Liz Phair.. een oude liefdequote:Op woensdag 27 juli 2005 18:17 schreef dunniecash het volgende:
Wie's die chick in je avatar, cosmick?.
Als jij een handtekening zet, dan signeer je ook met 'F*** 50 Cent'?quote:
"A Source" en "Daily Mirror" zeggen al genoeg over de betrouwbaarheid van dat bericht.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Als jij een handtekening zet, dan signeer je ook met 'F*** 50 Cent'?
"A source told Britain's Daily Mirror newspaper: The Game now signs all of his autographs with the words 'F*** 50 Cent' at the bottom. It's not really very original but I suppose it gets his point across."
Late registration bedoel je? Plaatje doet het niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:38 schreef rotskibo het volgende:
Nog 1 maandal is er al echt veel gelekt (en die shit klinkt goed moet ik zeggen)
[afbeelding]
Jep, ff plaatje gefixed.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:13 schreef El_Rolando het volgende:
Late registration bedoel je? Plaatje doet het niet.
Tss, had je die nog niet joh?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Pharcyde -- Bizarre Ride II The Pharcyde
die had ik alleen gebrandquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:21 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Tss, had je die nog niet joh?
Leuke aankopen hoor. Laat ff weten wat je van One Self vind, die heb ik niet lang geleden digitaal opgezocht maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen.
idd leuke plaatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef Summoner het volgende:
[afbeelding]
Ik trap natuurlijk een open deur in, maar damn wat is deze plaat beestachtig goed.
Bedankt voor de tip dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
idd leuke plaat
die (re)mix(tape) van nicolay is btw ook heel vet , jammer dat er alleen 2 R&B/Nu soul nummers precies op het midden van de cd staan , voor de rest staan er eilk allen maar leuke remixes op van artiesten waar ik nog nooit eerder van gehoord heb. (op Common ,Little Brother en Foreign Exchange na dan.)
Iron Man is ook wel okequote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
tsja liquid sowrds en only built for cuban linkxxx vind ik eilk de enige 2 echt goede wu-tang solos , de rest blinken eilk alleen maar uit op 2 of 3 nummers met voor de rest feat baggeraars
Is dat een nieuwe release?quote:
de kwaliteit is goed , en de release is uit 2004 , platen maatschappij is rum drunk , maar op inet kan ik er verder weinig over vindenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe release?
Ik wil die 'don't diss me' van Robert S nog wel eens in goede kwaliteit hebben.. al vind ik "good as gold" van 'm wel veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |