Elke keer als ik denk dat je niet nog debieler kan doen, verras je me weer.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:19 schreef -Angel- het volgende:
Maar goed ik hoor wel, wat je er van vindt.
Kwaliteitsmuziek -> Matt Dusk: Hij is Las Vegas.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:13 schreef cosmick het volgende:
Elke keer als ik denk dat je niet nog debieler kan doen, verras je me weer.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:47 schreef Posdnous het volgende:Schoolly D.
PSK, we're makin' that green
People always say, 'What the hell does that mean?'
P for the people who can't understand,
How one homeboy became a man
S for the way we scream and shout,
One by one I'm knockin you out
K for the way my DJ kuttin
Other MC's, man, they ain't sayin nuttin.
Yooo man! Leuk gehad? Nog wat bijzonders gedaan daar?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik meld me ook weer, na een lekker weekend in de Ardennen
Ja, dit is absoluut een wél legendarische rapper. Temeer door zijn deejay Code Money, die toen eigenljik al oldschool scratchte! En die beats man. Damn, super.quote:Echt onwijs vet die kerel.
Zeker leuk gehad. Eerst vrijdag naar Walibi België geweest, zaterdag een soort survival parcours afgelegd met o.a. klimbruggen en abseilen, zondag wezen kajakken en gisteren in Brussel naar een soort waterpretpark geweest. We hebben ons dus wel vermaaktquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yooo man! Leuk gehad? Nog wat bijzonders gedaan daar?
[..]
Inderdaad, ik vind vooral die bass altijd lekker doordreunen!quote:Ja, dit is absoluut een wél legendarische rapper. Temeer door zijn deejay Code Money, die toen eigenljik al oldschool scratchte! En die beats man. Damn, super.
En ik was weer eens in de gelegenheid een heus HHC topic te openen dus kon ik 'm weer fijn oldschool maken![]()
Zo, lekker actief manquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Zeker leuk gehad. Eerst vrijdag naar Walibi België geweest, zaterdag een soort survival parcours afgelegd met o.a. klimbruggen en abseilen, zondag wezen kajakken en gisteren in Brussel naar een soort waterpretpark geweest. We hebben ons dus wel vermaakt
Ja dat zal vast heel wat tijd in beslag nemen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zo, lekker actief man![]()
Ik heb zoveel mogelijk zaken geregeld en betrek per 1 september my own appartment.
Dus dan heb ik weer fijn tijd om aan mijn site te werken en dus ook voor de nieuwe hiphopclassic!!!
En ik wil eigenlijk bezig met eigen tracks voor een in eigen beheer te releasen album....
Yeah, thanksquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:19 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Maar je eigen album, lijkt me gaaf!Die 2OM nummers waren namelijk ook niet verkeerd.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:36 schreef cosmick het volgende:
Dus ik heb al wat basisdingetjes gemaakt, erg toffe samples gevonden (Creedance Clearwater Revival roooockt bijvoorbeeld!)
Wist ik maar thanks. Heb van het weekend voor weinig bij de Kringloop in Ommen (jawel..!) veel ouwe shit gekocht, waaronder een lp van Steely Dan... ! Van CCR heb ik digitaal een 6 cdbox kunnen verkrijgen.. en daaaymn! Sowieso wel fijne muziek trouwens.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
, Ook erg goed samplebaar is Steely Dan, check it out!
Maar dat wist je waarschijnlijk al. Zo niet: gratis tip
.
Vanilla Ice??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:58 schreef cosmick het volgende:
Maar ik wil eigenlijk niet meer dan 1 artiest sampelen..![]()
Beetje raar album vind ik dat. Hij begint erg matig vind ik (dat tweede nummer ken ik overigens niet) maar hij wordt halverwege alsmaar beter vind ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef Posdnous het volgende:
Damn, wat is die tweede track op dat Perceptionists album toch vet![]()
.
Seals & Croft kun je ook wel dope van samplen, evenals van die obscure Franse jaren '60 soundtracks.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wist ik maar thanks. Heb van het weekend voor weinig bij de Kringloop in Ommen (jawel..!) veel ouwe shit gekocht, waaronder een lp van Steely Dan... ! Van CCR heb ik digitaal een 6 cdbox kunnen verkrijgen.. en daaaymn! Sowieso wel fijne muziek trouwens.
Maar ik wil eigenlijk niet meer dan 1 artiest sampelen..![]()
Nou inderdaad. Vaak kun je bijzonder vette loops uit franse plaatjes uit de 60's en 70's halen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:01 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Seals & Croft kun je ook wel dope van samplen, evenals van die obscure Franse jaren '60 soundtracks.
En idd, bij kringloop winkels is het goed diggen in die crates!
Laters!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |