Ja, ik ook. Ik zit dan in Spanjequote:Op zondag 24 juli 2005 22:44 schreef F1Bas het volgende:
Eerst maar eens de loting, ben benieuwd wie het wordt vrijdag.
Dankje wel.quote:
Dat is Cultheld, onze PSV-troll in dit topic.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:49 schreef Simmertje het volgende:
Hoezo hopen mensen hier op Everton, ik zie Ajax daar eigenlijk niet echt 1,2,3 van winnen![]()
Volgend jaar spelen we geen kwalificatiequote:Op zondag 24 juli 2005 22:54 schreef Simmertje het volgende:
Ja, ik mis de tweede wedstrijd echt zwaar klote. Ik weet wel dat ik volgend jaar mijn vakantie iedergeval niet in augustus ga plannen.
Maar wel al competitiequote:Op zondag 24 juli 2005 22:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Volgend jaar spelen we geen kwalificatie.
Okay, maar dat is pas de 28e geloof ik.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:56 schreef Simmertje het volgende:
Nee maar stel de KNVB is weer van plan Ajax-feyenoord als derde wedstrijd in te roosteren![]()
Heee ben je er weerquote:Op zondag 24 juli 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op Everton, Udinese, Real Betis, Trabzonspor of Basel
Voor wie ben je DOCquote:Op maandag 25 juli 2005 09:57 schreef Doc het volgende:
E'ton speelde laatst nog een geweldige 1-1 tegen het Thailand onde de 23 ...
In principe moet E'ton gewoon door Ajax te pakken zijn - niet dat het echt een makkie is, maar het is zeker mogelijk.
Dat lijkt me geen vraag ...quote:
Geheel mee eens, vooral betis is erg goed. Doe mij maar dan maar Valerengenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Zolang het maar geen Shaktar, Betis, Everton of Udinese is vind ik het best
AZ won ook van Shaktar. Shaktar, Betis, Everton en Udinese zijn te pakken voor Ajax.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Zolang het maar geen Shaktar, Betis, Everton of Udinese is vind ik het best
Dat zal allemaal best, maar rustig inkomen vind ik ook weer niet vervelend. Laten we in de poulewedstrijden maar laten zien waar we echt staan.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
AZ won ook van Shaktar. Shaktar, Betis, Everton en Udinese zijn te pakken voor Ajax.
Hij is beter als Charisteas maar minder goed als Machlas, maar daar kan niemand aan tippen natuurlijk...quote:Op maandag 25 juli 2005 11:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop dat die Haristea beter is dan Charisteas
Ze zijn te pakken, maar zo mogen de door jou genoemde clubs óók denken over Ajax.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
AZ won ook van Shaktar. Shaktar, Betis, Everton en Udinese zijn te pakken voor Ajax.
En sowieso hebben Nederlandse ploegen het meestal erg lastig tegen Italiaanse en Spaanse ploegen.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ze zijn te pakken, maar zo mogen de door jou genoemde clubs óók denken over Ajax.
Men zit zó vroeg in het seizoen dat vorm/automatisme ontbreekt en er geen reet over te zeggen valt, alleen dat Nederlandse clubs het uiterst moeilijk hebben in de voorronde van de CL.
PSV doet het meestal heel behoorlijk tegen Italiaanse clubs...quote:Op maandag 25 juli 2005 14:30 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En sowieso hebben Nederlandse ploegen het meestal erg lastig tegen Italiaanse en Spaanse ploegen.
Dat is dan ook weer waarquote:Op maandag 25 juli 2005 14:41 schreef Simmertje het volgende:
Toch worden wij Nederlanders altijd heel dramatisch uitgeschakeld tegen Italianen![]()
Daarentegen gaan we bijna altijd wél door. (ik kan me alleen Celtic heugen die roet in het eten gooide)quote:Op maandag 25 juli 2005 14:30 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En sowieso hebben Nederlandse ploegen het meestal erg lastig tegen Italiaanse en Spaanse ploegen.
Komt Celtic uit Madrid of uit Turijn?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Daarentegen gaan we bijna altijd wél door. (ik kan me alleen Celtic heugen die roet in het eten gooide)
Feyenoord ging er toch aan tegen Sturm Graz dacht ik?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Daarentegen gaan we bijna altijd wél door. (ik kan me alleen Celtic heugen die roet in het eten gooide)
Das stimmt ja..quote:Op maandag 25 juli 2005 15:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Feyenoord ging er toch aan tegen Sturm Graz dacht ik?
quote:Maandag 25 juli - Transfer Diego Placente naar Celta afgeketst
(Verslaggever SV, Amsterdam, 07.32u GMT+01.00, ELF)
De transfer naar Celta de Vigo van de 28-jarige Argentijn Diego Placente is dit weekend afgeketst, zo meldt ELF Voetbal. Placente kwam niet door de medische keuring wegens een knieblessure.
De linksback van Bayer Leverkussen bedenkt zich nu om zijn contract bij de Duitse club te verlengen.
Volgens diverse media zou Ajax ook interesse hebben gehad in Placente. In hoeverre die concreet is, is onbekend.
Shut upquote:Op maandag 25 juli 2005 15:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Feyenoord ging er toch aan tegen Sturm Graz dacht ik?
Ken je seizoenenquote:Op maandag 25 juli 2005 14:46 schreef Simmertje het volgende:
Ja, en Ajax in het seizoen 96/97 Udinese door 10 minuten voor tijd alsnog een uitgoal te maken.(onze eerste kans van de wedstrijd geloof ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |