Nee, maar ze stonden wel voor lulquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Toen ging het ook niet om 5 miljoen euro![]()
Waarom? Beter kwijt dan rijk lijkt mij eigenlijk...Gabrich 2 hehequote:Ajax weigert bod op Charisteas
2005-07-26 16:16:16
Ajax heeft een bod van twee miljoen euro van RCD Mallorca op Angelos Charisteas afgewezen. Dat meldt de Spaanse sportkrant AS. De Griekse aanvaller kwam vorig seizoen voor vijf miljoen euro over van Werder Bremen. Tot nog toe heeft de Europees kampioen niet kunnen overtuigen in Amsterdam.
Mallorca-trainer Cúper is op zoek naar aanvallende versterking. Eerder ketste de transfer van Bernardo Corradi van Valencia af
Voor 2 miljoen hield ik hem ook....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:53 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Waarom? Beter kwijt dan rijk lijkt mij eigenlijk...Gabrich 2 hehe![]()
Ja, mee eens dat het erg veel is maarre gaat ie nog ergens 3 miljoen opleveren denk je? Ik vind 't echt een flinke miskoop...houten klaas is 't.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:59 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Voor 2 miljoen hield ik hem ook....
3 miljoen afschrijven in 5 maanden is wel erg overdreven... zelfs voor ajax
Is het ook, maar hij heeft wel bewezen dat hij kan scoren... dat hoeft ie vanaf de bank niet heel vaak te doen wil het toch nog een "aardige" aankoop zijn, 5 miljoen issie en wordt ie nooit meer waardquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:03 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Ja, mee eens dat het erg veel is maarre gaat ie nog ergens 3 miljoen opleveren denk je? Ik vind 't echt een flinke miskoop...houten klaas is 't.
Ergerquote:
Harry blijft tenminste staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:53 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Waarom? Beter kwijt dan rijk lijkt mij eigenlijk...Gabrich 2 hehe![]()
Is wel knap inderdaad verliezen van Thailand onder 23, zal voor de Liverpulians weer een extra rede tot een feestje zijn.quote:
Waarom altijd Gabrich, Ajax heeft echt wel grotere miskopen gedaanquote:
Kan ook om de voorzitter en sponsor te pleasen zijn... Everton heeft een behoorlijke Thaise link.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Is wel knap inderdaad verliezen van Thailand onder 23, zal voor de Liverpulians weer een extra rede tot een feestje zijn.
Ivan komt toch wel in de buurt van de grootste miskoop, zeker door de uitlatingen van Van Gaal toendertijd...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:09 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Waarom altijd Gabrich, Ajax heeft echt wel grotere miskopen gedaan
Ik zeg Froylan Ledezma...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ivan komt toch wel in de buurt van de grootste miskoop, zeker door de uitlatingen van Van Gaal toendertijd...
Rudy heb ik nooit een miskoop gevonden... deed nuttige dingen op het middenveld... het was alleen geen echte Ajax speler..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Marciano SantosJuan
Rudy
JOHN VELDMAN
![]()
Het was een gelijkspel (1-1) maar dat was al leuk genoeg hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Is wel knap inderdaad verliezen van Thailand onder 23, zal voor de Liverpulians weer een extra rede tot een feestje zijn.
Chang Beer is idd oorspronkelijk Thais - maar nu in het bezit van - guess who - Carlsbergquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:11 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Kan ook om de voorzitter en sponsor te pleasen zijn... Everton heeft een behoorlijke Thaise link.
Ik hoorde van de week nog dat ook Liverpool en Valencia mogelijke tegenstanders waren?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:44 schreef Simmertje het volgende:
Dit zijn de ploegen die we kunnen loten:
Slavia Praag
Real Betis
FC Basel
Wisla Kraków
Partizan Belgrado
Udinese
Shakhtar Donetsk
Maccabi Haifa
Everton
Steaua Boekarest
Brøndby IF
Rapid Wien
CSKA Sofia
DVSC Debrecen
Trabzonspor
Vålerengen IF
Ik persoonlijk hoop eigenlijk op Maccabi Haifa.
jepquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:05 schreef Simmertje het volgende:
Nee, ik geloof dat als Liverpool de derde kwalificatie ronde haalt dat ze gewoon een beschermde status hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |