willy wonka, willy wonka'. Wat zich dan ook eindeloos blijft herhalen in m'n hoofd
Ik heb zitten genieten van de film uit 1971, ik heb zitten genieten van de film uit 2005 en ik heb zitten genieten van het boek. En ze zijn allemaal net even wat anders, maar dat maakt toch helemaal niet uit?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Charlie and the Chocolate Factory 1971
AMEN TO THAT!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je moet gewoon dingen niet altijd willen vergelijken.
Zingen we allemaal even mee?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Willie Wonka, Willie Wonka
Wie zei ook alweer dat de liedjes niet bleven hangen?
Idem.quote:
Tijn, dat is wel een enorme open deur. En ja, ik heb het boek gelezen maar dat is wel veel te lang geleden om er nog wat zinnigs over te zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:54 schreef Tijn het volgende:
Beter dan het boek bedoel je, IR?
25 novemberquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:30 schreef Biancavia het volgende:
Is al bekend wanneer hij op dvd uitkomt?![]()
Is dit je eerste review?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Daarnet gezien, en ik vond m nog leuker dan gedacht. Ook leuker dan het origineel, en het is mooi om te zien hoe Wonka echt totaal geen band heeft met de 'echte' wereld en ontzettend vreemd overkomt. Beter dan in het origineel, vind ik.
Ja, dwerg. Ik geef hem vier sterren want hij was ontzettend Wow.quote:
De eerste verfilming van het verhaal kijken, heb je opeens heel wat andere (irritante) liedjes in je hoofd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:06 schreef dutch-mamma het volgende:
Weet iemand hoe ik dat deuntje uit mijn kop kan krijgen?![]()
Die heb ik op video, en geloof me, dat liedje galmt óók door mijn hoofd... :Squote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De eerste verfilming van het verhaal kijken, heb je opeens heel wat andere (irritante) liedjes in je hoofd.
"...the candy-man can..."
"...oompa-loompa loompadeedoo..."
Dat liedje zit al in mijn hoofd sinds de eerste trailer, die vond ik erg aanstekelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:50 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Zingen we allemaal even mee?
Willy Wonka, Willy Wonka, the amazing chocolateer. Willy Wonka, Willy Wonka, everybody give a cheer. He's modest, clever, and so smart he barely can restrain it. With so much generosity there was nowhere to contain it!
Willy Wonka, Willy Wonka, he's the one that you're about to meet, Willy Wonka, Willy Wonka, he's the genius who just can't be beat. A magician and the chocolate wiz, the best darn guy who ever lived, WILLY WONKA HERE HE IIIIIIISSSSS!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |