'k Voel me dan nogal 'anders' vaak. Ook in de meeste homotenten waar ik geweest ben. Het voelt alsof ik er niet tussen pas, alsof men er 'anders' is dan ik. Anders gekleed, anders qua gedrag, maniertjes, zelfs motoriek vaak.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Waarom precies niet?
Ikzelf zou me daar niet op m'n plek voelen vanwege de hoeveelheid mensen, maar wat is jouw reden precies?
Grappig. Je verwoordt precies hetzelfde gevoel als ik heb, alleen zeg jij "ik voel me niet prettig als ik me anders voel in een groep", en ik ben zo egocentrisch om te zeggen "ik voel me niet prettig in een groep met allemaal mensen die anders zijn"quote:Op maandag 25 juli 2005 21:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Voel me dan nogal 'anders' vaak. Ook in de meeste homotenten waar ik geweest ben. Het voelt alsof ik er niet tussen pas, alsof men er 'anders' is dan ik. Anders gekleed, anders qua gedrag, maniertjes, zelfs motoriek vaak.
Wat dat betreft zit ik liever in een gewoon café..
quote:Op maandag 25 juli 2005 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
Bovendien is een goed gesprek niet altijd het doel van het uitgaan.
hum, ik mag altijd graag even goed aan de bar zitten, onder het genot van een wijntje of biertje te pokeren, poolen en onderwijl een goed gesprek te hebben. Of aan een grote kroegtafel met een stel vrienden. Nu ja, en dan wordt men aldus lichtzinnig, en dan e.v.t. verkassen naar een danstent.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
Bovendien is een goed gesprek niet altijd het doel van het uitgaan.
Echt niet!quote:Op maandag 25 juli 2005 21:24 schreef beaverhausen het volgende:
Vooral die roze zijn haske Eng, bladgroente..
En op welk moment kwam je daar achter?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb dus sinds een paar dagen een vrouw in m'n msn-lijst....
*mee eens ben*quote:Op maandag 25 juli 2005 21:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Voel me dan nogal 'anders' vaak. Ook in de meeste homotenten waar ik geweest ben. Het voelt alsof ik er niet tussen pas, alsof men er 'anders' is dan ik. Anders gekleed, anders qua gedrag, maniertjes, zelfs motoriek vaak.
Ik heb er meerderen in mijn MSNquote:Op maandag 25 juli 2005 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb dus sinds een paar dagen een vrouw in m'n msn-lijst....
quote:Op maandag 25 juli 2005 21:37 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ben ook net terug.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm ik ben waarschijnlijk eerste die terug is?
Heel gezelligen weer een aantal mensen gezien en bijgeinformeerd
, alleen het weer was zwaaaaaaaaaaaaar klote
, maar goed toch nog fun gehad.
SpotThePeepz-list:
Creno
Ryan_r
XMN8R
Waxxer
Remix
Vlarp
Wonderer met maatje
Ang3l met zijn Pupje