Inspiratie opdoen?quote:
Jij dacht gewoon dat ze een flinke eter was?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Inspiratie opdoen?
* SCH kreeg een geboortekaartje van een goede kennis van wie ie niet eens wist dat ze zwanger was![]()
Ze is een vriendin van Nick - ex-bijna-buuvvie van Bluezz trouwens - en nogal de new age zweefhoek uitgegaan - Afrikaanse dans en erger - beetje contact verloren - haar zoon heet Djibril en de vader Youssefquote:Op maandag 25 juli 2005 20:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij dacht gewoon dat ze een flinke eter was?
half jaar terug een heuse rage hier in hools...soort on-line pictionairy met z'n allen !quote:
Doen jullie dat nog? Ik dacht dat jullie daarmee gestopt waren!quote:Op maandag 25 juli 2005 20:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
half jaar terug een heuse rage hier in hools...soort on-line pictionairy met z'n allen !
Klinkt bijna als een wereldwinkelquote:Op maandag 25 juli 2005 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze is een vriendin van Nick - ex-bijna-buuvvie van Bluezz trouwens - en nogal de new age zweefhoek uitgegaan - Afrikaanse dans en erger - beetje contact verloren - haar zoon heet Djibril en de vader Youssef![]()
Haaaai...hoe was het met minister v Ardennen ?quote:
Isketch was leuk, alleen won die MM elke keer dat ik meedeedquote:Op maandag 25 juli 2005 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Ok, send ga ik doen straks
Ik mis i sketch best wel, was erg leuk
en haaaaaaaaaaaaaaaaai ailantje en sch, ik zag je kaart hangen bij bjoor![]()
mevrouw bjoor was van je geSCHrokken
Ik heb nog een keer van MM gewonnenquote:Op maandag 25 juli 2005 21:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Isketch was leuk, alleen won die MM elke keer dat ik meedeed
hoor 'mquote:
Euh nou ik site aan het maken voor het eerst zonder tabellen en in CSS en krijgt dit:quote:
quote:
ik kijk er nooit naquote:Op maandag 25 juli 2005 21:06 schreef Dos37 het volgende:
straks Atletico ananas een keer kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |