Leer het eerst goed spellen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wussy
Ik ben voodoo aan 't leren. Kga niet voor niets naar New Orleans
zo ongeveer wel ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
nog 49
had ik al gezegd dat Roze Maandag kut was?
Ik ben westers, mag ik het dan gewoon op de westerse wijze schrijven?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leer het eerst goed spellen dan?(vodoun)
Mogen, mogen... nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben westers, mag ik het dan gewoon op de westerse wijze schrijven?
Of ik nu Vodou, voudou of voudoun schrijf (wat allemaal kan overigens) voodoo is toch wel wat de meeste mensen kennen
Ik had het wel naar me zinquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
nog 49
had ik al gezegd dat Roze Maandag kut was?
leuk voor jouquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:38 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik had het wel naar me zin. 't was wel laat geworden
Nee ok, dan is 't goed, anders had ik ff een heel leger Ogou's op je af moeten sturenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mogen, mogen... nou vooruit, omdat jij het bent![]()
Ahhhhquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn tante kon vroeger nooit goed konijntje zeggen.. ze zei altijd nokijntje..
Elsbeth zeg mij na.. "koooooo-NIJNTJE"
"noooooooo-KIJNTJE"![]()
...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:07 schreef Andyvie het volgende:
Leuke foto's, Kugari. Jij bent echt veranderd met de laatste keer dat ik je gezien heb
My thoughts exactly. Ik denk dat ie die photoshop dude van je bedoeldequote:
Hij lijkt nu op een kanarie?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:07 schreef Andyvie het volgende:
Leuke foto's, Kugari. Jij bent echt veranderd met de laatste keer dat ik je gezien heb
You poor precious princess.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Correct
Jou niet in ieder geval... ergens vind ik het idee pervers, ziekelijk, om ook maar in de buurt te komen van iemand die zo mismaakt en ranzig is als jij. Waarlijk, er is niets natuurlijk aan jouw hoofd, daar heeft de duivel een hand in gehad, of Picasso. Hoe het ook zijn mogen, degene die er verantwoordelijk voor is mag met recht een sadist genoemd worden.quote:
Leuk stukje.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Jou niet in ieder geval... ergens vind ik het idee pervers, ziekelijk, om ook maar in de buurt te komen van iemand die zo mismaakt en ranzig is als jij. Waarlijk, er is niets natuurlijk aan jouw hoofd, daar heeft de duivel een hand in gehad, of Picasso. Hoe het ook zijn mogen, degene die er verantwoordelijk voor is mag met recht een sadist genoemd worden.
Je hebt dus toch prestatiedrang.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
het topic moet toch vol
ik ween, ik ween, je spitste tong is mijn meesterquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Helaas niet orgineel, wat ook valt te zeggen over de schepper van het stukje.
De straat was derrie, maar de menigte was net zo groot als anders en het heeft gewoon niet geregend tussen mijn aankomst en vertrek in Tilburg! Ik vond het wel gezellig. Niet groots, niet geweldig, maar wel gezellig.quote:
Piekendisco.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Piekendisco?
ik vermoed iets studentikoosquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |