Jou niet in ieder geval... ergens vind ik het idee pervers, ziekelijk, om ook maar in de buurt te komen van iemand die zo mismaakt en ranzig is als jij. Waarlijk, er is niets natuurlijk aan jouw hoofd, daar heeft de duivel een hand in gehad, of Picasso. Hoe het ook zijn mogen, degene die er verantwoordelijk voor is mag met recht een sadist genoemd worden.quote:
Leuk stukje.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Jou niet in ieder geval... ergens vind ik het idee pervers, ziekelijk, om ook maar in de buurt te komen van iemand die zo mismaakt en ranzig is als jij. Waarlijk, er is niets natuurlijk aan jouw hoofd, daar heeft de duivel een hand in gehad, of Picasso. Hoe het ook zijn mogen, degene die er verantwoordelijk voor is mag met recht een sadist genoemd worden.
Je hebt dus toch prestatiedrang.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
het topic moet toch vol
ik ween, ik ween, je spitste tong is mijn meesterquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Helaas niet orgineel, wat ook valt te zeggen over de schepper van het stukje.
De straat was derrie, maar de menigte was net zo groot als anders en het heeft gewoon niet geregend tussen mijn aankomst en vertrek in Tilburg! Ik vond het wel gezellig. Niet groots, niet geweldig, maar wel gezellig.quote:
Piekendisco.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Piekendisco?
ik vermoed iets studentikoosquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |