Volgens mij was Ajax toendertijd ook in hem geinteresseerd, toen hij van Moeskroen naar Anderlecht ging. Maar het zou ook zomaar zijn broer kunnen zijn geweest.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:38 schreef Radegast het volgende:
Wie heeft er net naar Anderlecht gekeken?
Die Michal Zewlakow lijkt mij wel een goede linksback voor Ajax, contract loopt zomer 2006 af, Anderlecht wil niet verlengen, en hij zelf ook niet. Ik vond hem een goede indruk maken.
die broer is toch spits ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij was Ajax toendertijd ook in hem geinteresseerd, toen hij van Moeskroen naar Anderlecht ging. Maar het zou ook zomaar zijn broer kunnen zijn geweest.
Ja.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:12 schreef Nickvw het volgende:
Iemand enig idee wanneer de kaartverkoop voor AJAX - feyenoord voor de Supporters Club Card-houders ongeveer begint?
Tja, maar ik ga morgen op vakantie en ben pas de 14e weer terug, dus dan moet ik even wat regelen..quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Komt vanzelf op ajax.nl te staan.
Nee: Het grote AJAX topic #178: Met Haristea in de spitsquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij was Ajax toendertijd ook in hem geinteresseerd, toen hij van Moeskroen naar Anderlecht ging. Maar het zou ook zomaar zijn broer kunnen zijn geweest.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is toch mooi dat eenex- Ajaciedhet goed doet?
Ik had hem liever nog bij Ajax gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is toch mooi dat een ex-Ajacied het goed doet?
Ik ook, maar je doet er niets aan. Verder denk ik dat de selectie van Ajax nu wel goed genoeg is om in de 31ste speelronde de titel te pakken. Maar ja, je weet het nooit met voetbal.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik had hem liever nog bij Ajax gezien.
Tja, makkelijk zal het allerminst worden, maar als we PSV nou in beide ontmoetingen kunnen verslaan, dan hebben we al 6 punten voorsprong op ze. Bovendien is PSV minder sterk dan vorig seizoen, ze zijn een aantal goede spelers kwijt geraakt, maar ondanks dat moeten we PSV uiteraard niet onderschatten, Hiddink is immers een erg goede trainer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is wel erg voorbarig. Minimaal 9 punten voor met drie speelrondes te gaan is wel erg veel, met een sterk PSV.
PSV in beide ontmoetingen verslaan? Voor de thuiswedstrijden heb ik goede hoop, maar uit hebben we het altijd lastig, zelfs in onze beste jaren konden we daar vaak niet winnen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tja, makkelijk zal het allerminst worden, maar als we PSV nou in beide ontmoetingen kunnen verslaan, dan hebben we al 6 punten voorsprong op ze. Bovendien is PSV minder sterk dan vorig seizoen, ze zijn een aantal goede spelers kwijt geraakt, maar ondanks dat moeten we PSV uiteraard niet onderschatten, Hiddink is immers een erg goede trainer.
wist dat gooner er naast zat maar wist niet meer welk jaar... dank Jajong..quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:48 schreef Jajong het volgende:
Zo 22-1-1995 Ajax -PSV 1-0
Zo 5-11-1995 Ajax -PSV 1-1
Zo 22-12-1996 Ajax -PSV 0-2
Zo 21-12-1997 Ajax -PSV 3-4
Zo 15-11-1998 Ajax -PSV 2-2
Wo 15-12-1999 Ajax -PSV 1-3
Zo 8-4-2001 Ajax -PSV 0-1
Zo 25-11-2001 Ajax -PSV 1-3
Zo 15-12-2002 Ajax -PSV 2-4
Zo 8-2-2004 Ajax -PSV 2-1
Zo 20-3-2005 Ajax -PSV 0-4
en uit in '94 voor t laatst.
beter tegen psv verliezen en kampioen worden.... (en lachen als psv weer een verliest van roda willem II of rkcquote:Op donderdag 28 juli 2005 03:55 schreef Jajong het volgende:
desalniettemin een dieptriest lijstje, maarja in t merendeel van die seizoenen werden we kampioen dus je hoort me niet klagen
Mijn ideequote:Op donderdag 28 juli 2005 03:57 schreef WaStEd het volgende:
[..]
beter tegen psv verliezen en kampioen worden.... (en lachen als psv weer een verliest van roda willem II of rkc)
Lobont gaat pleitequote:Lobont vertrekt bij Ajax
28 juli 2005, 14:08
Door: Ive Beeckmans
Dat er een keeper moest vertrekken bij Ajax was al langer geweten. Het lijkt er sterk op dat Bogdan Lobont het kind van de rekening wordt. Met hem, Maarten Stekelenburg, Hans Vonk en Kenneth Vermeer was er eentje teveel.
Dejongejournalist.nl weet dat de Roemeense keeper zijn huis in Ouderkerk aan de Amstel te koop heeft gezet en bovendien bevestigt een bron uit zijn nabije omgeving het vertrek. Waar Lobont zijn carričre zal voortzetten is vooralsnog een raadsel.
Gisteren vertelde technisch directeur Martin Van Geel nog dat pas na het Amsterdam Tournament beslist zou worden welke spelers mogen vertrekken. Het vertrek komt echter niet onverwacht, er zijn al lang geruchten over geīnteresseerde clubs en Lobont moest zijn nummer 1 afgeven aan Stekelenburg. Al ‘zeggen rugnummers niets’ volgens trainer Danny Blind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |