abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 juli 2005 @ 21:36:37 #201
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29305437
quote:
Op zondag 31 juli 2005 19:31 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon nutteloos om een console spel die je op je TV speelt te porten naar een Handheld.

Ok, het is heel cool als je geen console hebt en altijd op je handheld speelt, dan is het uber cool perfect (serieus). Maar voor de gemiddelde gamer die WEL een console (of 3) heeft zal deze games allang op de console hebben en zal niet dubbel gaan betalen om het spel 2 maal te gaan kopen..

Altans, dan zou ik niet doen. Hoe mooi het spel er ook uitziet.
Daar is nintendo net zo hard mee bezig,
het begon op de GBA met alle Super marios poorten naar de GBA voor 50!!!! euro et stuk, toen was zelda aan de beurt, metroid en allemaal andere meuk, vervolgens de Nes classiscs voor 20!!!! euro het stuk, met de DS poorten ze nu Nintendo 64 spellen, Mario 64 , mario kart 64 en wie weet wat je nog te wachten staat, mario party zal ook wel gepoort worden, dus om nou de psp af te kraken omdat die poorts heeft vind ik dikke bullshit, daar maakt nintendo zich net zo schuldig aan
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 31 juli 2005 @ 21:47:39 #202
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29305816
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:36 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

het begon op de GBA met alle Super marios poorten naar de GBA voor 50!!!! euro et stuk, toen was zelda aan de beurt, metroid en allemaal andere meuk, vervolgens de Nes classiscs voor 20!!!! euro het stuk, met de DS poorten ze nu Nintendo 64 spellen, Mario 64 , mario kart 64 en wie weet wat je nog te wachten staat, mario party zal ook wel gepoort worden, dus om nou de psp af te kraken omdat die poorts heeft vind ik dikke bullshit, daar maakt nintendo zich net zo schuldig aan
Daarom kocht ik die games ook niet.. Met uitzondering van de SNES Mario games & Mario 64 DS. Deze games heb ik niet of nauwelijks gespeeld en wou ik nog spelen (mijn SNES is er nooit geweest & mijn N64 heb ik verkocht... ).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 31 juli 2005 @ 21:58:24 #203
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29306224
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:47 schreef BMH het volgende:

[..]

Daarom kocht ik die games ook niet.. Met uitzondering van de SNES Mario games & Mario 64 DS. Deze games heb ik niet of nauwelijks gespeeld en wou ik nog spelen (mijn SNES is er nooit geweest & mijn N64 heb ik verkocht... ).
je HOEFT die poorts op de psp ook niet te kopen, dus omdat nou als kritiek op te geven vind ik bullshit.
Nintendo poorts zich een ziekte, PSP krijgt ook genoeg poorts , lekker belangrijk dus, er zijn ook zat nieuwe games op de psp te krijgen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29309091
Ok ik begin langzamerhand gestoord te raken van Lumines. Ik zie overal van die blokjes vallen als ik het niet aan het spelen ben . Mijn record is nu 360000 and rising Dat laatste liedje voordat hij loopt is wel echt het mooist imo Jammer dat je die (ik iig nu nog niet) niet als single skin kan spelen.
Sold my Soul to Sony
  zondag 31 juli 2005 @ 23:14:40 #205
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_29309138
Ik vind Lumines vrij moeilijk eerlijk gezegd.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:59:40 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29339246
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:36 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Alleen Mario 64 is een port. Verder zijn er nog geen ports op de DS.

Ontopic: De PSP heeft maar een kleine plek in de gamewinkels in de USA (net als de DS overigens) het is vooral consolegaming dat de aandacht krijgt. Vergelijk: Bij de Toys R Us hebben de GBA, DS en PSP samen evenveel ruimte als de Cube
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 augustus 2005 @ 22:24:05 #207
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29340294
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Alleen Mario 64 is een port. Verder zijn er nog geen ports op de DS.

Ontopic: De PSP heeft maar een kleine plek in de gamewinkels in de USA (net als de DS overigens) het is vooral consolegaming dat de aandacht krijgt. Vergelijk: Bij de Toys R Us hebben de GBA, DS en PSP samen evenveel ruimte als de Cube
Niet zo verrassend met al het nextgen geweld wat er aan komt, moet de oude meuk op natuurlijk
pi_29351818
Firmware 2.00 uit Japan op niet Japanse PSP's laat de garantie vervallen. Maar vanaf 12 augustus wordt de US 2.00 gereleased en deze is over de Japanse versie heen te zetten.
I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes
pi_29356919
En er is weer nieuwe downloadable content voor WipeOut Pure! Ze zijn goed bezig daar
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 14:10:13 #210
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29358036
Zo dat is een tijd geleden dat ik bij dit topic ben geweest, maar nu ik het weer lees begint het wel weer te kriebelen om een PSP te kopen!!
Wel erg vet dat je nu SCUMMVM op je PSP kan gebruiken
pi_29358220
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:10 schreef Blinker het volgende:
Zo dat is een tijd geleden dat ik bij dit topic ben geweest, maar nu ik het weer lees begint het wel weer te kriebelen om een PSP te kopen!!
Yup, ik heb Monkey 1 al uitgespeeld. Ben net aan 2 begonnen, maar da's zo lang geleden... ik zit al muurvast! Ik kan je in ieder geval al aanbevelen een grotere memstick te kopen zodat je ook de grotere Lucas adventures kan spelen (Dig, Dott, Sam and Max, Full Throttle etc). Speech schijnt het ook prima te doen heb ik me laten vertellen door een 1gb stick bezitter.

Weet iemand trouwens of de Num keys al worden ondersteund voor bijvoorbeeld Indy 3 waar je moet boxen?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 14:17:34 #212
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29358262
Mja, het ligt er allemaal maar net aan wat het me allemaal moet gaan kosten
pi_29358320
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:37 schreef H.Flick het volgende:
En er is weer nieuwe downloadable content voor WipeOut Pure! Ze zijn goed bezig daar
Overigens iemand die kan testen of de amerikaanse uitbreidingen ook met de jap versie van WipeOut werken? Zit momenteel op m'n werk. Kan niet zoveel doen... Maar ik heb wel een stuk of zes expansions voor WipeOut zowel voor de US als de JAP versie. Neem aan dat dit gewoon voor elkaar te krijgen is.
pi_29358403
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:10 schreef Blinker het volgende:
Dat gaat je helaas met een euro PSP niet lukken. De meeste PSP's in de US en JAP worden al met hogere firmware uitgeleverd dan 1.50.

Sony denkt wel aan een officiele homebrew kit, maar daar is nog niet echt veel over bekend. Net als bijv. de Net Yaroze of de Linux Kit op de PS2.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:41:59 #215
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29364625
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:21 schreef Ni3L50L het volgende:

[..]

Dat gaat je helaas met een euro PSP niet lukken. De meeste PSP's in de US en JAP worden al met hogere firmware uitgeleverd dan 1.50.

Sony denkt wel aan een officiele homebrew kit, maar daar is nog niet echt veel over bekend. Net als bijv. de Net Yaroze of de Linux Kit op de PS2.
Ach, daar vinden ze heus wel wat voor.
Ik hoorde precies hetzelfde toendertijd met het verschil van firmware van JAP en US PSP's.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:42:50 #216
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_29364644
als ik dit zo lees, is emu's the best thing op dit moment. Daar zit ik nou totaal niet op te wachten, heb een Tapwave Zodiac met little john z (alle nintendo/sega emus), scummvm, atari, amiga, c64, doom, quake etc etc) dus dáár hoef ik hem zeker niet voor te kopen. Dus vertel me, is het buiten de emu's, media mogelijkheden (films + mp3) de moeite er een aan te schaffen?Wordt niet echt warm van de game lineup tot zover
Waarschijnlijk een retorische vraag aangezien iedereen er hier een heeft
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:46:11 #217
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29366011
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:42 schreef err het volgende:
Dus vertel me, is het buiten de emu's, media mogelijkheden (films + mp3) de moeite er een aan te schaffen?Wordt niet echt warm van de game lineup tot zover
Ik draai geen homebrew en vind hem wel degelijk de moeite waard.
Wipe-Out (met wederom nieuwe downloads)
Metal Gear Acid
Ridge Racer.

Fantistische graphics en gewoon solide gameplay. Niet vernieuwend in de zin van bijzondere games, maar wel vernieuwend dat een handheld dit kan presteren.
quote:
Mjah, er zullen best mensen zijn welke er niet zo blij mee zijn
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:52:17 #218
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29366150
Je vergeet Lumines
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29366163
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:41 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ach, daar vinden ze heus wel wat voor.
Ik hoorde precies hetzelfde toendertijd met het verschil van firmware van JAP en US PSP's.
Ja, de JAP firmware liet ongesigneerde code toe, de US versie 1.50 had al wat extra beveiliging. 151 is (nog) niet gekraakt, net als 1.52 en 2.00 niet. Sony doet er alles aan om de boel dicht te timmeren en is nu hard bezig om de boel goed op de rit te krijgen. De laatste paar games vereisen allemaal minimaal firmware 1.50, dus ik vermoed de volgende releases zullen vrij snel overstappen op 2.00. De firmware versie die op geen enkele manier ongesigneerde code accepteerd. Tuurlijk zal dit uiteindelijk wel omzeild kunnen worden, maar het gaat nog lang duren.

Maar goed, onderaan de streep is homebrew e.d. ontzettend leuk, maar als je op dit moment geen PSP hebt, dan is de kans vrij klein dat je hier binnenkort mee aan de slag kan. Da's eigenlijk het enige dat ik probeer te zeggen. De europese PSP's worden uitgeleverd met 2.00. En nu een PSP kopen voor de homebrew is geen slimme zet, tenzij je absoluut zeker weet dat het een 1.50 is, want het zou nog wel eens wat langer kunnen duren voordat er een nieuwe firmware versie wordt ontsloten voor eigen software.
pi_29367341
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik draai geen homebrew en vind hem wel degelijk de moeite waard.
Wipe-Out (met wederom nieuwe downloads)
Metal Gear Acid
Ridge Racer.

Fantistische graphics en gewoon solide gameplay. Niet vernieuwend in de zin van bijzondere games, maar wel vernieuwend dat een handheld dit kan presteren.
[..]

Mjah, er zullen best mensen zijn welke er niet zo blij mee zijn
Is het toeval dat Coded Arms niet in je lijstje staat?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:33:10 #221
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29367433
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:30 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Is het toeval dat Coded Arms niet in je lijstje staat?
Das toeval ja
Coded Arms is gewoon een prima shooter. Ik verwacht nog veel betere, maar als eerste in het genre moet ik 'm sowieso hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:59:06 #222
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29370484
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:20 schreef Ni3L50L het volgende:

[..]

Ik weet wat een netwerkprotocol is. Maar goed daar gaat het hier niet om. Het gaat er om dat de WPA accesspoints niet selecteerbaar zijn en dus TM ook niet via WPA online kan worden gespeeld.
Dit is werkelijk schandalig.
Ik kan inderdaad met Wipe-Out m'n standaard WPA beveiligde verbinding niet selecteren om de nieuwe classic pack te downloaden.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:04:35 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29370688
En de infrarood ontvanger ziet geen PSP trouwens
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:11:42 #224
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29370937
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:13 schreef Jebus het volgende:
Ok ik begin langzamerhand gestoord te raken van Lumines. Ik zie overal van die blokjes vallen als ik het niet aan het spelen ben .
hehe lol, dat heb ik ook gehad
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29373871
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:42 schreef err het volgende:
als ik dit zo lees, is emu's the best thing op dit moment. Daar zit ik nou totaal niet op te wachten, heb een Tapwave Zodiac met little john z (alle nintendo/sega emus), scummvm, atari, amiga, c64, doom, quake etc etc) dus dáár hoef ik hem zeker niet voor te kopen. Dus vertel me, is het buiten de emu's, media mogelijkheden (films + mp3) de moeite er een aan te schaffen?Wordt niet echt warm van de game lineup tot zover
Tja, het hangt er vanaf wat voor games je leuk vind. Voor mij biedt de PSP momenteel ook nog niet genoeg leuke spellen om hem ook zelf te kopen. Wel komen er steeds meer spellen bij, waardoor er voor vrijwel iedereen wel een leuk spel voor de psp zal zijn in de toekomst. Lumines is voor mij het enige echt leuke spel, maar 1 spel vind ik de investering nog niet waard. Zodra de psp in prijs daalt en er meer leuke spellen voor beschikbaar zijn zal ik er ook wel een halen, maar nu nog niet.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')