Tuurlijk is het geld, maar goed dan nog. Alsof ie niet genoeg heeft. Lijkt me wel lekker om weer gewoon in NL te voetballen, CL te spelen en dan rustig afbouwenquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Zal wel met centjes te maken hebben...enne daarbij komt dat Spurs geen onaardige club is, denk dat 't voor de echte top een beetje te laat is voor Davids. Slimme zet van Jol!
Ach, in Engeland spelen lijkt mij ook wel wat als voetballer. Misschien doet 'ie het wel voor de uitdagingquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk is het geld, maar goed dan nog. Alsof ie niet genoeg heeft. Lijkt me wel lekker om weer gewoon in NL te voetballen, CL te spelen en dan rustig afbouwen.
quote:Twee dagen voordat Arsenal tijdens het Amsterdam Tournament als eerste serieuze sparringpartner optreedt, maakte Ajax tijdens de woensdagtraining alvast kennis met de kersverse grasmat in de Amsterdam ArenA.
De sessie werd besloten met drie korte wedstrijden. Er werd slechts één keer gescoord, maar die treffer was wel meteen memorabele. Wesley Sneijder, met zijn 1.70 meter één van de kleinsten op het veld, scoorde via een kopbal.
"Een kopgoal van Sneijder, dat maak je maar één keer per seizoen mee", grapte trainer Danny Blind. "Wel jammer dat dat moment nu al geweest is. " (AT5)
mja het heeft me ook geen geld gekost hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:26 schreef Simmertje het volgende:
ATje kan beter dat geld opsparen, en als we de CL halen een pas-partout kopen.
Volgens mij was Ajax toendertijd ook in hem geinteresseerd, toen hij van Moeskroen naar Anderlecht ging. Maar het zou ook zomaar zijn broer kunnen zijn geweest.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:38 schreef Radegast het volgende:
Wie heeft er net naar Anderlecht gekeken?
Die Michal Zewlakow lijkt mij wel een goede linksback voor Ajax, contract loopt zomer 2006 af, Anderlecht wil niet verlengen, en hij zelf ook niet. Ik vond hem een goede indruk maken.
die broer is toch spits ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij was Ajax toendertijd ook in hem geinteresseerd, toen hij van Moeskroen naar Anderlecht ging. Maar het zou ook zomaar zijn broer kunnen zijn geweest.
Ja.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:12 schreef Nickvw het volgende:
Iemand enig idee wanneer de kaartverkoop voor AJAX - feyenoord voor de Supporters Club Card-houders ongeveer begint?
Tja, maar ik ga morgen op vakantie en ben pas de 14e weer terug, dus dan moet ik even wat regelen..quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Komt vanzelf op ajax.nl te staan.
Nee: Het grote AJAX topic #178: Met Haristea in de spitsquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij was Ajax toendertijd ook in hem geinteresseerd, toen hij van Moeskroen naar Anderlecht ging. Maar het zou ook zomaar zijn broer kunnen zijn geweest.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is toch mooi dat eenex- Ajaciedhet goed doet?
Ik had hem liever nog bij Ajax gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is toch mooi dat een ex-Ajacied het goed doet?
Ik ook, maar je doet er niets aan. Verder denk ik dat de selectie van Ajax nu wel goed genoeg is om in de 31ste speelronde de titel te pakken. Maar ja, je weet het nooit met voetbal.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik had hem liever nog bij Ajax gezien.
Tja, makkelijk zal het allerminst worden, maar als we PSV nou in beide ontmoetingen kunnen verslaan, dan hebben we al 6 punten voorsprong op ze. Bovendien is PSV minder sterk dan vorig seizoen, ze zijn een aantal goede spelers kwijt geraakt, maar ondanks dat moeten we PSV uiteraard niet onderschatten, Hiddink is immers een erg goede trainer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is wel erg voorbarig. Minimaal 9 punten voor met drie speelrondes te gaan is wel erg veel, met een sterk PSV.
PSV in beide ontmoetingen verslaan? Voor de thuiswedstrijden heb ik goede hoop, maar uit hebben we het altijd lastig, zelfs in onze beste jaren konden we daar vaak niet winnen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tja, makkelijk zal het allerminst worden, maar als we PSV nou in beide ontmoetingen kunnen verslaan, dan hebben we al 6 punten voorsprong op ze. Bovendien is PSV minder sterk dan vorig seizoen, ze zijn een aantal goede spelers kwijt geraakt, maar ondanks dat moeten we PSV uiteraard niet onderschatten, Hiddink is immers een erg goede trainer.
wist dat gooner er naast zat maar wist niet meer welk jaar... dank Jajong..quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:48 schreef Jajong het volgende:
Zo 22-1-1995 Ajax -PSV 1-0
Zo 5-11-1995 Ajax -PSV 1-1
Zo 22-12-1996 Ajax -PSV 0-2
Zo 21-12-1997 Ajax -PSV 3-4
Zo 15-11-1998 Ajax -PSV 2-2
Wo 15-12-1999 Ajax -PSV 1-3
Zo 8-4-2001 Ajax -PSV 0-1
Zo 25-11-2001 Ajax -PSV 1-3
Zo 15-12-2002 Ajax -PSV 2-4
Zo 8-2-2004 Ajax -PSV 2-1
Zo 20-3-2005 Ajax -PSV 0-4
en uit in '94 voor t laatst.
beter tegen psv verliezen en kampioen worden.... (en lachen als psv weer een verliest van roda willem II of rkcquote:Op donderdag 28 juli 2005 03:55 schreef Jajong het volgende:
desalniettemin een dieptriest lijstje, maarja in t merendeel van die seizoenen werden we kampioen dus je hoort me niet klagen
Mijn ideequote:Op donderdag 28 juli 2005 03:57 schreef WaStEd het volgende:
[..]
beter tegen psv verliezen en kampioen worden.... (en lachen als psv weer een verliest van roda willem II of rkc)
Lobont gaat pleitequote:Lobont vertrekt bij Ajax
28 juli 2005, 14:08
Door: Ive Beeckmans
Dat er een keeper moest vertrekken bij Ajax was al langer geweten. Het lijkt er sterk op dat Bogdan Lobont het kind van de rekening wordt. Met hem, Maarten Stekelenburg, Hans Vonk en Kenneth Vermeer was er eentje teveel.
Dejongejournalist.nl weet dat de Roemeense keeper zijn huis in Ouderkerk aan de Amstel te koop heeft gezet en bovendien bevestigt een bron uit zijn nabije omgeving het vertrek. Waar Lobont zijn carrière zal voortzetten is vooralsnog een raadsel.
Gisteren vertelde technisch directeur Martin Van Geel nog dat pas na het Amsterdam Tournament beslist zou worden welke spelers mogen vertrekken. Het vertrek komt echter niet onverwacht, er zijn al lang geruchten over geïnteresseerde clubs en Lobont moest zijn nummer 1 afgeven aan Stekelenburg. Al ‘zeggen rugnummers niets’ volgens trainer Danny Blind.
Iddquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal hem niet echt missen denk ik. HIj was niet echt slecht, maar ook zeker niet veel beter dan een andere keeper die we hebben.
Lobont is echt zo'n keeper voor VFL Bochum of Torino ofzo.... en dan komt ie nog op de bankquote:
Zo slecht vond ik hem niet, niet slechter dan Stekelenburg in elk geval.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:02 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Lobont is echt zo'n keeper voor VFL Bochum of Torino ofzo.... en dan komt ie nog op de bank
Tja een buitenlander zonder meerwaarde ligt altijd gevoelig, maar ik vond Lobont een redelijke keeper en ik heb het gevoel dat de Steek ietwat blijft hangen in zijn ontwikkeling, dit jar in het diepe gooien lijkt me een juiste keuze derhalve.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar hij is wel een buitenlander, en dan heb ik liever een Nederlander in de basis staan, die zijn ook nog eens goedkoper vaak.
Stekelenburg heeft een mentaliteitsprobleem, tenminste dat heb ik van een kennis van me begrepen (die is 8 jaar fysio geweest bij het 2e), omdat hij pas vrij laat is gaan keepen en nog later goed geworden is. Hij dacht zelf nooit dat hij profvoetballer zou worden, en nu heeft hij naar het schijnt er veel moeite met de hele "voetbalwereld".quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tja een buitenlander zonder meerwaarde ligt altijd gevoelig, maar ik vond Lobont een redelijke keeper en ik heb het gevoel dat de Steek ietwat blijft hangen in zijn ontwikkeling, dit jar in het diepe gooien lijkt me een juiste keuze derhalve.
Ik ga er toch vanuit dat iemand met zo'n salaris bereid is om ook op een stenen ondergrond zonder lange broek de hoek in te zeilen, maar dat is bij Maarten dus anders?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:27 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft een mentaliteitsprobleem, tenminste dat heb ik van een kennis van me begrepen (die is 8 jaar fysio geweest bij het 2e), omdat hij pas vrij laat is gaan keepen en nog later goed geworden is. Hij dacht zelf nooit dat hij profvoetballer zou worden, en nu heeft hij naar het schijnt er veel moeite met de hele "voetbalwereld".
Hij voelde er destijds ook niks voor om uitgeleend te worden..
Het is hem allemaal veel te makkelijk gemaakt.. op zijn 16de gaan keepen en dan heb je ineens talent of aanleg.. en dan gaat het snel bij Ajax..quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ga er toch vanuit dat iemand met zo'n salaris bereid is om ook op een stenen ondergrond zonder lange broek de hoek in te zeilen, maar dat is bij Maarten dus anders?
Dat is een van de valkuilen die Ajax met zich meebrengt inderdaad, niet iedereen kan daar goed mee omgaan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:29 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Het is hem allemaal veel te makkelijk gemaakt.. op zijn 16de gaan keepen en dan heb je ineens talent of aanleg.. en dan gaat het snel bij Ajax..
Gewoon met scherp schieten op dat soort gasten. Een hooligan meer of minder kan ik mij niet druk makenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:43 schreef Simmertje het volgende:
http://www.putfile.com/me(...)april-2005-The-Movie
![]()
gefrustreerd![]()
Mooi voor die jongen, toch jammer dat het zo gelopen is allemaal...quote:Nando Rafael bemachtigt Duits paspoort
Nando Rafael is vanaf vandaag officieel Duits staatsburger, de oud-Ajacied kreeg in Berlijn zijn inburgeringsoorkonde en zijn paspoort overhandigd. De 21-jarige spits kwam in 2002 over van Ajax en scoorde sindsdien dertienmaal voor de Duitse club.
Op 10 januari 1984 werd Nando Rafael geboren in het Angolese Luanda, hij wees vluchtte hij naar Nederland en kwam in de jeugdopleiding van Ajax terecht. Hij kwam echter niet in aanmerking voor een tewerkstellingsvergunning, waardoor de Amsterdammers hem moesten laten vertrekken naar Hertha BSC.
Bij de Duitse club heeft Nando Rafael nog geen basisplaats weten af te dwingen, maar men ziet in hem wel een toekomstige topper. De spits zelf is blij met zijn Nederlandse nationaliteit, ook al gaf hij eerder aan voor Oranje te willen uitkomen: "Ik ben er zeer trots op dat ik deze stap voltooid heb."
Bron: Voetbalzone.nl
Goh wat jammer nouquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:26 schreef Radegast het volgende:
Morgen geen Anastasiou en De Mul
Volgens mij de eerste week van augustus.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:20 schreef Shreyas het volgende:
Even tussendoor, weet iemand wanneer die nieuwe VI seizoensgids uitkomt, vandaag lag hij namelijk nog niet in de winkels![]()
Oké. Dat lijkt me ook wel waarschijnlijk, nog een weekje wachten dusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste week van augustus.
volgend jaar op het wk in duitsland scoort ie 2 keer tegen nederland......quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:07 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Mooi voor die jongen, toch jammer dat het zo gelopen is allemaal...
Hier ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:57 schreef F1Bas het volgende:
Straks de loting, ben erg benieuwd. Vanvond weer eens eens ee wedstrijdje van Ajax zien, heb er weer zin in..
Ik heb het ook niet zo op Oostblok-ploegen, ik hoop op een ploeg uit Scandinavië. Ik weet niet waaromquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:17 schreef PyTh het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat er voor jullie uit de kokert komt rollen
Ik denk eerlijk gezegd dat ajax beter een wat sterkere bekende tegenstander kan loten ipv een wat minder sterkere onbekende oostblokploeg.
Scandinavische ploegen zijn al aardig ingespeeld, dus ik weet niet of dat zo'n goed plan is....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:18 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op Oostblok-ploegen, ik hoop op een ploeg uit Scandinavië. Ik weet niet waarom
Pff, maar goed dat ie het nederlanderschap niet verkregen heeft, zo goed vind ik hem niet, voor Ajax wel jammer dat hij geencverblijfsvergunning kreeg destijds natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:32 schreef WaStEd het volgende:
[..]
volgend jaar op het wk in duitsland scoort ie 2 keer tegen nederland......
Ik denk dat er zeer weinig van te zeggen valt, meestal begint de Italiaanse competitie erg laat wat weer gunstig lijkt voor Ajax als ze een Italiaanse tegenstander (Udi) treffen. Maar ik denk dat alle drie de ploegen erg gevaarlijk kunnen zijn voor Ajax.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:15 schreef ChAoZ het volgende:
Ik zie Betis toch als sterkste daarvan. Daarna Udinese, daarna Everton.
Doe maar Everton, altijd leuk met een horde Engelse supporters in de stadquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Udinese, Betis of Everton? Kies maar
Dat lijkt me duidelijk, maar als ik dan moet kiezenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:20 schreef Elgigante het volgende:
Ik denk dat er zeer weinig van te zeggen valt, meestal begint de Italiaanse competitie erg laat wat weer gunstig lijkt voor Ajax als ze een Italiaanse tegenstander (Udi) treffen. Maar ik denk dat alle drie de ploegen erg gevaarlijk kunnen zijn voor Ajax.
Je kan het ook omdraaien, deze drie ploegen zijn ook erg bang voor Ajax. Daar moet je als Ajax zijnde gebruik van maken, wat dat heeft geresulteerd in veel succes vroeger.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeer weinig van te zeggen valt, meestal begint de Italiaanse competitie erg laat wat weer gunstig lijkt voor Ajax als ze een Italiaanse tegenstander (Udi) treffen. Maar ik denk dat alle drie de ploegen erg gevaarlijk kunnen zijn voor Ajax.
doe eens niet zo naief!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ga er toch vanuit dat iemand met zo'n salaris bereid is om ook op een stenen ondergrond zonder lange broek de hoek in te zeilen, maar dat is bij Maarten dus anders?
Damn, we zijn het eens.........quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:17 schreef PyTh het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat er voor jullie uit de kokert komt rollen
Ik denk eerlijk gezegd dat ajax beter een wat sterkere bekende tegenstander kan loten ipv een wat minder sterkere onbekende oostblokploeg.
Het was uiteraard een overdrijving, maar iemand met dergelijk salaris dient te allen tijden de benen uit zijn lijf te rennen als daarom gevraagd wordt, je bent onder contract en dien je te handelen naar wat je werkgever eist als het binnen het contract valt.quote:
Bang?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:26 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien, deze drie ploegen zijn ook erg bang voor Ajax. Daar moet je als Ajax zijnde gebruik van maken, wat dat heeft geresulteerd in veel succes vroeger.
In theorie ja. In werkelijkheid zijn zulke voetballers helaas op 1 hand te tellen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het was uiteraard een overdrijving, maar iemand met dergelijk salaris dient te allen tijden de benen uit zijn lijf te rennen als daarom gevraagd wordt, je bent onder contract en dien je te handelen naar wat je werkgever eist als het binnen het contract valt.
Stekelenburg is gewoon een hele goede keeper. Zoveel alternatieven zijn er nietquote:Stekelenburg moet niet zoveel Noten op zijn zang hebben, het is nl geen 8e wereldwonder, voor hem 10 anderen.
Het is een goede keeper inderdaad, aangezien ik vind dat iedere keeper in de eredivisie een goede is, je komt er niet voor niets.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In theorie ja. In werkelijkheid zijn zulke voetballers helaas op 1 hand te tellen.
[..]
Stekelenburg is gewoon een hele goede keeper. Zoveel alternatieven zijn er niet
Om van der Sar te evenaren moet je wel extreem goed zijn. Of hij dat niveau zal halen weet ik niet nee. Maar als hij een heel seizoen onder de lat staat, is hij zonder twijfel een van de beste eredivisie keepers.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het is een goede keeper inderdaad, aangezien ik vind dat iedere keeper in de eredivisie een goede is, je komt er niet voor niets.
Maar een opvolger van van der Sar wordt ie niet qua kwaliteit denk ik, ik schat Edwin iets hoger in, maar misschien keept Stekelenburg wel een topseizoen en moet ik mijn mening bijstellen.
Dat weet ik nog zo net niet, bovendien vind ik het altijd wat lastiger om een keeper van de top3 te beoordelen in de eredivisie, aangezien deze nauwelijks getest worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Om van der Sar te evenaren moet je wel extreem goed zijn. Of hij dat niveau zal halen weet ik niet nee. Maar als hij een heel seizoen onder de lat staat, is hij zonder twijfel een van de beste eredivisie keepers.
Jullie zijn echt serieus hè? Die kerel kan best wel keepen, maar een van de beste ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Om van der Sar te evenaren moet je wel extreem goed zijn. Of hij dat niveau zal halen weet ik niet nee. Maar als hij een heel seizoen onder de lat staat, is hij zonder twijfel een van de beste eredivisie keepers.
Stekelenburg is echt nog maar een standaard eredivisie keeper.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:55 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Jullie zijn echt serieus hè? Die kerel kan best wel keepen, maar een van de beste ?![]()
Ik denk inderdaad dat ie zich nog maar als 'een van de besten' moet bewijzen. Hij komt net kijken... zijn genoeg keepers die (nog) beter zijn. Het zegt toch genoeg dat ajax er nog niet uit is wie 1e keeper moet worden?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:55 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Jullie zijn echt serieus hè? Die kerel kan best wel keepen, maar een van de beste ?![]()
Nou... Bogdan heeft de hoge verwachtingen nooit echt waargemaakt idd, maar echt slecht was ie ook niet. Kan me een prima bal in Milaan herinneren.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:02 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Lobont is echt zo'n keeper voor VFL Bochum of Torino ofzo.... en dan komt ie nog op de bank
Een fantastische pot in Valenciaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou... Bogdan heeft de hoge verwachtingen nooit echt waargemaakt idd, maar echt slecht was ie ook niet. Kan me een prima bal in Milaan herinneren.
Het is dat je geen alternatieven hebt, want het is eigenlijk zonde om daar geld aan uit te geven!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:20 schreef Shreyas het volgende:
Even tussendoor, weet iemand wanneer die nieuwe VI seizoensgids uitkomt, vandaag lag hij namelijk nog niet in de winkels![]()
Dat was Joey Didulicaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een fantastische pot in Valencia![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |