Tuurlijk is het geld, maar goed dan nog. Alsof ie niet genoeg heeft. Lijkt me wel lekker om weer gewoon in NL te voetballen, CL te spelen en dan rustig afbouwenquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Zal wel met centjes te maken hebben...enne daarbij komt dat Spurs geen onaardige club is, denk dat 't voor de echte top een beetje te laat is voor Davids. Slimme zet van Jol!

Ach, in Engeland spelen lijkt mij ook wel wat als voetballer. Misschien doet 'ie het wel voor de uitdagingquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk is het geld, maar goed dan nog. Alsof ie niet genoeg heeft. Lijkt me wel lekker om weer gewoon in NL te voetballen, CL te spelen en dan rustig afbouwen.

quote:Twee dagen voordat Arsenal tijdens het Amsterdam Tournament als eerste serieuze sparringpartner optreedt, maakte Ajax tijdens de woensdagtraining alvast kennis met de kersverse grasmat in de Amsterdam ArenA.
De sessie werd besloten met drie korte wedstrijden. Er werd slechts één keer gescoord, maar die treffer was wel meteen memorabele. Wesley Sneijder, met zijn 1.70 meter één van de kleinsten op het veld, scoorde via een kopbal.
"Een kopgoal van Sneijder, dat maak je maar één keer per seizoen mee", grapte trainer Danny Blind. "Wel jammer dat dat moment nu al geweest is. " (AT5)

mja het heeft me ook geen geld gekost hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:26 schreef Simmertje het volgende:
ATje kan beter dat geld opsparen, en als we de CL halen een pas-partout kopen.

Volgens mij was Ajax toendertijd ook in hem geinteresseerd, toen hij van Moeskroen naar Anderlecht ging. Maar het zou ook zomaar zijn broer kunnen zijn geweest.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:38 schreef Radegast het volgende:
Wie heeft er net naar Anderlecht gekeken?
Die Michal Zewlakow lijkt mij wel een goede linksback voor Ajax, contract loopt zomer 2006 af, Anderlecht wil niet verlengen, en hij zelf ook niet. Ik vond hem een goede indruk maken.

die broer is toch spits ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij was Ajax toendertijd ook in hem geinteresseerd, toen hij van Moeskroen naar Anderlecht ging. Maar het zou ook zomaar zijn broer kunnen zijn geweest.

Ja.quote:

quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:12 schreef Nickvw het volgende:
Iemand enig idee wanneer de kaartverkoop voor AJAX - feyenoord voor de Supporters Club Card-houders ongeveer begint?

Tja, maar ik ga morgen op vakantie en ben pas de 14e weer terug, dus dan moet ik even wat regelen..quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Komt vanzelf op ajax.nl te staan.

Nee: Het grote AJAX topic #178: Met Haristea in de spitsquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij was Ajax toendertijd ook in hem geinteresseerd, toen hij van Moeskroen naar Anderlecht ging. Maar het zou ook zomaar zijn broer kunnen zijn geweest.

quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is toch mooi dat eenex- Ajaciedhet goed doet?

Ik had hem liever nog bij Ajax gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is toch mooi dat een ex-Ajacied het goed doet?

Ik ook, maar je doet er niets aan. Verder denk ik dat de selectie van Ajax nu wel goed genoeg is om in de 31ste speelronde de titel te pakken. Maar ja, je weet het nooit met voetbal.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik had hem liever nog bij Ajax gezien.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |