Het is geen foto van een televisie, maar een opname op band, vrijgegeven door de autoriteiten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 04:00 schreef zakjapannertje het volgende:
mja, zou het niet kunnen dat die spijlen zijn ingebrand op het scherm ofzo, net als steeds dezelfde logo op een bepaalde plaats door RTL4 een paar jaar problemen bij veel mensen problemen gaf omdat ze de TV als levend behang gebruikten
Ik zou zeggen dat hij van 'te' goede kwaliteit is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 03:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een opname van slechte kwaliteit.
Zie IRC.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 04:08 schreef zakjapannertje het volgende:
misschien dat de camera door de loopsnelheid die man op de achtergrond niet snel genoeg kon vastleggen, ik zeg maar ietshet is ook nogal vaag op de achtergrond, de camera is wel scherp genoeg op de ingang van de metro gericht om iig gezichten te ontwaren
Hmmmmzzzzz daar kun je een leuk [TRU] topic van maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 03:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bizar. Zoals ik het zie is de vrijgegeven foto van de Britten over de vermeende terroristen in elkaar gezet door een stel amateurs. Oorspronkelijke foto staat bijvoorbeeld hier en hier maar na enig inzoomen (zelf ook nog even gecheckt) is het bijzonder dat het lijkt alsof die pipo met de witte pet erop is geplakt op amateuristische wijze.
[afbeelding]
Er zouden ook andere problemen zijn met de foto. Ik geloof er niets van: als men het wilde vervalsen, dan zou men toch zeker niet een deel van de personen verwijderen, zodat het hekwerk zichtbaar wordt. Natuurlijk ga ik nu uit van de onfeilbaarheid van de machthebbers, zoals de complotdenkers ook een onfeilbaarheid zien te merken aan de immense complotten op deze aarde and beyond. Toch, dit komt mij niet echt overtuigend over, hoewel het mogelijk is. Ook de twee foto's die je postte lijken mij weinig overtuigend, omdat ze vergroot en daarna bewerkt zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 04:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is geen foto van een televisie, maar een opname op band, vrijgegeven door de autoriteiten.
Eerlijk gezegd, nu ik wat langer de tijd heb gehad om erover te denken, is het niet eens zo onwaarschijnlijk om zoiets te doen. Het kalmt de gemoederen "we weten wie het zijn en hier is de foto die het 'bewijst'."
http://www.cnn.com/2005/W(...)y.release/index.htmlquote:Lt. Col. Clifford Kent, spokesman for the 3rd Infantry Division, also spoke Sunday of an "administrative error."
Kent did not explain why the quote apparently was changed to apply to the latest attack.
Below are the two news releases from the U.S. military with the similar quotes:
From Sunday:
" 'The terrorists are attacking the infrastructure, the ISF and all of Iraq. They are enemies of humanity without religion or any sort of ethics. They have attacked my community today and I will now take the fight to the terrorists,' said one Iraqi man who preferred not to be identified."
From July 13:
" 'The terrorists are attacking the infrastructure, the children and all of Iraq,' said one Iraqi man who preferred not to be identified. 'They are enemies of humanity without religion or any sort of ethics. They have attacked my community today and I will now take the fight to the terrorists.' "
"Speaking of empty, it also interesting that apart from these four, nobody else is visible in the street -despite the time being 7:20am, well into the buzy morning rush."quote:Op dinsdag 26 juli 2005 05:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
N.a.v. ons gesprek hier twee foto's. Die Britten zitten ons te neppen. Zoek de fout:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, het is Wilders, geen sentiment te laag om stemmen mee te trekken, hij staat nog maar op 4-5 zetels nu, de honeymoon is over, he?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:38 schreef RichardQuest het volgende:
Effe lekker nog wat olie op het vuur gooien, wat een mongool zeg.
Wat is er gevaarlijk aan? Het toont alleen nog eens dat Wilders een populist is, maar dát is toch niet gevaarlijk?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, goed, maar dit soort fratsen zijn nu even iets te gevaarlijk.
Waar zouden we zijn zonder Wilbers' rechtsspraakquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, goed, maar dit soort fratsen zijn nu even iets te gevaarlijk.
En het is ook geen nieuws dat behalve ageren tegen moslims Wilders niet veel te zeggen heeft en steeds meer Nederlanders hebben dat aardig door gezien de peilingen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:58 schreef Monidique het volgende:
Wat is er gevaarlijk aan? Het toont alleen nog eens dat Wilders een populist is, maar dát is toch niet gevaarlijk?
Precies, eindelijk weer eens een moslim(terrorist) op de voorpagina's van de Nederlandse kranten. Happen!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En het is ook geen nieuws dat behalve ageren tegen moslims Wilders niet veel te zeggen heeft en steeds meer Nederlanders hebben dat aardig door gezien de peilingen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:17 schreef Monidique het volgende:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
Precies, het is minder dan stuivertje wisselenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En het is ook geen nieuws dat behalve ageren tegen moslims Wilders niet veel te zeggen heeft en steeds meer Nederlanders hebben dat aardig door gezien de peilingen.
Wilders op 5 zetels en de LPF op 1? Da's beter als de situatie van nu met de LPF op 8, we boeken progressie zou ik zeggen![]()
Zie je het voor je? Een regering van Pvda/SP/GL? Zouden PJO, sjun, Aah, lucida en co collectief zelfmoord plegen, denk je?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:22 schreef Tafkahs het volgende:
Precies, het is minder dan stuivertje wisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |