mja klopt, maar dat ze dan ook nog bij die G-Unit rommel signenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:32 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ach zeg nou zelf, Mobb Deep is gewoon niet meer wat het geweest is. de laatste paar albums klonken nergens meer naar
Ik vind het een van de betere hiphop platen van dit jaar. Maar wat Pos zei klopt wel, qua rap is 'ie minder interessant dan de knallende beatsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:43 schreef Fral het volgende:
[..]
Done, en cosmick ook maar meteen.
Maar er stond me bij dat Blueprint hier wel goed ontvangen werd? of heb ik dat gedroomd?
Het gerucht gaat nu ook dat 50 Beanie Sigel wil signen nu die uit de bak is....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:06 schreef MMaRsu het volgende:
mja klopt, maar dat ze dan ook nog bij die G-Unit rommel signen![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:18 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Het gerucht gaat nu ook dat 50 Beanie Sigel wil signen nu die uit de bak is....
Een G-Unit fan die het Blueprint album geweldig vindt, whats next? Cosmick die een dogtag gaat dragen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:38 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb dat Blueprint album. Vind hem best wel vet, maar hij heeft idd betere shit
Welkequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:21 schreef cosmick het volgende:
Heb alleen ff "how i'm living" geluisterd en vind dat wel cool. Cuts zijn erg dope!
Ah ja ik zie het, maar die staat niet op de CD die ik bedoel...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
"How i'm livin" op de link die jij doorgaf.
Vet album inderdaad!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:16 schreef H4ze het volgende:
[afbeelding]
Collab tussen MF Doom & Dangermouse. Wordt in oktober gereleased, maar de promo/uitgelekte versie zwerft al wel rond (maar ik ga deze sowieso op vinyl halen). Weer erg dope tunes![]()
http://www.dangerdoom.com
Laat je niet afschrikken door de woorden "conceptalbum" en "cartoon", de skits storen niet echt ofzo. (Het album is inderdaad al gelekt, maar het is opgedeeld in 99 stukken, zodat hij constant een beetje skipt. In oktober ga ik het zeker kopen dus.)quote:The Cartoon Network has teamed with Epitaph Records and Lex Records to release the debut album from DangerDoom, a collaboration between producer Danger Mouse and Spitkicker MC, MF Doom. The concept album, 'Adult Swim Presents DangerDoom', features soundclips and newly recorded bits starring characters from several Adult Swim shows.
The album, a highly conceptual one, centres on a pair of masked superhero mice –Dangerdoom – who fight crime. The mice also live in the same neck of the woods as several, characters from Adult Swim cartoons including Aqua Teen Hunger Force and Harvey Birdman.
hahaquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:22 schreef Quannum het volgende:
Ik had onlangs zelfs een filmpje gedowned van Aqua Teen, ik dacht dat het pr0n was.![]()
![]()
nee ben nog niet terug, vlieg morgen helaas terugquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:58 schreef Quannum het volgende:
Hey Jim!Ben je terug?
Family Guy is hilarisch, onlangs de film (Stewie Griffin: The untold story) gezien, man man, groffe humor soms hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |