Linkje?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:15 schreef rotskibo het volgende:
Thoughts Of A Predicate Felon is gelekt.
Ja, die heb ik al een tijdje. Is ook niet vreemd als Sinatra fan. Naar mijn mening past BIG stem niet er niet bij, maar misschien ben ik wel bevooroordeeld.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:04 schreef dady het volgende:
Hebben jullie de mixtape van Notorious Big en Frank Sinatra al gehoord? Die is echt fucking briljant, beste mixtape die ik ooit gehoord heb.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:45 schreef kokos het volgende:
Waar haal je die vandaan?
"characters from Adult Swim cartoons including Aqua Teen Hunger Force and Harvey Birdman."quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:50 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hoi
van welke cartoons zitten er samples van op die Dangerdoom cd?
dat Aqua Teen Hunger Force is een hele hele vage serie, met rappende milkshakes e.d.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:16 schreef Quannum het volgende:
[..]
"characters from Adult Swim cartoons including Aqua Teen Hunger Force and Harvey Birdman."
Vraag me niet wie of wat dat juist is, ik ken er niets van.
Vind Juicy erg vetquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:04 schreef dady het volgende:
Hebben jullie de mixtape van Notorious Big en Frank Sinatra al gehoord? Die is echt fucking briljant, beste mixtape die ik ooit gehoord heb.
Notorious B.I.G. vs. Frank Sinatra - Blue Eyes Meets Bed Stuy
[afbeelding]
Notorious B.I.G. vs. Frank Sinatra
"Blue Eyes Meets Bed Stuy"
Jon Moskowitz presents - DJ Cappel & Smitty
Juicy - New York, New York
Everyday Struggle - A Day In The Life of a Fool
Nasty Boy - For Every Man There's A Woman
Come On - My Way of Life
Interlude - The World We Know (Over & Over)
Dead Wrong - In My Room (Nancy Sinatra)
Let's Get In On (feat. 2Pac) - Rain In My Heart
Hypnotize - Little Green Apples
Interlude
10 Crack Commandments - Fools Rush In
Runnin/Victory 2004 - A Long Night
Unfoolish (feat. Ashanti) - Out Beyond The Window
Harvey Birdman, the superhero formerly known as Birdman, is now practicing (and dimwitted) lawyer. His cases always involve legal disputes between cartoon chracters. Past cases involve custody of Jonny Quest, a copyright infringement case between the Chan Clan and Jabberjaw, and Fred Flintstone's possible mob connections.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat Aqua Teen Hunger Force is een hele hele vage serie, met rappende milkshakes e.d.
en volgens mij is Harvey Birdman van die oude Birdman cartoons. Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirdman!!
inderdaad daar kom ik ook niet opquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:39 schreef Mar10Segovia het volgende:
Jim: dat forum van je ligt al enkele dagen plat...?
Is het dat het album uitwisseling forumquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:39 schreef Mar10Segovia het volgende:
Jim: dat forum van je ligt al enkele dagen plat...?
Nee.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:14 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Is het dat het album uitwisseling forum?
Ik ga ineens niet naar het album luisteren, ik heb nog nooit iets gevonden. Het was leuk toen men nog kon roepen "Free Tony Yayo". Jammer genoeg is hij nu vrij.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:01 schreef rotskibo het volgende:
Heb Yayo zn album geluisterd, wat een drama![]()
Ik vond alleen pimpin een nummer waar ik meer dan 30 seconden naar kon luisteren, de restquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:01 schreef rotskibo het volgende:
Heb Yayo zn album geluisterd, wat een drama![]()
Enige tracks die wel o.k. zijn zijn Drama Setter, So Seductive (die 1e 2 waren al lang geleden gelekt) en We don't give a Fuck, de rest is mislukte troep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |