quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:40 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Nee.
Gaan er trouwens nog mensen naar Jurassic 5 in Paradiso op de 23e?
Wanneer komt Redman's nieuwe album eigenlijk?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:48 schreef kokos het volgende:
busa busss!
ja kom ik ook net achter.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:39 schreef Mar10Segovia het volgende:
Jim: dat forum van je ligt al enkele dagen plat...?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
't is iig leuk om weer terug te zijn in nederland![]()
de airco in Bangkok stond zelfs hogerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:49 schreef cosmick het volgende:
[..]Welkom terug.
Ik geloof dat het deze week weer een klein beetje zomer wordt. Temperaturen van wel 22 graden !!!1!!11
Ja, 't is hier vrij triest idd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de airco in Bangkok stond zelfs hoger![]()
Woensdag 24 en donderdag 27 graden!!1!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik geloof dat het deze week weer een klein beetje zomer wordt. Temperaturen van wel 22 graden !!!1!!11
thaise hiphop heb ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:49 schreef jimjim1983 het volgende:
ja het was echt super. veel te veel dingen gedaan, 7 weken is ook lang natuurlijk. olifant gereden, met zeeschildpadden gezwommen, full moon parties, thaise whiskey, hangmatten![]()
ik heb nu al heimweegelukkig heb ik 2 hangmatten mee naar huis genomen.
Thaise hip hop is trouwens geen aanrader![]()
Ja, maar wij hebben kunnen genieten van een nieuwe TV zender. Gaat zichzelf in het hoofd schieten. Kut weer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:49 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb nu al heimweegelukkig heb ik 2 hangmatten mee naar huis genomen.
nee met een paar vrienden en later ook nog wat andere vrienden daar ontmoet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:57 schreef cosmick het volgende:
Klinkt zeker goed. Alleen al 7 weken vakantie! Dope hoor.
Ben je met je vriendin geweest ofzo?
quote:
mwah, heb em nu ook gekocht, valt me nog best mee, maar ik vind het niet van kwalitatief hoogstaand niveauquote:
Rollin in my.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:36 schreef MMaRsu het volgende:
mwah, heb em nu ook gekocht, valt me nog best mee, maar ik vind het niet van kwalitatief hoogstaand niveau
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
mwah, heb em nu ook gekocht, valt me nog best mee, maar ik vind het niet van kwalitatief hoogstaand niveau
Volgens mij ATCQ toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:04 schreef danni het volgende:
kent iemand dit nummer?
"Dip dip Dive so-scocialize, whats your name?, funky breeze, and I came to get what? gettin;
Live!.."
Ik weet niet hoe de track heet (Dip dip.. ?) en van wie het nou was (mischien 'Kool Breeze' of
was het nou 'Blahzay' ??)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |