nee eerder omaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:10 schreef Panthera1984 het volgende:
en wrb, voel je je al moeder?
Wat een lieffie... echt mooi om te volgen, deze soop
Ach wat zijn kuikentjes toch schattigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:12 schreef lady-wrb het volgende:
en nog eentje
[[url=http://img474.imageshack.us/img474/1538/2kleinepieperds9dt.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik ben één dag oud en helemaal niet nieuwsgierig hoor
[[url=http://img467.imageshack.us/img467/3530/kleinescharrelaar2jg.th.jpg]afbeelding][/URL]
jeetje, mijn carriere begint wel erg vroeg
ik ben nog niet eens droog achter mijn oren
[[url=http://img467.imageshack.us/img467/2113/natpieperdje5rd.th.jpg]afbeelding][/URL]
Een blondjequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:42 schreef lady-wrb het volgende:
dr is zonet een blondje uit het ei gekropen
(maar ik moet nu weg, dus even geen foto's)
ach zolang het geen dom blondje isquote:
Ik verslikte me toen ik het lasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:32 schreef inkie1010 het volgende:
Aaah dat blonde kuikentje!!!![]()
Ik moest ontzettend lachen om "de hependance"
![]()
we beginnen hier inderdaad een eigen taal te ontwikkelenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:32 schreef inkie1010 het volgende:
Aaah dat blonde kuikentje!!!![]()
Ik moest ontzettend lachen om "de hependance"
![]()
hij is niet wit hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:49 schreef Bluezz het volgende:
Die foto van die 2 moonende kuikens, dat bekkie van die 33 witte is zooo
Ik wil ook een kip![]()
Golferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!
wou je een kopietje ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:59 schreef Bluezz het volgende:
home video, ook op te sturen als the funniest zeker
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:35 schreef lady-wrb het volgende:
hier nog wat beeldmateriaal van de schattige donsjes![]()
![]()
http://rapidshare.de/files/6829724/MPG_0027.MPG.html
hier doettie het niet.... bij jullie misschien wel?
heeft iemand anders nog een link waar ik filmpjes kan uploaden?
edit: nu een andere site gebruikt om te uploaden
ik hoop dat hij het nu doet
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:02 schreef lady-wrb het volgende:
zoals het er om 7 uur uitzag, gaat het goed met het laatste kuiken.
ik heb hem een uurtje onder de lamp gehad en heb hem zien opleven van opgerold balletje natteveren via een op zijn rug luilakkend onder de lampliggend yuppie () tot een in beweging komend, langzaam in vorm trekkend jonkie.
hepie was ondertussen ook weer gekalmeerd en zat weer stil op dr nest, dus ik durfde hem weer terug te leggen.
zoals ik al zei, bij de laatste controle zag het er goed uit, hij lag lekker onder hepie, bijna droog en ik denk dat ik morgen word begroet door 7 (!) rondrennende kuikentjes
Gelukkigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:02 schreef lady-wrb het volgende:
zoals het er om 7 uur uitzag, gaat het goed met het laatste kuiken.
ik heb hem een uurtje onder de lamp gehad en heb hem zien opleven van opgerold balletje natteveren via een op zijn rug luilakkend onder de lampliggend yuppie () tot een in beweging komend, langzaam in vorm trekkend jonkie.
hepie was ondertussen ook weer gekalmeerd en zat weer stil op dr nest, dus ik durfde hem weer terug te leggen.
zoals ik al zei, bij de laatste controle zag het er goed uit, hij lag lekker onder hepie, bijna droog en ik denk dat ik morgen word begroet door 7 (!) rondrennende kuikentjes
ja hoor, sneeuwhepie en de 7 dwergen zijn dr klaar voorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:10 schreef Rewimo het volgende:
Dus je denkt wel dat ze morgenmiddag een fotosessie aankunnen?![]()
woon je bij de kinderboerderij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:28 schreef Natha- het volgende:
Heerlijk kijk- en leesvoer, de kippensoop. Ik woon vlakbij, in Wormerveer aan het park en hier lopen ook kippen en hanen voor mn deur. Soms lopen ze bij me naar binnen en laatst zaten er 2 op mn bank...Erg gezellig, maar die hanen soms...pfff, het zijn er wel 40!
Kan hoor, mail maar welke je wilt hebben. Originele resolutie is iets van 3000 pixelsquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:23 schreef inkie1010 het volgende:
Prachtige foto's Rewimo!!! En prachtige kuikentjes![]()
ik wil een kuikentjes wallpaper 1024x768![]()
wat wil je weten?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:09 schreef mrkanarie het volgende:
ff wat tips nodig voor mijn jr. kipje.
ik volg je topic zoals je vast wel gemerkt hebt. of het belangrijk is dat er een moederkip is? ik denk het niet eigenlijk. kippenkuikens zijn nestvlieders. al heel snel nadat ze uit het ei zijn gekropen kunnen ze al lopen en na een dag scharrelen ze zelf hun kostje bij elkaar. het belangrijkste is warmte, water en eten. voor kuikentjes zou je even moeten zoeken, bijvoorbeeld op het kippenforum.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:10 schreef peejdorie het volgende:
gaaf, heb het net allemaal even doorgelezen, en vind het echt fantastisch, die kippen
Ik ben ook bezig met het uitbroeden van mijn aanstaande kipje ( Kippenei uitbroeden? ). Denk je dat het belangrijk is dat er een moederkip aanwezig is, die het kuikentje een beetje uitlegt wat het correcte kippengedrag is e.d.?En het hebben van broertjes of zusjes?
Hoe kom ik aan een ander kuikentje van dezelfde leeftijd als die van mij eenmaal uit is gekomen..?
Hoop echt dat mijn eitje uit gaat komen
Ohja, Lady-wrb.. nog een vraagje; hoe zag het embryo er bij jou uit na ongeveer een week / anderhalve week (vooral dus de grootte van het emrbyo)? Waren jouw eieren ongeveer evengroot als dat je ze in de supermarkt koopt of toch wat kleiner?
hier is de vader (en de andere kippen ook) ook niet echt geïnteresseerd in het kuiken. Maarja, gelukkig heeft hij zn moeder nog.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:18 schreef lady-wrb het volgende:
de kuikens krijgen nu regelmatig bezoek van hun vaders. het boeit ze weinig en de vaders is het alleen te doen om hun eten
van de officiele moeders is alleen rosa geinteresseerd. ze komt regelmatig aanlopen als het grut in de zandbak zit en ze gaat uitgebreid staan kijken wat er allemaal gebeurd.
ze zijn nu al bijna een uur buiten en het is echt heerlijk weer.
ik durf ze nog niet alleen te laten (je weet maar nooit met die katten hier in de buurt), dus ik zit dit met mijn oren naar achteren gespitst te tikken, klaar om op te springen bij iedere vorm van alarm.
ze hebben vandaag voor het eerst gemalen komkommer geproefd.
in eerste instantie waren ze er niet voor te porren, maar toen hepie ervan ging eten, ging het hele zevental los.
ik ga ze zo weer in hun hok mikken want ik moet boven aan de gang en het betrekt hier ineens.
alle hokken zijn weer uitgemest dus er kan weer in geleefd en gelegd worden.
ik heb gister nog fotootjes gemaakt, die zal ik er later vandaag bij plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |